K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-07-2008, 18:12   #11
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Ved fri proces vælger man faktisk selv advokaten. Jeg har tidligere haft fri proces over for Vejle kommune i forbindelse med manglende ansættelsesbevis i forbindelse med aktivering.

Beløbsgrænsen for fri proces er : "2008 kr. 256.000,00 for enlige" jvf. Helsinghoffs hjemmeside. Ligger den under er der fri proces. Kravet for dokumentation er årsopgørelser fra Skat af.

Men kravet for at kunne føre en sag er jo en vis form for dokumentation fra kommunen af din mor i deres arbejde med at vurdere din mors arbejdsevne (som det hedder på nysprog.).

Derfor skal din mor altså i kontakt med kommunen, hvor hun skal "udredes". Her vil jeg foreslå, at hun kommer over sin dårlige samvittighed om at lægge det offentlige til last. Jeg kender det fra mig selv, da jeg selv måtte lukke min virksomhed i sin tid. Jeg fik et psykisk knæk, da det gik op for mig at jeg skulle have kontanthjælp. (I bagklogskabens klare lys var det nok en depression.) Men det knæk gjorde, at jeg gik en måned før end jeg tog kontakt til kommunen for at søge kontanthjælp. Det førte til, at min bankkonto blev overtrukken og det gjorde jo bare situationen værre.

Kontanthjælpen er en det nederste sikkerhedsnet her i Danmark og din mor er i sin gode ret til at søge om det. Jo før, jo bedre. Kontanthjælpen er idag bagudbetalt, så der går en rum tid før din mor får kontanthjælp.

I mellemtiden kan din mor eller jer begge jo tage kontakt til hendes læge for at få en sygemelding på forhånd samt på en eller anden måde komme i behandling, som kan lindre din mors sygdomme. Der bliver gjort fremskridt inden for psykiatrien og der er kommet nye behandlingsmetoder for mange psykiske lidelser. Det er metoder, som kan tage toppen af disse lidelser.

Men frem for alt, så skal der foreligge en diagnose. Og det kan tage alt fra et halvt til flere år at finde frem til det.

Grundlaget for førtidspension kan jo være både en psykisk diagnose og hendes fibromyalgi.
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2008, 19:36   #12
droopy
På vej til at lære K10
 
droopys avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
droopy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
Men kravet for at kunne føre en sag er jo en vis form for dokumentation fra kommunen af din mor i deres arbejde med at vurdere din mors arbejdsevne (som det hedder på nysprog.).

Derfor skal din mor altså i kontakt med kommunen, hvor hun skal "udredes". Her vil jeg foreslå, at hun kommer over sin dårlige samvittighed om at lægge det offentlige til last.
Altså, hun er jo officielt i gang med at søge førtidspension.
Alle de undersøgesler, hun har været til, er hun blevet sent til af Kommunen (og egen læge selvfølgelig).

Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
Kontanthjælpen er en det nederste sikkerhedsnet her i Danmark og din mor er i sin gode ret til at søge om det. Jo før, jo bedre. Kontanthjælpen er idag bagudbetalt, så der går en rum tid før din mor får kontanthjælp.
Hun ejer bolig. Så kan man ikke få noget, har vi fået at vide.
Og som jeg læser andre indlæg her, så kan jeg forstå, at hun så skulle tilbagebetale kontanthjælpen senere, skulle hun få den.
Dette ville hun formodentlig ikke være i stand til heller.

Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
I mellemtiden kan din mor eller jer begge jo tage kontakt til hendes læge for at få en sygemelding på forhånd samt på en eller anden måde komme i behandling, som kan lindre din mors sygdomme.
Der er kontakt. Men 'sygemeldt' er hun jo ikke. Hun har ikke noget at være sygemeldt fra.
Hun har ikke arbejdet siden 1991.
Hun har, som sagt, levet af min far's indkomst siden da. (og nu delvist også min).
Hun har al den tid ejet egen bolig. Og derfor har vi aldrig skænket det en tanke at bede om kontanthjælp. I de tidligere år kunne hun måske godt have klaret et meget beskyttet og ustressende deltids job. Men nu er det så slemt, at hun knap nok kan handle ind mere; altså umuligt kan holde et job.
Plus, at min fars økonomi ser værre ud end tidligere, har gjort, at vi nu synes, det er på tide at prøve at få en førtidspension til hende.

Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
Men frem for alt, så skal der foreligge en diagnose. Og det kan tage alt fra et halvt til flere år at finde frem til det.
Jep, og det er det, der volder os store problemer nu. Fordi fibromyalgi + hendes psyiske tilstande er så svære at omsætte til en egentlg diagnose.

Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
Grundlaget for førtidspension kan jo være både en psykisk diagnose og hendes fibromyalgi.
Ja, det mener jeg også. Men den psyiske del er min mor ikke helt afklaret med.

I sidste ende er det også fløjtende ligemeget, om hun får sin førtidspension pga. hun ser lyserøde elefanter eller hvad ved jeg. Bare hun får den.
droopy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2008, 23:02   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Prøv at læse det her, der bliver man måske lidt klogere på loven.

Der er altså mange muligheder for at søge hjælp.

Man kan sige, at hun har været ude for en social begivenhed, og at hun har brug for løbende forsørgelse samt §34, evt. mod tilbagebetaling.

Som jeg læser det, så er det muligt, at denne tilbagebetalingspligt bortfalder, hvis hun IKKE efter 3 år har mulighed for at tilbagebetale denne.

Kommunen kan dog sige, at hun skal flytte til en "rimelig" bolig.

Men prøv at se, hvor mange muligheder der er for at søge hjælp. Der burde være mulighed for at få noget hjælp.

Citat:
§ 1. Formålet med denne lov er


1) at forebygge, at personer, der har eller kan få vanskeligheder ved at fastholde et arbejde, får behov for hjælp til forsørgelse, og

2) at skabe et økonomisk sikkerhedsnet for enhver, som ikke på anden måde kan skaffe det nødvendige til sig selv og sin familie.


Stk. 2. Formålet med at give hjælp til forsørgelse er at sætte modtageren i stand til at klare sig selv. Modtageren og ægtefællen skal derfor efter evne udnytte og udvikle deres arbejdsevne, herunder ved at tage imod tilbud om arbejde eller tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.

Stk. 3. Modtageren skal ud fra sine behov og forudsætninger have mulighed for indflydelse og medansvar ved tilrettelæggelsen af hjælpen.
Citat:
§ 2. Enhver mand og kvinde har i forhold til det offentlige ansvar for at forsørge sig selv, sin ægtefælle og sine børn under 18 år.

Stk. 2. Ansvaret for at forsørge en ægtefælle ophører ved separation eller skilsmisse.
Citat:
§ 11. Kommunen yder hjælp i form af kontanthjælp, starthjælp og tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.

Stk. 2. Det er en betingelse for at få hjælpen,


1) at ansøgeren har været ude for ændringer i sine forhold, f.eks. i form af sygdom, arbejdsløshed eller samlivsophør,

2) at ændringerne bevirker, at ansøgeren ikke har mulighed for at skaffe det nødvendige til sin egen eller familiens forsørgelse, og

3) at behovet ikke kan dækkes gennem andre ydelser.
Citat:
2) den pågældende ikke kan arbejde på grund af sygdom eller der er risiko for, at helbredet forringes, hvis det hidtidige arbejde fortsættes,
Citat:
Stk. 5. Ønsker ansøgeren eller ægtefællen at modtage eller modtager ansøgeren eller ægtefællen hjælp på grund af problemer ud over ledighed, skal kommunen vurdere, om der i det enkelte tilfælde foreligger andre forhold end de i stk. 4 nævnte, der kan begrunde, at den pågældende ikke har pligt til at udnytte sine arbejdsmuligheder.
Citat:
§ 13 b. En person, der ønsker at modtage kontanthjælp eller starthjælp, kan i almindelighed tidligst få udbetalt hjælp 1 måned efter den første henvendelse til kommunen, jf. dog § 25 a. Ansøgeren er omfattet af § 13
Citat:
§ 14. Kommunen kan ikke yde hjælp, hvis ansøgeren og ægtefællen har formue, som kan dække det økonomiske behov. Kommunen ser dog bort fra beløb på op til 10.000 kr., for ægtefæller 20.000 kr.

Stk. 2. Der ses desuden bort fra den del af en formue, der er nødvendig for at kunne bevare eller opnå en nødvendig boligstandard, eller som bør bevares af hensyn til ansøgerens og familiens erhvervs- eller uddannelsesmuligheder.
Citat:
§ 34. Personer, der opfylder betingelserne i § 11, og som har høje boligudgifter eller stor forsørgerbyrde, kan særskilt eller i forbindelse med udbetaling af hjælp efter § 25 få en særlig støtte.
Stk. 2. Inden kommunen giver støtte, skal det undersøges, om der kan skaffes en rimelig, billigere bolig.
Hjælp i særlige tilfælde

Citat:
Enkeltudgifter

§ 81. Kommunen kan yde hjælp til rimeligt begrundede enkeltudgifter til en person, som har været ude for ændringer i sine forhold, hvis den pågældendes egen afholdelse af udgifterne i afgørende grad vil vanskeliggøre den pågældendes og familiens muligheder for at klare sig selv i fremtiden. Hjælpen kan normalt kun ydes, hvis udgiften er opstået som følge af behov, der ikke har kunnet forudses. Kommunen kan dog efter en konkret vurdering undtagelsesvis yde hjælp til en udgift, der har kunnet forudses, hvis afholdelsen af udgiften er af helt afgørende betydning for den pågældendes eller familiens livsførelse.

Sygebehandling m.v.

§ 82. Kommunen kan yde hjælp til udgifter til sygebehandling, medicin, tandbehandling eller lignende, der ikke kan dækkes efter anden lovgivning, hvis ansøgeren ikke har økonomisk mulighed for at betale udgifterne. Der kan kun ydes hjælp, hvis behandlingen er nødvendig og helbredsmæssigt velbegrundet. Der kan kun undtagelsesvis ydes hjælp til udgifter til behandling uden for det offentlige behandlingssystem. Dette forudsætter, at der ikke er behandlingsmuligheder inden for det offentlige behandlingssystem, og at behandlingen i hvert enkelt tilfælde er lægeligt velbegrundet.
Citat:
§ 85. Kommunen kan yde hjælp til en flytning, som forbedrer ansøgerens eller familiens bolig- eller erhvervsforhold. Det er en betingelse for hjælpen, at hverken ansøgeren eller ægtefællen har økonomisk mulighed for at betale udgifterne.
Citat:
§ 92. Den, der modtager særlig støtte efter § 34 til dækning af udgifter til renter og afdrag vedrørende ejerboliger og andelsboliger, skal tilbagebetale hjælpen. Det samme gælder for den, der modtager hjælp til boligindskud, eller hvad der kan ligestilles hermed.
Citat:
§ 95. Tilbagebetalingskravet opkræves af kommunen efter regler fastsat af beskæftigelsesministeren i samråd med skatteministeren. Det kan herunder fastsættes, at en betalingsaftale bortfalder, hvis skyldneren trods påkrav udebliver med ydelser.

Stk. 2. Misligholdt gæld kan inddrives af restanceinddrivelsesmyndigheden efter reglerne for inddrivelse af personlige skatter i kildeskatteloven.

Stk. 3. Når der er ydet hjælp med tilbagebetalingspligt, indtræder kommunen for et beløb, der svarer til den tilbagebetalingspligtige hjælp, i retten til udbetaling af overskydende skat og arbejdsmarkedsbidrag med godtgørelse og renter samt tilbagebetaling efter kildeskattelovens § 55. Dette gælder, selv om der er fastsat en tilbagebetalingsordning efter stk. 1. 5)

Stk. 4. Tilbagebetalingskravet bortfalder, når der er gået 3 år efter hjælpens ophør, uden at der efter reglerne i stk. 1-3 har været økonomisk mulighed for at gennemføre kravet. 3)

Stk. 5. Restanceinddrivelsesmyndigheden kan eftergive skyldige beløb efter reglerne i opkrævningsloven.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=113596

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2008, 03:10   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
droopy her er et link til borrelia
http://www.sundhedsguiden.dk/article...4&article=1744

der er også det her link som mere omhandler symptomer når man har haft sygdommen ubehandlet indtil trejde stadie ..

http://www.bioan.dk/Projekter/Borrelia.htm

Jeg har lige for nyligt erfaret at man nu også gerne vil have borrelia ind under psykiske sygdomme, nok fordi man i dk bruger en test som man ikke kan være 100 % sikker på , det vil sige at der er en fejl margen og gud forbyde at nogen fik en diagnose som ikke kan godkendes af term læger ...

hvis jeg var dig så ville jeg også tjekke det her link ud

det er faktisk ret relevant i forhold til både borrelia og fib ...

http://www.kropogkost.dk/knogleskoer...or-dine-mu.htm

Jeg er i behandling med d vitamin, desværre har jeg øjensynligt en formidabel evne til at eliminere det d vitamin jeg få igen

Jeg har fået 5 sprøjter så jeg kom op på et d vitamin tal på 26 det var 8 til en start (hvis det er over 45 giver man tabletter under 45 skal man have sprøjter) efter jeg kom op på 26 valgte man at give mig tabletter, og jeg æder dem så de står ud af ørene på mig....

Efter et halvt år uden sprøjter fik jeg lavet en kontrol test og mit tal var så nede på 3 ... altså lavere end da jeg startede...

Min familie er alle blevet tjekket , og to nevøre min søn og min bror havde også som jeg for lavt d vitamin.. og min bror gør som jeg vores d vitamin falder igen når vi er færdige med behandlingen ..

Men det er noget med generene i familien mener man normalt kan man nøjes med sprøjter og så komme sig og fortsætte med vitaminet i tablet form og forhåbentligt inden for nogen år få en tålig tilværelse (Jeg vil ikke sige at alt bliver ok igen , for det vil min læge ikke sige ) men bedre det bliver det , og det kunne jeg da også selv erfare den korte tid jeg var på 26 .. havde stadig ondt over det hele .

Men jeg var ikke så udmattede hele tiden...

så jeg vil mene at det helt klart er værd at få undersøgt .. din mor er faktisk i kraft af sin alder i risikogruppen da man jo ældre man bliver får svære ved at producere d vitaminet selv ...

Min ene nevø lider af skizofreni og sklerose .. og det mener man også kan have forbindelse til d vitaminet

samt andre psykiske sygdomme
  Besvar med citat
Gammel 26-07-2008, 18:05   #15
droopy
På vej til at lære K10
 
droopys avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
droopy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
<en masse>
Tak for hele den smøre der.

Desværre er hun netop landet i det hul, hvor hun ikke kan påvise, at hun er syg og samtidig bor hun ikke i "en rimelig, billigere bolig ".
Men på samme tid, kan hun ikke få huset solgt.

Man kan vel ikke forlange, at hun skal skære 80% af salgsprisen, bare sådan så, hun kommer i 'rimelig bolig'.
En 'rimelig bolig' i Kbh-området koster det samme som huset på Sydsjælland. Hun har ikke bil eller kørekort. Så hun kan ikke flytte ud, hvor kragerne vender. Der skal være tog/bus i nærheden, samt indkøbsmuligheder.

Hun skal bare have den førtidspension så hurtigt som muligt. Der er ikke så meget andet gøre, som jeg ser det.
droopy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2008, 18:16   #16
droopy
På vej til at lære K10
 
droopys avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
droopy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
droopy her er et link til borrelia
http://www.sundhedsguiden.dk/article...4&article=1744

der er også det her link som mere omhandler symptomer når man har haft sygdommen ubehandlet indtil trejde stadie ..

http://www.bioan.dk/Projekter/Borrelia.htm

Jeg har lige for nyligt erfaret at man nu også gerne vil have borrelia ind under somatiske sygdomme, nok fordi man i dk bruger en test som man ikke kan være 100 % sikker på , det vil sige at der er en fejl margen og gud forbyde at nogen fik en diagnose som ikke kan godkendes af term læger ...

hvis jeg var dig så ville jeg også tjekke det her link ud

det er faktisk ret relevant i forhold til både borrelia og fib ...

http://www.kropogkost.dk/knogleskoer...or-dine-mu.htm

Jeg er i behandling med d vitamin, desværre har jeg øjensynligt en formidabel evne til at eliminere det d vitamin jeg få igen

Jeg har fået 5 sprøjter så jeg kom op på et d vitamin tal på 26 det var 8 til en start (hvis det er over 45 giver man tabletter under 45 skal man have sprøjter) efter jeg kom op på 26 valgte man at give mig tabletter, og jeg æder dem så de står ud af ørene på mig....

Efter et halvt år uden sprøjter fik jeg lavet en kontrol test og mit tal var så nede på 3 ... altså lavere end da jeg startede...

Min familie er alle blevet tjekket , og to nevøre min søn og min bror havde også som jeg for lavt d vitamin.. og min bror gør som jeg vores d vitamin falder igen når vi er færdige med behandlingen ..

Men det er noget med generene i familien mener man normalt kan man nøjes med sprøjter og så komme sig og fortsætte med vitaminet i tablet form og forhåbentligt inden for nogen år få en tålig tilværelse (Jeg vil ikke sige at alt bliver ok igen , for det vil min læge ikke sige ) men bedre det bliver det , og det kunne jeg da også selv erfare den korte tid jeg var på 26 .. havde stadig ondt over det hele .

Men jeg var ikke så udmattede hele tiden...

så jeg vil mene at det helt klart er værd at få undersøgt .. din mor er faktisk i kraft af sin alder i risikogruppen da man jo ældre man bliver får svære ved at producere d vitaminet selv ...

Min ene nevø lider af skizofreni og sklerose .. og det mener man også kan have forbindelse til d vitaminet

samt andre psykiske sygdomme
Tak for links.
Er ved at læse dem.

Er Borrelia det samme som "Lyme Disease" på engelsk, mon?

Mht. D vit. så er det da dejligt, at din læge er åben nok til at behandle dig med noget så 'utraditionelt' som vitaminer .

De fleste læger ville nok bare have givet dig symptombehandling - og ikke en egentlig kur. Det er da altid noget.

Og ja, jeg har hørt godt om store mængder vitamin D. Ville selv have prøvet det, men læste så om farene ved forhøjet blodryk (som jeg allerede har).
Til gengæld tager jeg 8000mg vitamin C dagligt (den anbefalede dosis er 50mg - der er folk med cancer, som tager helt op til 150 gram dagligt!).
Det har hjulpet ekstremt godt på mine hjertepalpitationer. (intet andet har ellers kunne hjælpe).

Det er ikke så skidt med vitaminer.
Man skal bare lige vide, hvad man gør. Hvis man fx. tog store mængder A vitamin, ville man dø af det inden for 10 dage ca. C og D er dog ufarlige, så vidt jeg ved.
droopy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2008, 23:32   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja Lyme Disease og borrelia er det samme, dog er det når man får diagnosen Lyme Disease en man får (som jeg har fået det forklaret) fordi man har borrelia i 3 stadie og det har sat sig på nervesystemet ...

At min læge er åben over for d vitamin er nu ikke noget hun er

D vitamin mangel er/kan være en sygdom i sig selv , bla kan en tarm sygdom give d vitamin mangel fordi man ikke kan optage det...

d vitamin mangel forørger så risikoen for en del andre sygdomme (bla kræft , knogleskørhed , sklerose osv )

Heldigvis er der de senere år kommet mere fokus på det både her til lands og i norge og sverige, man har altid fået at vide at varieret kost , og sol skulle være nok (ikke noget med ekstra vitamin) men man har nu fundet ud af at vi her i norden slet ikke har nok sol lys til at dække os...

Min læge fandt selv diagnosen , men hun fortalte mig her sidst jeg var deroppe at der nu forskes i det som aldrig før , og at lægerne får besked på at være obs på d vitamin mangel i alle grupper , og ikke kun som før ved ældre og indvandre ...

når man siger d vitamin så tænker de fleste at så kan man jo bare købe et d vitamin nede på apotekt men man skal være opmærksom på at det ikke bare er d vitamin men det der hedder d3 vitamin .. jeg får hver måned sprøjtet 100.000 ind plus det jeg tager ved siden af ...

og alligevel forsvinder det lige så hurtigt igen , jeg er i øjeblikket i behandling og kontrol på medicinsk afdeling og under skærpet tilsyn for nyre og diabetes begge dele pga min d vitaminmangel ...

men der er alt for lidt fokus på det her til lands (selv om der er ved at komme meget mere fokus på det)

At det ikke har noget med kost og lys at gøre i min families tilfælde tror jeg at min søn på 18 år (som har et d vitamin som er perfekt og som normalt kun ses hos elite udøver med specielle diæter) og mig , jeg lever sundt og er masser i solen.. min søn kommer frem om natten he he og hovedkosten i disse år er burger , pizza chips og cola ...
  Besvar med citat
Gammel 27-07-2008, 16:09   #18
droopy
På vej til at lære K10
 
droopys avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
droopy er ny på vejen
Meget interessant. Tror, jeg vil se nærmere på det. Også til mig selv.

Hvor får du så dit D fra, som du selv køber?
Jeg bestiller mine 'sager' fra USA - og får dem sendt til en bekendt i England, som så ompakker det og sender det videre hertil.

De priser på vitaminer og kosttilskud i det hele taget, som vi bliver præsenteret for i DK, er simpelthen noget svineri.
Bare i England er de som regel 3x billigere. I USA endnu et godt hak billigere.

Hvor får du den indsprøjtning så? Hos lægen? Så må hun da være med på den. Skal du selv betale? Er sådan en stor dosis ikke ude af kroppen hurtigt igen (og dermed næsten spildt)?
droopy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Speciallægeerklæring Bertha65 Alt det andet 15 04-11-2012 15:11
Speciallægeerklæring. WRX Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 10-05-2012 16:19
Speciallægeerklæring Jørgine Dit og Dat 14 13-09-2009 10:29
I dag - speciallægeerklæring - råd !!! jane At søge førtidspension 14 17-07-2008 13:40
speciallægeerklæring rolle Din historie 8 04-07-2008 20:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension