K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2010, 16:58   #21
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Nå havde skrevet en mail til jobcenteret da jeg ikke var klar over hvad jeg skulle sende af dokumentation? Da sagsbehandleren ville stoppe mine sygedagpenge hvis ikke jeg dokumenterede at jeg gik til fys trods at hun i selvsamme brev skriver at hun har snakket med fys. om min behandling.
Min sagsbehandler er endvidere stoppet og jeg har fået en ny og hun svarer at hun vil
sætte sig ind i min sag og forelsår

1.at vi aktuelt sætter din sag på stand by ! - i ca. 14 dage.
2.at jeg derved får tid til at foretage de foranstaltninger der skal til, for at skabe overblik over din sags fremadrettethed
3.at vi lige stopper datoen for samtale med jobkonsulent xxxxxxxxx - indtil vi har udarbejdet en plan i fællesskab
4.at jeg fremsender en ny dato - medio marts - når jeg har opdateret din ressourceprofil og udarbejdet en arbejdsevnevurdering.


Hun skriver at hun håber at jeg kan affinde mig med det.

Er det ok mon? Mine sygedagpenge stopper jo d. 30/4-10.

Hun skriver at hun har læst brevet fra min læge.

Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2010, 20:07   #22
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Tror i at mine sygedagpenge vil/kan blive forlænget? Det er jo ikke min skyld at jeg ikke er kommet i gang med arbejdspraktikken.

Skulle have været opereret idag og have fjernet min galdeblærer men for 3. gang er operationen aflyst 1. gang pga deres ventilationsanlæg var gået i stykker. 2. gang pga af jeg havde feber. 3. gang pga de ingen narkosesygeplejersker havde?

Så i kan nok se at mit liv pt går med at blive "aflyst" enten fra jobcenteret ellers fra sygehuset :O/

Skal til møde med bisidderen fra min fagforening på onsdag ang min sag.

Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2010, 01:25   #23
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Hej Gunell

som jeg kan læse i din indlæg taler du med sagsbehandleren i telefon.
Fra min egen erfaring, vil jeg anbefale at du kontakter dem pr. mail.
De pleje at være mere opmærksome når de skriver end når de taler.
Desuden har du alt sort på hvid.

Lad os håber at din ny sagsbehandler er bedre end den der stoppede.

Pas godt på dig selv og helt og lykke!
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2010, 07:40   #24
thomsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 23
Styrke: 16
thomsen er ny på vejen
Du skal Bestem klage over den behandling du har fået og du kan ligeså godt gå til hoedet og skrive en mail til borgmesteren med klagen min søster var ude for noget ligne med en rigtig dålig behanlig hvor hendes man skrev til borgmesterern. og rådgiver måtte give en oficelt undskyld ning og siden har dælme været til at ha med at gøre
thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension