K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2011, 10:52   #11
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Nogen har været lidt for smarte her..

Vil da helt klart anbefale en advokat, for kan du ikke løse dette ved at klage, så kan du ikke løse det
Man kan jo ikke bare gå ind og ændre betingelserne for en forsikring, blot fordi man har valgt at sælge til et andet firma. TopDanmark har vel ikke haft problemer med at kræve betaling fra dig. Så man har altså opkrævet betaling for en forsikring man har valgt at sætte ud af kraft i et halvt år. Den holder overhovedet ingen steder

Prisen på advokater varierer meget, men regn med 2-3000 kr/timen
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2011, 15:22   #12
lund70
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2010
Indlæg: 81
Styrke: 14
lund70 er ny på vejen
Hej, er du medlem i en Fagforening ??? Min kæreste havde også problemer med PFA ,så vi fik advokat hjælp igennem 3F ( det var gratis ) - hun har lige fået bekræftet at hun vil modtage løbende udbetalinger fra dem !!
lund70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2011, 21:36   #13
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej Susssana

Jeg mener bestemt også du skal prøve at ringe til forsikringen. Jeg har selv en TAE forsikring - godt nok i et andet selskab - men jeg har fået en masse hjælp fra forsikringen - og kun talt med søde mennesker.

Jeg fik forsikringen udbetalt månedligt da jeg havde været sygemeldt i 3 mdr. (dvs min arbejdsgiver fik ) og jeg får stadig udbetalt fra forsikringen

De forklarede mig at det første år fik jeg udbetalt hvis min erhversevne i nuværende erhverv var nedsat med 50% , og det var den jo da jeg var fuldtidssygeneldt.

Efter 1 år vurderer de om erhvervsevnen er nedsat i alle erhverv - det er ikke på plads endnu - men jeg bliver ved med at få penge indtil det er afklaret.

så du har ikke noget at tabe ved at tale med dem, den forsikring jeg er i har ansat socialrådgivere - og de er bare så søde, og kender både regler og systemet i kommunen.

De sagde faktisk at hvis jeg fik problemer med kommunen kunne jeg bare ringe - så ville de tage med som bisiddere.
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2011, 14:10   #14
susssana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
susssana er ny på vejen
Tak for svar.
Det er nu ikke PFA, jeg har problm med. Det er TopDanmark. Men jeg har haft banken til hjælpe mig. Men De siger at der ikke er noget at gøre. Jeg synes bare ikke jeg magter selv at se på det. ER der ikke noget med at man kan få en advokat til at kigge på sagen gratis. Og hvis der så skal køres vider, så skal man selv betale.
susssana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2011, 14:15   #15
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
jo der er noget der hedder advokatvagten.
Det er gratis. og findes i alle større byer. Du kan bare google "advokatvagten", så må du kunne finde en så tæt på som muligt.
I faaborg har de feks åbent en gang om ugen i to timer.
Jeg har brugt dem to gange, første gang sparede min datter 36000 og anden gang var det mig der var galt på den. Men det var rart at få rigtig besked.
Du skal sørge for at komme så tidligt som muligt, for nogen gange er der mange og så kommer de sidste ikke til, men må gå hjem igen.
Lad os høre nærmere ikk?
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2011, 23:21   #16
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
Hej Susssana

Du skal bare love at du ikke gir op på det her. Din ene forsikring SKAL dække indtil den anden tar over - og der ved både forsikrigen og banken.

Så du skal ikke spises af med den omgang "det kan der nok ikke gøres noget ved" - selvfølgelig kan der det.

Så stop endelig ikke - du har nemlig fuldstændig retten på din side
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forsikring Pixeline Spørgsmål ang fleksjob 6 18-10-2012 12:40
fuldtidsulykkes forsikring /u erhvevsevnetabs forsikring Indiansummer Alt det andet 3 30-05-2012 16:48
Forsikring Hamselv Dit og Dat 18 17-01-2012 08:53
forsikring davsdavs Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-09-2011 07:37
Hjælp forsikring -arbejdsskade jomfruen Alt det andet 4 08-01-2009 19:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension