K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2011, 12:56   #1
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Ida Auken besøgte jobfirmaet HKI

Miljøminister Ida Auken var deltager ved vælgermødet d. 13. september i jobfirmaet HKI´s lokaler på Glentevej i København.
Det skriver SF-København på deres hjemmeside.

Vælgermøde på HKI med Ida Auken
Tirsdag den 13. september 2011 kl. 09:15 – 11:00
HKI – Hans Knudsen Instituttet holder vælgermøde med bl.a. deltagelse af Ida Auken
Sted
HKI, Glentevej 67-69, 2400 København NV

http://parti.sf.dk/default.aspx?site...2011#ref105496

Tvangsaktiverede som sendes i aktivering/arbejdsprøvning hos jobfirmaet er måske blevet udnyttet som gratis arbejdskraft da vælgermødet skulle arrangeres på HKI.

Jeg forstår godt at vælgerne flygter fra SF når politikerne kvajer sig på den måde.
En SF-politiker som Ida Auken bør være så klog at hun nægter at sætte sine ben i et jobfirma der tjener millioner på syge og svage mennesker.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 13:36   #2
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Miljøminister Ida Auken var deltager ved vælgermødet d. 13. september i jobfirmaet HKI´s lokaler på Glentevej i København.
Det skriver SF-København på deres hjemmeside.

Vælgermøde på HKI med Ida Auken
Tirsdag den 13. september 2011 kl. 09:15 – 11:00
HKI – Hans Knudsen Instituttet holder vælgermøde med bl.a. deltagelse af Ida Auken
Sted
HKI, Glentevej 67-69, 2400 København NV

http://parti.sf.dk/default.aspx?site...2011#ref105496

Tvangsaktiverede som sendes i aktivering/arbejdsprøvning hos jobfirmaet er måske blevet udnyttet som gratis arbejdskraft da vælgermødet skulle arrangeres på HKI.

Jeg forstår godt at vælgerne flygter fra SF når politikerne kvajer sig på den måde.
En SF-politiker som Ida Auken bør være så klog at hun nægter at sætte sine ben i et jobfirma der tjener millioner på syge og svage mennesker.


Ekseleven
Øhh.. er det ikke ligesom en gammel nyhed du her disker op med...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 14:06   #3
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Øhh.. er det ikke ligesom en gammel nyhed du her disker op med...
Hvornår Ida Auken deltog i HKI´s vælgermøde er uinteressant.
Det som tæller er at arbejdsløse måske har udført praktisk arbejde i forbindelse med at vælgermødet skulle afholdes i HKI´s lokaler.

Ledige har måske gjort rent i lokalet hvor vælgermødet blev afholdt.
Arbejdsløse har måske været i sving med at slæbe rundt på stole og borde når lokalet blev gjort klar til vælgermødet.
Folk i aktivering har måske lavet mad til mødets gæster i jobfirmaets køkken.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 14:58   #4
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Miljøminister Ida Auken var deltager ved vælgermødet d. 13. september i jobfirmaet HKI´s lokaler på Glentevej i København.
Det skriver SF-København på deres hjemmeside.

Vælgermøde på HKI med Ida Auken
Tirsdag den 13. september 2011 kl. 09:15 – 11:00
HKI – Hans Knudsen Instituttet holder vælgermøde med bl.a. deltagelse af Ida Auken
Sted
HKI, Glentevej 67-69, 2400 København NV

http://parti.sf.dk/default.aspx?site...2011#ref105496

Tvangsaktiverede som sendes i aktivering/arbejdsprøvning hos jobfirmaet er måske blevet udnyttet som gratis arbejdskraft da vælgermødet skulle arrangeres på HKI.

Jeg forstår godt at vælgerne flygter fra SF når politikerne kvajer sig på den måde.
En SF-politiker som Ida Auken bør være så klog at hun nægter at sætte sine ben i et jobfirma der tjener millioner på syge og svage mennesker.


Ekseleven
Jaaa, alle de tvangsaktiverede og svage mennesker, har med garanti knoklet med at bære rundt på Ida Auken i en guldstol, til et vælgermøde fra kl. 9.15 til 11.00. Måske har de også både pudset hendes bil/cykel og serviceret med et glas vand imens.

Dit link er fra en mødekalender, i valgkampen, fra SF - og sådan for retfærdighedens skyld, har du så undersøgt på, om andre politikkere/partier har været så formastelige også at afholde vælgermøder på HKI.

Det er da helt normalt, at vælgermøder bliver holdt på b.la arbejdspladser - og HKI er da en arbejdsplads, for de fastansatte.

Ja, jeg har endda hørt og set, ude på ganske almindelige fabrikker, at borgerlige partier kan findes på vælgermøder dèr. Vælgermøder er en god gammel dansk tradition og ikke noget særligt at bekymre sig om - heller ikke hvis HKI åbner døren for et vælgermøde med en inviteret politikker.

Fint at nogen lægger lokaler til, og inviterer til vælgermøder - før et valg.
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 21:59   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg ser det som et regelt arbejde,i en afprøvning-men min mening kender du jo .

Den kan ikke rokkes ved,heller ordenligt arbejde end fikseret job.

Ville nu heller tage diskutison om hvor vidt det skulle være nødvendigt med alle de afprøvninger igen og igen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 23:15   #6
Jave
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2011
Lokation: Lyngby-Taarbæk kommune
Indlæg: 31
Styrke: 13
Jave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Tvangsaktiverede som sendes i aktivering/arbejdsprøvning hos jobfirmaet er måske blevet udnyttet som gratis arbejdskraft da vælgermødet skulle arrangeres på HKI.
Eller man kunne skrive...

Arbejdsløse/sygemeldte i aktivering har udført et stykke meningsfyldt arbejde som led i deres aktivering/arbejdsprøvning.

Er det ikke lidt sølle at få ondt i røven over det. Hvad med at lange ud efter den meningsløse aktivering i stedet for.
Jave er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 12:57   #7
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zentamor Se meddelelser
....... og HKI er da en arbejdsplads, for de fastansatte.
Hvordan i alverden kan du vide at jobfirmaets personale er fastansatte og ikk har en kontrakt der udløber efter en tid?
Jeg har været elev i jobfirmaet men ved ikk hvordan HKI ansætter personalet.
Forklar venligst hvorfra du ved hvad der står i jobfirmaets ansættelses-kontrakter


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 13:37   #8
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Hvordan i alverden kan du vide at jobfirmaets personale er fastansatte og ikk har en kontrakt der udløber efter en tid?
Jeg har været elev i jobfirmaet men ved ikk hvordan HKI ansætter personalet.
Forklar venligst hvorfra du ved hvad der står i jobfirmaets ansættelses-kontrakter


Ekseleven
Ja, når du venligst forklarer og giver et link på, at tvangsaktiverede og svage mennesker har slæbt på borde og stole, gjort rent i lokalet til mødet, og at der er lavet mad af tvangsaktiverede i køkkenet til vælgermødets gæster.

Dit måske har de gjort, og et link til SF`s mødekalender i sep. md - er ikke dokumentation nok.

XXXXXXXXXX hvad har ansættelseskontrakter at gøre med DIN udokumenterede påstand.

Ida Auken har holdt et vælgermøde på HKI og du kører frem med vilde udokumenterede påstande - ville klæde dig med dokumentation for DIN påstand inden DU hænger Ida Auken, SF og HKI ud.

Men det er nok for meget at forlange - dokumentation, som du jo går så højt op i - fra alle andre.

Dokumentation for fastansatte og deres kontrakter - er det virkelig alt hvad du kan komme med.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX - dèr kan man alligevel bare se

Sidst redigeret af Webmaster; 03-12-2011 kl. 19:22. Årsag: Sprogbrug og angreb på brugere er ikke okay og man risikere at blive udelukket fra K10
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 21:54   #9
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej Ekseleven

Godt Du forfølger dette skodfirma... -og som du også kan læse er det noget der berører andre... -måske endda nogen der har tilknytning til dette skodfirma


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 13:44   #10
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Hej Multe
Tak for din støtte til min kamp mod jobfirmaet HKI som tjener penge på syge og svage mennesker.
På K10 fortæller flere medlemmer om deres arbejdsprøvning/aktivering i private jobfirmaer så det er en sag der berører medlemmerne.

Jeg er vildt imponeret over at vi på K10 har et medlem der kan udtale sig om ansættelses-forholdene for HKI´s personale.
Fantastisk – jeg troede ellers at kun de ansatte og direktøren på HKI havde den viden.

Jeg glemte at takke Zentamor for oplysningen om at ”HKI åbner døren for et vælgermøde med en inviteret politikker”.
Zentamor er yderst velinformeret om hvad der foregår inde på HKI - ellers kan man ikk vide at Ida Auken var en ’inviteret politikker’ til HKI´s vælgermøde.
Jeg troede POLITIKERNE havde bedt om lov til at holde vælgermøde på HKI for at fiske stemmer.

Ida Auken blev altså inviteret af jobfirmaet og har dermed takket ja til at sætte sine ben i HKI´s bygning hvor samfundets svageste må knokle uden løn.
Ikk spor underligt at vælgerne flygter fra SF når politikerne dummer sig på den måde.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Avis: Skandalen i jobfirmaet HKI ekseleven Politik og Samfund 11 03-09-2012 12:10
Minister kritiserer jobfirmaet HKI i Magisterbladet. ekseleven Politik og Samfund 5 20-06-2012 14:39
Jobfirmaet HKI får ros på www.hki.dk af sig selv ekseleven Politik og Samfund 0 20-12-2011 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension