K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2015, 16:37   #1
Toberg
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Toberg er ny på vejen
Neropsykolog Charlotte Elsnab

I forbindelse med en arbejdssag har jeg været henvist til arbejdsmedicinsk klinik ved nero psykolog Charlotte Elsnab. Hun havde indhentet diverse papir fra srbejdsskade styrelsen samt min psykiater og den behandling jeg ugentligt i et helt år havde modtaget.

Jeg skulle så fortælle om hvad der havde givet udslaget for min sygemelding. Men jeg følte ikke jeg fik fortalt min historie, idet jeg hele tiden blev afbrudt da hun skulle nå at skrive det hele ned. Hun havde ikke en diktafon. Efter et stykke tid havde hun brug for en pause, jeg blev sat ind i venteværelset, uden vand eller andet. Da jeg atter bliver hentet er jeg ved a koge over, alle de informationer jeg havde afgivet havde hun kunnet læse sig til inden. Da jeg spørger hvad formålet er med det her og fortæller om mine frustrationer over ikke at kunne fortælle min historie på en fri måde. Og jeg forklare jeg har været igennem rigtigt mange tests og en ugentligt samtale af 1 time eller længere varighed. Og de har op til flere gange fortalt det er ptsd og jeg bliver medicinsk og terapeutisk behandlet for det. Hun kendte ikke metoden og mente ikke det var ptsd men nok depretion.
Nu sidder jeg så tilbage med en fornemmelse af, at jeg ikke har fået kommunikeret mit budskab godt nok. Håber ikke at hun vil have noget indflydelse på på afgørelse til arbejdsskadestyrelse og arbejdsplads osv. Hun brugte under 3 timer på det, og hun stiller ingen spørgsmål der er udredende, men næsten kun til de oplevelser jeg har haft, og hvad mit job går ud på. Hos psykiateren har de været meget grundige og har angrebet mit problem fra mange sider, synes de har været dygtige. Så er meget forundret over at hun mener jeg fejler noget andet end det min diagnose siger og jeg bliver behandlet for.
Tror i en psykolog samtale på under 3 timer kan ændre eller stille spørgsmål ved den dianose jeg har fået, kan hun stille en ny diagnose. Er forvirret og frustreret
Toberg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2015, 10:42   #2
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Alle Speciallægeerklæringer bliver brugt ud fra det, som er skrevet.

Når du har modtaget kopi af erklæringen skal du ved uenighed lave et "partsindlæg", som du sender til rette vedkommende. F.eks. ASK og Kommunens sygedagpengekontor, hvis du er tilknyttet denne.

Med et "partsindlæg" mener jeg du skal modargumentere sagligt hvad du mener er fejl noteret/vurderet evt. ved hjælp af andre, du får behandling af.

Vend tilbage når du har modtaget din vurdering og lad os høre hvad du vurderer
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension