K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2010, 17:37   #21
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg vil så sige, at jeg som eks kone betaler til min mand og da han ikke har den skarpeste kniv i skuffen, har jeg selv fundet frem til at mit bidrag for i år skal forhøjes, så han skal have flere penge.

Derudover betaler jeg ½ af ridning for min datter, da hun går til ridning 2 gange om ugen og det månedligt så koster kr. 840,00. Jeg er selv kr. 7000 i underskud hver mdr. da jeg ikke kan få kontant hjælp, men så længe jeg har penge betaler jeg naturligvis og skønt, at jeg har en far til mine børn der kan og vil dem. Jeg har dem så meget som jeg magter og de vil så det kører godt, men hvis jeg skal være fattig, må det være med måde, mine børn er ALT uanset hvad ydelse jeg er eller ikke er på.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2010, 18:07   #22
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
pudse glorie

nu synes jeg altså ikke selv jeg er en helt fordi jeg ikke bare melder ud at nu er det slut med at bruge penge på mine børn.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2010, 18:10   #23
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nej, jeg havde måske også brug for at pudse lidt glorie, men selvfølgelig skal man betale børnebidrag så længe man kan.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 01:38   #24
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Jeg finder absolut ingen medynk for fædre eller mødre, der pjævser over at skulle betale til egne børn. Forsørgerpligten kan man ikke undsige sig. Man skal aldrig betænke sig på at be kommunen inddrage pengene, hvis de ikke falder planmæssigt hver måned. Man kan ikke være tjent med at skulle, mangle pengene til børnenes underhold. Hvordan og hvor længe kommunen inddrager pengene kan man være helt kold over for.

Man har mange muligheder før pengen bliver trukket af indtægten, så hvis det kommer der til har man forpasset mange muligheder for en ordning. Hvis man er på kontanthjælp, men ikke har børnene boende får man stadig lige så meget/lidt som kontanthjælpen til den der har børnen boende.

Når man minder piv-dyret om, at han/hun oveni har skattefradrag på deres lille andel i barnets underhold, så bliver piv-lyden gerne en anelse lavere.

Mestrer ingen ynk herfra
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen

Sidst redigeret af empowerment; 03-09-2010 kl. 01:41. Årsag: gramatisk
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskudsvist udbetalt børnebidrag Tassi Alt det andet 3 01-03-2013 07:44
ftp og børnebidrag !! andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 03-06-2012 09:13
Børnebidrag? Prinsen Alt det andet 49 19-09-2011 21:24
Børnebidrag ???? afterlife Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 25-05-2011 08:20
Statsforvaltning-børnebidrag-nogen erfaringer? Ninja Alt det andet 36 12-12-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension