K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2008, 00:01   #31
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Mai-Britt.
Jeg er da ked af at du mener at Robby Curdorf er en person der hjernevasker andre mennesker og holder sig en lille sekt. Kender du ham?? Jeg har personligt ikke mødt manden og kan derfor ikke hæve mig til en position hvorved jeg kan fordømme selvsamme - det ligger simpelthen ikke til min natur. Jeg har købt de produkter Curdorf har formidlet - og jeg bøjer mig i støvet for virkningen af disse. Efterfølgende link jeg giver dig, ville jeg jo klassificere som værende menneskets utimative fjende - og det høre måskè ind under begrebet hjernevask. Døm selv.


http://www.timesonline.co.uk/tol/new...icle704221.ece

her er et eksempel på ægte hjernevask - og det praktiseres i dag anno 2008.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...-i-kemisk-form

Hej gh72

Jeg er enig med dig - det er en jungle - Og ja medicinen skal kontorlleres bedre og sandheden skal offentliggøres.

Prøv bare for sjov at google på ordene - folk der er døde af medicin/bivirkninger. Søg nu efterfølgende på samme ordlyd, denne gang erstatter du medicin med mineraler og vitaminer.

http://avisen.dk/medicinfirmaer-skju...ller_1424.aspx

Jeg vil med disse sidste link forlade denne tråd - næste gang kan vi jo snakke om sjælen, sindet,det somatiske sind, analytiske sind, underbevidstheden og meget andet. Vi er jo mere end bare en krop - selvom den nogle gange har godt fat i os, og bilder os andet ind.

KH
Og fortsat god weekend derude
Fussen

Sidst redigeret af Fussen; 27-07-2008 kl. 00:49. Årsag: stavefejl - ny link
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2008, 18:58   #32
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg er slet ikke i tvivl om, at der er flere der dør efter bivirkninger af konventionel medicin, end der er efter indtagelse af vitaminer og mineraler. Men det er vel ikke det samme som, at det virker.

Med hensyn til "lykkepiller" så kan vi sagtens blive enige om, at alle bivirkninger skal frem i lyset. Men jeg vil så også sige, at jeg har været helt derude, hvor jeg ikke havde noget valg. For havde jeg ikke fået behandling, levede jeg ikke den dag idag..
Og sådan er det jo med så meget. Der kan godt være skadelige virkninger af medicin, men måske er der ikke noget alternativ.

Jeg har altid været kritisk med indtagelsen af såvel konventionel- som naturmedicin. Og jeg vil gerne indrømme, at jeg ikke tror en pind på, at tilskud af vitaminer og mineraler virker, medmindre man har en mangeltilstand.. Og jeg tror simpelthen ikke på at store doser af noget, er sundt.

Men sådan er vi så forskellige, og det skal der helt bestemt også være plads til
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lykkepiller Diablo Politik og Samfund 4 08-03-2012 17:16
Lykkepiller og sygedagpenge Pyt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 17-04-2011 21:55
Lykkepiller, placeboeffekt Florken Dit og Dat 2 06-01-2011 23:44
Lykkepiller - BIG Business Karo Politik og Samfund 2 05-01-2011 10:10
Lykkepiller harris Et godt link! 35 12-12-2010 14:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension