K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2011, 22:09   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Spørsmål om genoptræning på arbejdskivers regning

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogle der kan finde en § der kan bruges.

Det er en af mine der har brug for sådanne en,han har været ude for en arbejdskade,og har i længer tid fået betalt fys behandlinger af arbejdskiver,men nu mener de ikke de skal det,og har sagt at det kan man bruge erstatningen til.

Erstatningen er der sikert længe til,da det jo har det med at træke ud og han ikke er lægeligt afklaret endnu,og det koster rigtigt dyrt hver månde,så det ville være svært faktisk umuligt at forsætte på ejen regning,kan arbejdskiveren bare stoppe med at betale.

iøvigt så har de sagt stop da han stod med er regning på ca 3000 kr,helt uden varsel.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 00:21   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Få fluks fat i fagforeningen, evt landsforeningen.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 00:23   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...prøv at google "vederlagsfri fysioterapi" (gratis behandling efter henvisning fra egen læge), cleo, måske er hans diagnose eller tilstand at finde der. Hvis det er tilfældet, vil han kunne få gratis behandling den vej rundt :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 01:27   #4
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
..prøv at google "vederlagsfri fysioterapi" (gratis behandling efter henvisning fra egen læge)
der er hvis kommet nye regler så det ikke er helt gratis.jeg blev selv sent til fys af min læge osv.fik avide der var kommet nye regler på området så man stadig skulle betale lidt godt nok ikke så meget men stadig betaling.det var det der skete for mig og den info kom fra fys af
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 09:13   #5
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Vederlagsfri findes stadigvæk, der er dog nogle krav man skal opfylde. F.eks bliver det vurderet i forhold til hvad ens diagnose er. Jeg har en scoliose som er over 20 grader... derfor vederlagsfri resten af livet (med mindre det ændres). Jeg har det helt gratis..
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 14:51   #6
Mariba
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 101
Styrke: 14
Mariba er ny på vejen
Hvis det er en arbejdsskade kan han kontakte ASK. Måske kan der presses på for en midlertidig afgørelse på méngrad og så tager de også stilling til betaling af fys mm
Min samlever fik en midlertidig afgørelse i december hvor ASK tog stilling til behandlingsudgifter. Han fik bevilget 60 behandlinger på arbejdsgivers vegne indtil 1. juni i år.
At vi så ikke brugte det fordi han har været i genoptræning betalt af kommunen efter flere knæog ryg op.
Mariba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 07:32   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Tak for hjælpen,jeg kunne ikke lige få mening i det jeg læste om vedere lags fri fys-men jeg fik givet alle rådene videre.

Det gik dog i orden sådanne at han forsætter,dog et andet sted.Men det er lidt utroligt at man skal i gemmen så mange spidser,før der bliver givet det der skal hver gang.

For han har brugt flere indstanser,så fagforeningen ville have været sidste mulighed.

Men Tak for det..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørsmål ang træk af skat piamus2002 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 09-01-2013 15:03
spørsmål ang træk i kontanthjælp piamus2002 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 09-08-2012 07:54
spørsmål om erstatning når jeg får ledighedsydelse c.l.e.o. Alt det andet 14 08-01-2011 10:29
spørsmål om avslag Randers_nø Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-04-2009 21:09
bare et spørsmål anetta Dit og Dat 1 07-04-2007 17:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension