K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2013, 13:34   #1
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Nye ambassadører i Herning

Var til møde i dag i Herning aktivering.

De har lavet noget nyt, kommunen har ansat 3 personer, der skal hjælpe os ud i job, det vil sige, hvis de ikke kan skal vi i praktik efter praktik til der kommer et job.

Det er fordi mange fleksjobber ikke søger job nok, siger de, at der ikke er nogle job, er nok lige megte, så kan vi jo komme i praktik resten af vores liv.

Hvis vi nægter vil vi blive straffet økonomisk.
Vi skal starte med, at lave en liste over job, vi kan bestride, vores evner, og vores skåne hensyn, så de nye ambassadører, kan hjælpe os i praktik.

Jeg tænker er det overhovedet lovligt, at sende folk i praktik efter praktik, det er da noget konkurrence, mellem dem der skal have løn og os der bare er gratis.

Når jeg spøger siger de, det er noget de har vedtaget i Herning kommune,
hvis det virkelig bliver som de siger, ser fremtiden virkelig sort ud for os fleksjobber, først røg lønnen ned, nu bliver vi helt gratis.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 07:35   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg læste dette indlæg i går, mon der er noget, som kan bruges:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=27047
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 14:08   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
TROR ikke vi slipper, de vil jo bare sige det er til vores eget bedste, de plejer at sige det er jo altid godt med arbejdserfaring.

Ville gerne se de kære politiker arbejde gratis gang på gang.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
min sag vs Herning kommune NinjaEgern Alt det andet 16 06-08-2010 19:39
Gribskov 52 år - Herning 42 år - gennemsnit zuza Politik og Samfund 5 23-07-2008 01:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension