K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2012, 08:45   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Har det så godt igen nu.

Jeg har jo læænge ikke haft megen overskud til noget her hjemme pga min psyke der drillede jeg måtte også droppe en praktik før tid i føtex og skulle så have været ude i en ny men det magtede jeg heller ikke,min arbejdsevne er jo ikke blevet vurderet endnu helt og kommunen tror derved stadig på at jeg kommer tilbage i et flexjob og måske på 25 timer men nu har min psyk sendt min sagsbehandler notat så nu venter jeg bare på at høre fra min sagsbehandler.

Jeg går så her hjemme nu men er begyndt at komme hernede i det lokale sosialpsykriatiske støttecenter hvor jeg mødes med en masse rare folk samt min bostøtte 2-3 gange om ugen så jeg kommer lidt ud mange dernede af os er i samme båd min søster og min veninde kommer os dernede jeg har det så godt dernede,jeg har det bare så godt med mig selv nu har pludselig fået mere overskud osv åhh hvor ville jeg bare at jeg kunne bliver ved med at komme dernede men mange dernedfra er jo førtidspensionister,jeg bliver lyttet mere til dernede end jeg gør ude på arbejdsmarkedet,men nu må vi se hvad der sker i min sag.Havde lige lyst tiln at Smile Lidt
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2012, 09:51   #2
redy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2012
Lokation: kbh
Indlæg: 87
Styrke: 13
redy er ny på vejen
DET lyder da DEJLIGT,AT DU GÅR RUNDT OG SMILER !!!!!!!

mvh
redy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2012, 10:33   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Dejligt at høre ,det går godt,det håber jeg det bliver ved med
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2012, 10:44   #4
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
hej, det lyder rigtig dejligt at det har hjulpet bare at kunne passe dig selv... Hvad har kommunen af planer for dig her efter den afbrudte jobprøvning, for det ville jo være dejligt for at snart at få en ende på det, så du ved hvad fremtiden skal gå med..
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2012, 15:47   #5
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Te pige jeg ved det faktisk slet ikke helt endnu,ja det ville bare være så rart at få en afklaring på det snart.

jeg skrev lige en mail til min sagsbehandler her i dag og fik dette her svar tilbage.

Jeg vil bede dig lade være med at bekymre dig om sagsbehandlingen af din sag. Jeg skal nok bede om det nødvendige både fra læge og arbejdsprøvninger

sårhh må nok bare væbne mig med tolmodighed.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt link & godt initiativ Jna Et godt link! 4 08-04-2013 20:51
Kommet i tvivl igen igen Rescurseprofil:) Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 25-11-2011 22:31
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension