K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2011, 22:36   #11
PCML
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Indlæg: 39
Styrke: 15
PCML er ny på vejen
Hejsa.. Hoppers kone her..

Det er en prinip sag.. Afgørelse D-9-02..

Fandt det i hans afgørelse.. :-)

Og I kan tro vi er glade..

og det er tydelig at mærke på ham han er lettet og glad..
PCML er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2011, 07:35   #12
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Ja det er godt gjort at det er konen der finder ud af det ;-)

Det stod omme på § siderne, og dem læser jeg aldrig, da man jo efterhånden kender paragrafferne ud og ind...

Men jeg kan ikke rigtigt se forskellen på prencip og general afgørelse.

Har snakket med advokaten, og han var en glad mand.
Det er en god statistik han har må man sige, vi har kørt sag mod kommunen 2 gange og vi har vundet begge 2 ;-)
Nu er vi optimistiske, og vi kan se en ende på det hele, det har jeg ventet på i 8 år ;-)

Jeg er iøvrigt lige blevet færdig med smertekliniken.
Konklusionen på forløbet er, at jeg ikke kan tåle medicin.
De ser det et par gange om året, så det er sku ikke nemt når jeg fremover kun må tage pinex som smertestillende.

Har prøvet alt fra Panodiler til Metadon...
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 10:08   #13
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Ender måske med samme tur

Hej Hopper

Tillykke herfra.

Jeg havde faktisk sendt dig en mail forleden, hvor jeg spurgte ind til din sag, da det var længe siden jeg havde hørt eller set noget, men læste lokal avisen med stor glæde i denne uge.

Det ser ud til at jeg bliver trukket samme vej forrevalidering, smerteklinik (valdemar), men i mit tilfælde er ressourceprofilen slet ikke lavet, og mit forløb startede oktober 2010. Det skal dog nævnes at jeg skal på Ringe rygcenter(næste uge 1. gang) efter ikke helt vellykket operation på Hamlet i Oktober.

Ps. samme kommune

Mvh
Jacob Nielsen
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 11:16   #14
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Hej igen

Mange tak skal du have ;-)

Først vil jeg lige sige at det ikke er en princip sag, men den er taget ud fra andre princip sager.

Citat:
Jeg havde faktisk sendt dig en mail forleden, hvor jeg spurgte ind til din sag, da det var længe siden jeg havde hørt eller set noget, men læste lokal avisen med stor glæde i denne uge.
Hej hvorformig
Jeg har ikke modtaget en mail fra dig...

Det er faktisk Sorø Avis skyld at jeg endelig fra igår vandt den endelig sejr ;-)

Jeg fik jo den opringning fra sagsbehandleren hvor hun siger at jeg stadig ikke opfylder nogle af betingelserne for at få forlænget mine sygedagpene, og jeg ikke vil få nogle penge med tilbagevirkende kraft.

Sorø avis ringede og snakkede med leder af jobcenter, hvor lederen sagde at selvfølgelig skal de følge nævnets afgørelse og jeg vil få mine sygedagpenge med tilbagevirkende kraft ;-)

Nu var jeg til møde igår med min advokat, leder af jobcenter og min sagsbehandler...
Og det var allerede tydeligt da vi kom at min sagsbehandler havde fået en skideballe, hun kunne grave sig ned i et dybt hul, hullet blev ikke mindre da jeg startede med at sige hvad sagsbehandleren havde sagt til mig i telefonen, hun viste ikke hvor hun skulle kigge hen ;-)

Min advokat gav dem et ultimatum "I har 14 dage pga. ferie til at udbetale de penge" lederes sagde selvfølgelig udbetaler vi de penge, det gør vi med det samme...
Så ingen ko på isen derefter.

Min sag er endelig afsluttet takket være min fremragende advokat, og Sorø Avis detektiv arbejde..

Så det kan altså betale sig at gå til avisen, men det virtigste er at man bliver ved med at kæmpe og ALDRIG giver op ;-)

Til jer der ikke har modtaget avisen kan annoncen læses her på første side:
http://www.e-pages.dk/bgmonline_soa/224/

Det virker som om at du skal hele den samme mølle igennem som mig ;-(
Det er vel ikke H.H du har som sagsbehandler?
Men bliv ved med at kæmpe, Sorø Jobcenter er ved at opbygge et enormt dårlig ry...

PS. jeg skal ud i ny arbejdsprøvning som skal vise om jeg er berettiget til Flex eller ftp

Mange Hilsner
Hopper
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 11:21   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Tillykke med sejren Hopper.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 12:46   #16
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Tak skal du have ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 00:17   #17
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Hej igen

Mange tak skal du have ;-)

Først vil jeg lige sige at det ikke er en princip sag, men den er taget ud fra andre princip sager.


Hej hvorformig
Jeg har ikke modtaget en mail fra dig...

Det er faktisk Sorø Avis skyld at jeg endelig fra igår vandt den endelig sejr ;-)

Jeg fik jo den opringning fra sagsbehandleren hvor hun siger at jeg stadig ikke opfylder nogle af betingelserne for at få forlænget mine sygedagpene, og jeg ikke vil få nogle penge med tilbagevirkende kraft.

Sorø avis ringede og snakkede med leder af jobcenter, hvor lederen sagde at selvfølgelig skal de følge nævnets afgørelse og jeg vil få mine sygedagpenge med tilbagevirkende kraft ;-)

Nu var jeg til møde igår med min advokat, leder af jobcenter og min sagsbehandler...
Og det var allerede tydeligt da vi kom at min sagsbehandler havde fået en skideballe, hun kunne grave sig ned i et dybt hul, hullet blev ikke mindre da jeg startede med at sige hvad sagsbehandleren havde sagt til mig i telefonen, hun viste ikke hvor hun skulle kigge hen ;-)

Min advokat gav dem et ultimatum "I har 14 dage pga. ferie til at udbetale de penge" lederes sagde selvfølgelig udbetaler vi de penge, det gør vi med det samme...
Så ingen ko på isen derefter.

Min sag er endelig afsluttet takket være min fremragende advokat, og Sorø Avis detektiv arbejde..

Så det kan altså betale sig at gå til avisen, men det virtigste er at man bliver ved med at kæmpe og ALDRIG giver op ;-)

Til jer der ikke har modtaget avisen kan annoncen læses her på første side:
http://www.e-pages.dk/bgmonline_soa/224/

Det virker som om at du skal hele den samme mølle igennem som mig ;-(
Det er vel ikke H.H du har som sagsbehandler?
Men bliv ved med at kæmpe, Sorø Jobcenter er ved at opbygge et enormt dårlig ry...

PS. jeg skal ud i ny arbejdsprøvning som skal vise om jeg er berettiget til Flex eller ftp

Mange Hilsner
Hopper
Hej Igen

Jeg har U.P som sb'er, som skulle være ny, der har lidt svært ved at svare skriftligt osv.. Jeg har allerede haft kontakt til avisen bla. da jeg kom i kontakt med dig i november? det var ihvertfald i forbindelse med den forrige artikel.

Jeg har igangsat forrevalidering, som du anbefalede, og har derfor også ro på i den periode(HF fjernundervisning).

Kunne du oplyse mig din advokat, da jeg måske har brug for en som kender hele dette system, og vores kommune inde fra.

Mvh

Hvorformig
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 08:32   #18
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Tillykke med sejren Hopper.

Utroligt at kommuner forsøger at snyde deres egen borgere på den måde.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 09:04   #19
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Citat:
Hej Igen

Jeg har U.P som sb'er, som skulle være ny, der har lidt svært ved at svare skriftligt osv.. Jeg har allerede haft kontakt til avisen bla. da jeg kom i kontakt med dig i november? det var ihvertfald i forbindelse med den forrige artikel.

Jeg har igangsat forrevalidering, som du anbefalede, og har derfor også ro på i den periode(HF fjernundervisning).

Kunne du oplyse mig din advokat, da jeg måske har brug for en som kender hele dette system, og vores kommune inde fra.

Mvh

Hvorformig
Var det dig som har en sag kørende hos arbejdsskadestyrelsen?

I min samtaler med Sorø Avis fortæller han mig at der faktisk er rigtigt mange der har kontaktet ham, derfor han trykkede min annonce ;-)
Så det er kun godt at man gør medierne opmærksom på at der er et problem her ;-)

Min advokat hedder Henrik Krebs, og er bosat i holbæk.
Jeg fik kontakt til ham, fordi min svigermors mand er direktør hos Citroen, og Citroen bruger den advokat, så han ¨måtte være rimelig god da et så stort firma bruger ham forretningsmæssigt ;-)
Han har været en god hjælp, vi har anket 2 gange og vundet 2 gange ;-)

Citat:
Tillykke med sejren Hopper.

Utroligt at kommuner forsøger at snyde deres egen borgere på den måde.

VH Popiae
Tak skal du have

Ja desværre, de skal spare og derfor laver de deres egne regler, men et eller andet sted skal de jo overholde reglerne, de er ens for alle uanset om de har overskredet deres budget eller ej, men det er træls at man ber om hjælp og så bliver man næsten smidt på gaden istedet...
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 09:20   #20
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Hej Hopper

Jeg har en anmodning om genoptagelse liggende, men den er der ikke taget stilling til endnu, og det er snart 3/4 år siden, men ASK har rygende travlt, siger de, og desværre kan jeg ikke se nogen mulighed for at lægge press på dem.

Din svigermors mand skulle vel ikke være hr. Damgaard? Hvis det skulle være tilfældet møder jeg ham nok i forbindelse med fodbold.

Avisen skrev til mig, at de var interesseret i, at afdække min sag, når stormen over din var blæst af.

Hilsen
Hvorformig
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mette Frederiksen endnu engang. MarianneNM Politik og Samfund 4 14-01-2013 19:32
Fleks udsat endnu engang futtefreja Spørgsmål ang fleksjob 32 29-08-2011 08:21
Endnu engang afslag på ansøgt merudgiftsydelse Indiansummer Alt det andet 28 14-07-2011 13:20
Sorø Jobcenter kåret som gazelle-jobcenter buster Politik og Samfund 2 11-09-2010 10:33
Endnu engang... Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 24-11-2009 22:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension