K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2010, 12:17   #1
develler
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Lokation: Sønderborg
Alder: 56
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
develler er ny på vejen
Afmagt

Hmm har nok gjordt noget dumt...

Men kender i det at i endelig får sagsbehandleren i røret og så siger hun lige ud at hun ikke har set på min sag endnu - så var det jeg kom til at sende en maile hvori der står at jeg sku godt kan forstå at en sagsbehandler får klappet sig en lussing en gang imellem, OG NEJ SELVFØÆGELIG ER DET IKKE I ORDEN, OG SELVFØLGE KUNNE JEG ALDRIG FINDE PÅ DET - men har i det ikke også såén en gang imellem, man bliver så ederrasende på den ko.
Heldigvis har jeg både sat min fagforening, leder af sygepengekontoret og Borgmesteren på som CC
develler er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 12:26   #2
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
LOL kender det udmærket, har tit (meget tit) haft lyst til bare at kaste noget i hovedet på dem når jeg har siddet til møde og de bare fatter NADA..
Men til forskel fra de mennesker der virkelig gør det, har jeg den lille rest tilbage der hedder beherskelse så jeg har heldigvis ikke gjort noget dumt.. endnu
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 13:31   #3
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
jo kender det selv sådan tror jeg vi alle kan have det, synes heller ikke at de fatter eller forstår hvordan man i det hele taget har det. skal jo til møde idag ang praktik ak ak ak også skrev min sagsbehandler at min vejleder ikke var til at få fat i hele dagen pga møde så jeg skulle komme derned men nu er det bare sådan jeg ikke har muligheden for at komme derned da vores busser er meget forsinket pga og jeg ikke føler mig spor tryg ved at skulle ud i det vejr vi har her. Nej de fatter ingenting vil give dig ret i det du skriver :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 13:46   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af develler Se meddelelser
Hmm har nok gjordt noget dumt...

Men kender i det at i endelig får sagsbehandleren i røret og så siger hun lige ud at hun ikke har set på min sag endnu - så var det jeg kom til at sende en maile hvori der står at jeg sku godt kan forstå at en sagsbehandler får klappet sig en lussing en gang imellem, OG NEJ SELVFØÆGELIG ER DET IKKE I ORDEN, OG SELVFØLGE KUNNE JEG ALDRIG FINDE PÅ DET - men har i det ikke også såén en gang imellem, man bliver så ederrasende på den ko.
Heldigvis har jeg både sat min fagforening, leder af sygepengekontoret og Borgmesteren på som CC

Ja tror at vi alle sammen engang imellem har siddet i afmagt og haft lyst til at sige eller skrive slige ting , forskellen her her bare at du faktisk gjorde det develle og det kan få konsekvenser for dig

Jeg håber at du også har skrevet andet i den mail for ikke lang tid siden blev en sagsbehandler slået i hjel forleden blev en sagsbehandler overfaldet så jeg tror at de ser med stor alvor på den slags sager på kommunerne nu ...

Hvis det var mig så ville jeg bestemt med det samme skrive en mail igen (med de samme cc ) og undskylde mig og skrive at naturligvis kunne jeg aldrig finde på at gøre noget sådan og at det var skrevet i ren og skær desperation da der bliver ved og ved med at gå kludder i min sag og det er ren og skær overlevelse jeg står i nu og det simpelthen med det sidste bare blev for meget .. men at det ikke undskylder min opførelse...


Bare en ide .... jeg ville ikke personligt lade det blive ved kun mailen ville følge op med en undskyldning og det siger også en del om dig hvis du kan det og det siger samtidig noget om hvor langt ud din sagsbehandler er ved at få drevet dig ....
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 14:52   #5
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Godt formuleret Hejdien... -og vi kan jo alle trænge til et lille vink i den rigtige retning engang imellem
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension