K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2016, 20:25   #1
Millamai
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-10 2015
Indlæg: 22
Styrke: 9
Millamai er ny på vejen
Erstatningsadvokat

Hej ...Er der nogle herinde der har kendskab til erstatningsadvokaterne Århus ?Jeg har fået afgjort min men; grad efter en arbejdsulykke på 10 procent varig men". Sagen kører videre i erhvervsevne styrelsen , jeg er bevilligt 8 timers flexjob. Problemet er jeg synes det men" tab er alt for lavt i forhold til de udfordringer jeg hver eneste dag/: Dette er advokaten også enig i og vil sige det ligger mellem 12 og 15 procent, han vil gerne anke men siger der er risiko for at arbejdsskadestyrelsen,vil "gå i mod" min sag og evt skade den i erhverevnestyrelsen. Det synes jeg er uretfærdig jeg ved godt at det ikke drejer sig om så meget i kr og øre ved men" fastsættelse. Det er mere retfærdigheden i det!! Har vagt at følge min advokats anbefalninger men er lidt rystet over hvordan det hele hænger sammen - det er nærmeste lidt korrupt. God aften til jer alle
Millamai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2016, 20:29   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Det er korrekt at klager du over min mengrad så klager du over det hele. Uretfærdigt eller ej, så er det bare sådan reglerne er.

Og nogle oplever at mengrad sættes op og andre at den sættes ned, så det er lidt et spil i lotteriet at klage.

Jeg valgte ikke at klage, fordi min erhvervsevneerstatning var vigtigst
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2016, 20:35   #3
Millamai
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-10 2015
Indlæg: 22
Styrke: 9
Millamai er ny på vejen
Hej ja det er også kun derfor jeg ikke klager, men synes ikke det er fair når nu det ikke er sandt ... Og de få tusind jeg ville kunne få ud af det har intet med at gøre. Men når sagen er afsluttet ringer jeg til dem- Tak for svar
Millamai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2016, 20:58   #4
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Hvis du læse i arbejdsskade styrelsens men-tabel, hvad synes du så selv dit men er?

Men fastsættes udelukkende på baggrund af skadens omfang og ikke hvilke påvirkninger det har på dagligdagen.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2016, 12:38   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Millamai

Forstår udmærket, at du er rystet over konstatere, hvordan forholdene er.

Ligesom jeg forstår dit valg omkr. evt. anke.

Jeg blev selv noget rystet over at læse flg. artikel, som dog handler om erstatning i patientskadesager, men den kan måske sætte dit valg i yderligere perspektiv:

Citat:
Ankesystem for patienter møder kritik

Utydelige regler og urimelige krav om tilbagebetaling vækker kritik af patient-ankesystemet.
http://www.avisen.dk/ankesystem-for-...ik_397616.aspx

Bemærk den nævnte advokat i artiklen, som også har en hjemmeside. Som måske kan bruges til en second opinion?

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2016, 14:11   #6
beth57
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 114
Styrke: 10
beth57 er ny på vejen
Ja det med men grad er en jungle og arbejdsskade styrelsen sætter den næsten altid for lavt og tager ikke hensyn til de påvirkninger ens liv får desværre
beth57 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension