K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2012, 16:47   #1
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Tror i Enhedslisten får noget at skulle have sagt?

Jeg faldt over en artikkel i Jyllandsposten nu her:

http://jyllands-posten.dk/politik/article4737450.ece


Jeg kan ikke lade være med at tænke - tror i Enhedslisten får noget at skulle have sagt?

Jeg synes det er underligt at regeringen "bare" lade sig føre over i blå blok, især når man ser på hvordan det går i meningsmålingerne og samtidig skal de jo også have en finanslov igennem (sikkert med Enhedslisten, hvis ikke der skal være valg inden jul) og som det ser ud nu kan hverken S eller SF vel ønske sig et valg - så jeg forstår virkelig ikke hvad det er som sker og tænker, mon Enhedslisten alligevel får noget at skulle have sagt!

Hvad tror i?

Og tror i Fleksjobreformen bliver så "forfærdelig" som den var lagt op til i første omgang (dog uden det med A-kasserne), eller er der en chance for andre forbedringer?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 17:31   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alle disse politiske indlæg SKAL lægges under politik og samfunds kategorien http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31 og ikke alle andre steder...

Gør man dette fra starten af....så slipper jeg for at skulle flytte dem bagefter....

På forhånd tak ;-)
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 17:35   #3
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Undskyld webmaster - men jeg kan desværre kun finde ud af at ligge dem ind foroven - det er ikke for at være træls (undskyld)
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 17:46   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Klumpfod, hvis du fra nu af bare klikker på det der link Web har sat ind, så kommer du DIREKTE til politik og samfund - der klikker du bare (som du plejer) på ''ny tråd''.

Når du først har gjort det én gang, så går det som en leg

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 18:02   #5
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Tak for rådet Helene (smiler)
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 18:38   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man behøver ikke undskylde...jeg ville bare gøre det nemmere for mig selv

Du kan også bare kopiere dette link http://www.k10.dk/newthread.php?do=newthread&f=31

Højreklik på linket og vælg kopier linkadresse og vet sæt det ind i et dokument på din egen computer...så du altid har linket...

Så kan du bare klikke på det og vupti...så kan du lave en ny tråd i den rigtige kategori....forudsat at det er et politisk emne he he
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 18:44   #7
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Jeg faldt over en artikkel i Jyllandsposten nu her:

http://jyllands-posten.dk/politik/article4737450.ece


Jeg kan ikke lade være med at tænke - tror i Enhedslisten får noget at skulle have sagt?

Hvad tror i?

Og tror i Fleksjobreformen bliver så "forfærdelig" som den var lagt op til i første omgang (dog uden det med A-kasserne), eller er der en chance for andre forbedringer?
Nej jeg tror ikke, at Enhedslisten får et ben til jorden i reformen.

Tror også, at den bliver godkendt ca sådan som oplægget lød, tror ikke at der vil være mange rettelser. Og jo vi skal meldes ind i a - kasse for at få ledighedsydelse, og det er der også enighed om med V og K.

Det eneste de er uenige om er om tilskud til flekslønnen skal være afhængig af om man er medlem af a - kasse eller ej.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 19:07   #8
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Hej Sus

Tak for dit svar - må jeg være så fræk at spørge hvorfor du tror regeringen er så "dum" at de forsætter den kurs, hvor de kan se de taber vælger "hver dag" og hvor de kan se Enhedslisten "går fra dem" - for jeg kan ikke se de kan stemme for en finanslov, hvis det her forsætter?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 21:18   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg ved ikke hvad dælen regeringen laver, de teer sig som om de kan gå på vandet, alt mens de styrtbløder vælgere, hvilket får dem til at fremstå enormt virkelighedsfjerne og højrøvede.....

Regeringen tror simpelthen ikke på, at enhedslisten vil stemme nej - dette skal ses i lyset af, at enhedslisten jo selv gik til valg på, at de støttede Helle Thorning som Statsminister.
Så om enhedslisten vil stemme nej, og dermed få væltet Helle af pinden er svær at vurderer, da en væltet regering, sikkert vil betyde et goddag til Hr Løkke.
Enhedslisten er jo godt klar over - på trods af alt - at de får mere indflydelse på en lang række andre områder hos den nuværende regering, end de nogen sinde vil få med Hr Løkke.

Så spørgsmålet kommer nok mere til at lyde, hvad tør enhedslisten satse på når der skal spilles på den lange bane....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2012, 22:23   #10
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Hej Sus

Tak for dit svar - må jeg være så fræk at spørge hvorfor du tror regeringen er så "dum" at de forsætter den kurs, hvor de kan se de taber vælger "hver dag" og hvor de kan se Enhedslisten "går fra dem" - for jeg kan ikke se de kan stemme for en finanslov, hvis det her forsætter?
Fordi, at når de er ved at have en aftale med Enhedslisten så stiller Enhedslisten nye krav igen og igen, og så ender det med blå aftale, for inderst inde vil SF og måske også S lave aftale med Enhedslisten, men de har altid nye krav,

Jeg tror, at de satser på at Enhedslisten ikke vælter dem til finansloven for alternativet er Løkke, og det ønsker Enhedslisten slet ikke.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fik jeg sagt tak? lena Dit og Dat 3 11-07-2009 10:00
Er blevet sagt op KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 7 31-12-2008 16:39
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension