K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-12-2009, 16:56   #1
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg vil gerne til alle

ønske et STORT og helsebringende nytår.

jeg vil disponerer mine ønsker i det nye år til alle de mennesker, herinde på k 10 som endnu kæmper mod møllevingerne, for egentlig bare og få et værdigt liv, det er hvad enten det drejer sig om fleks eller ftp.

jeg syntes det er ligesom man kan ane en hvis form for bedring (eller er det bare ønsketænkning), men jeg mener flere og flere vi læser/skriver med herinde, er ved og kæmpe sig lidt op, det tror jeg ikke mindst vi kan takke innitiativtagerne, til denne side for, samt de mange der, ligger tid og skuldre til og prøve og guide andre igennem moradset, ingen nævnt ingen glemt.

SÅ DERFOR ET RIGTIGT GODT NYTÅR TIL ALLE...

mvh eders ace dk og må jeres guder være med jer.....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 17:04   #2
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Ace du må også have et lykkebringende nytår, og jeg vil også ønske alle et godt nytår
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 17:34   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
tak og i lige måde

fik ikke noget kort fra kommunen hvor der stod tak for din tålmodighed og et godt nytår
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 03:19   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Også et rigtig godt nytår til dig, ace dk.


Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
fik ikke noget kort fra kommunen hvor der stod tak for din tålmodighed og et godt nytår
Heller ikke her, men jeg fik en sms fra min kontaktperson (på den virksomhed hvor jeg var i praktik/arb.prøvning) med ønske om en god jul og håb om at min pensionssag var gået godt. det lunede.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 06:01   #5
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 18
AnnetteH er rigtig godt på vej
Også et godt og helsebringende nytår til alle fra mig.

AnnetteH
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 11:45   #6
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Der skal også lyde et godt og helsebringende nytår fra mig

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 11:53   #7
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
nytår

ja glædelig nytår allesammen, håber alle er kommet godt ind i det nye år med alle fingre, tæer og øjne i behold.

Så nu står den på nytårsfortsætterne, det straks meget værre hæhæ

tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 13:40   #8
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Jeg vil da også lige ønske et godt og lykkebringe nytår 2010 til alle her på kl 10.
Jeg skal jo begynde i arbejdsprøvning d 7.1.10
Og skal også en tur på hjerneskadecenter fordi nu bliver det mere og mere tydligt at jeg har fået flere følge skader efter den menigitis.
Så jeg er jo lidt spændt på det hele, men omkring arbejdsprøvningen vil jeg være 100% ærlig over for mig selv, og gøre brug af alle de gode råd jeg har fået her.
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 16:00   #9
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Mig også....

....jeg vil også gerne ønske held og lykke til alle i det nye år.
Må 2010 blive et lykke og helsebringende år for alle her på K10 og rundt om i hele verden.

Og jeg vil også gerne tilslutte mig Ace dk og sige at denne side er uvurderlig for tusinder af mennesker.

For mig selv, er jeg sikker på at den har hjelpet mig igennem en lang svær tid, og at have været en del af denne side, har givet mig støtte og hjælp i disse svære tider. Og mange brugere herinde har givet mig mod til at gøre noget som jeg ellers nok ikke ville have haft modet til, nemlig at søge om forhøjelse af min pension fra mellemste til højeste.

Det har også givet mig mod til at starte en kamp mod en uretfærdighed i vort system der hvert år ender med at sende 700 familier på gaden, hvor de så står uden hus eller hjem, dette projekt kan der læses mere om nedenfor eller på dette link.

Siden her har også givet mig mod til at køre en sag mod kommunen helt op til ankestyrelsen, som jeg stolt kan sige at de har antaget som værende af principiel betydning og interesse for fremtidige afgørelser, hvilket vil sige at de endelige afgørelse kan få betydning for mange mange andre end blot mig selv.

2010 og en ny kamp starter, endnu inden de andre er afsluttet, nemlig kampen for retfærdighed for Brøkpensionister og en kamp for at den danske stat skal leve op til sine forpligtigelser i henhold til EUs regler.

Jeg vil meget snart lave et indlæg om dette med link til underskriftsindsamling, og vil til den tid bede alle der støtter dette om at underskrive, uanset om i er brøkpensionister eller ej.
Det bliver et andragende der vil blive sendt til EU kommisionen, så man behøver derfor ikke selv at være berørt, blot at støtte med sin underskrift.

Puha, det blev til mere end jeg havde tænkt, men se hvad jeg har opnået, fordi jeg vidste at jeg her på K10 havde støtte og opbakning, tusinde tak til jer alle.

Nytårs

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2010, 18:05   #10
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Også jeg vil tilslutte mig koret og ØNSKE JER ALLE HER PÅ K10 ET RIGTIG GODT OG LYKKEBRINGENDE NYTÅR!!!

Gid I alle må få en velvillig og fair sagsbehandling og den fleksbevilling eller førtidspension I har brug for, når I, såvel som jeg selv, ikke kan blive raske!

Sad jo igår i eftertænksomhed sammen med Viper og talte om året, der var gået, om det lidt mere end et år, vi har været medlem af K10, om hvor forvirrede og vrede vi var over kommunens måde at behandle mig på, og at selvom jeg havde klaget til både kommune og Psykolognævn, ikke forstod hvad det dog var der foregik, før vi kom under kærlig og kyndig vejledning af alle jer pragtfulde mennesker her på K10

I dag sidder jeg, stadig noget målløs, med en førtidspension, som, selvom der var nogle hårde kampe, er gået hurtigt igennem, når man tænker på, hvor mange år I andre har kæmpet, og mange af jer stadig gør!

Uden jer (og så selvfølgelig min elskede Viper) var det aldrig gået så glat, for jeg havde jo ikke haft mulighed for at skaffe mig alt det at vide som I, vidunderlige mennesker, har oplyst, rådgivet og vejledt mig om i det forløbne år!

Jeg kan aldrig udtrykke hvor taknemmelig jeg er over jeg faldt over denne fantastiske hjemmeside; men jeg kan forhåbentlig vise lidt af denne taknemmelighed ved at give det jeg lærte fra mig til andre her på K10!

Mega nytårs- fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vil så gerne ... HRK Alt det andet 15 23-01-2012 10:06
Jeg vil bare gerne have et job Stella Politik og Samfund 0 02-05-2008 16:37
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension