K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2014, 23:34   #11
Jonsson3400
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2011
Indlæg: 8
Styrke: 0
Jonsson3400 er ny på vejen
Jeg følger med her, jeg er selv plaget af piskesmæld efter jeg fik en 11/2 meter lang læderpude slynget i hovedet, diskusprolabs i 7ende nakkehvirvel, mangler kræfter i 6 fingre, tinnitus og så føles det som om nogen har givet mig en lammer på albuen, samt søvnløshed, træthed, koncentrations besvær, hukommelses problemer, og bevæge indskrænkning og udstrålende smerte i skuldre og arme. Jeps jeg er ramt, men stadig ved godt mod
Jonsson3400 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2014, 08:14   #12
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Jeg fik en arbejdsskade tilbage i dec 2009, fik pension i 1/3-11. Har oven i udviklet svær fibro.. Så jeg kender alt til dit smertehelvede.. Har været på 2 smerteklinikker, det gode som der kom ud af det er, smerteplastre, det er et hit :-))
Tilbage til den kognetiveproblemstillinger ..
Jeg har været i et længere forløb på et hjerneskadecenter, 16 uger, 10 timer i uger. De måtte opgive da min skade er for massiv. Jeg udtrættes utroligt hurtigt, hukommelse som en si, er blevet højre/venstre blind, kan slet ikke finde rundt, der skal intet til før jeg bliver stresset, at hjælpe ungerne med lektier er en by i Rusland - det giver mig hovedpine, at køre langt er udelukket - da jeg spænder i nakken, glemmer vigtige ting - påstår direkte at jeg aldrig hørt dem, er tal blind - kan fx ikke gentage et Tlf nummer, kunne blive ved (desværre) idag er det jo "bare" min hverdag.. Jeg har fokus på det jeg kan, istedet for det som jeg ikke kan... Jeg har ikke fået det bedre med tiden, tværtimod, men det skyldes jo nok, at jeg har udviklet svær fibro..
Ønsker det bedste for dig.. Kram B
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2014, 19:47   #13
Sid
Kørt død i systemet
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2013
Lokation: Silkeborg
Alder: 39
Indlæg: 22
Styrke: 11
Sid er ny på vejen
Slås med Silkeborg kommune men er langt om længe kommet i arbejdsprøvning. Lige nu er vi på 2 timer mandag, onsdag og fredag, mentor tilknyttet og taxi frem og tilbage. Er dog mere end jeg kan holde til så de fleste dage ryger jeg hjem før tid. Har egen hvilevogn derude og har ikke klaret mere end 20 minutters arbejde endnu.

Kognitivt er jeg ramt på hukommelsen, kan intet huske fra før ulykken i 2005, min korttids hukommelse er også røget. Meget stress sensitiv, lys og lydoverfølsom, går tit ind i møbler/dørkarme o.lign., udtrættes hurtigt, mange migræner og spændingshovedpiner.

Mange andre ting men nu røg hukommelsen lige så blev lige blank
Sid er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
piskesmæld Isa Alt det andet 1 13-03-2013 22:43
Piskesmæld og handicaphjælper ??????? Pixie Alt det andet 8 30-06-2011 22:18
piskesmæld Rosenkilde Alt det andet 11 13-01-2011 14:52
Piskesmæld Mcavforfanden Alt det andet 28 01-02-2010 16:52
piskesmæld anja Dit og Dat 15 25-01-2010 22:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension