K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2014, 19:46   #1
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Afgørelse

Hej K10

Jeg vil gerne høre om der er nogen der ved hvor lang tid det tager før man får svar fra arbejdsskadestyrelse? Ankerstyrelsen havde hjemves min sag siden april 2013, og de har indhent alle oplysninger som de skal brug den sidst oplysninger fik de d.26 maj og siden har jeg ikke hørt noget.

Jeg har været ind i min sag og kan se der stadige ikke sker noget. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaring i forhold til hvor lang tid der går før man får sin afgørelse.
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2014, 20:04   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du kan se her, hvad styrelsen nylig har lagt ud på deres site om den GENNEMSNITLIGE sagsbehandlingstid

http://www.ask.dk/da/Private%20ersta...ingstiden.aspx
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2014, 20:12   #3
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Nu skriver du ikke om det er en arbejdsskade eller en "privat"skade eller om det er første afgørelse du venter på eller om det er en genoptagelse?

Det tager typisk ½ til 1 år efter skaden at få første afgørelse

http://www.ask.dk/da/Statistik/Stati...dlingstid.aspx

og ca. 200 dage ved genoptagelser: http://www.ask.dk/da/Statistik/Stati.../Revision.aspx
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2014, 22:26   #4
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Tak Stampe. Gisne det er en arbejdsskade og den var blevet afvist før men så havde ankerstyrelse hjemves den i april 2013. Nu har de bare træk det i lang tid det har sendt mig til speciallæge og afhøre vidner og min arbejdsgiver og her til sidst skulle jeg skrive det thing der var sket på min arbejder. Det sendt jeg så d.26/5 siden har jeg ikke hørt noget og der er heller ikke sket noget i min sag, normal plejer de at skrive når der er gået 2-3 uger.
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2014, 06:11   #5
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Der er ekstra lang sagsbehandling for tiden hos arbejdsskadestyrelsen.

De er langt bagefter med indscanning af akter

Deres chef er netop blevet fjernet pga for mange fejl i sagerne og en ny udpeget. For under 14 dage siden.

Mange har bedt om at få deres sag genoptaget pga. Kammeradvokatens rapport.

De skal selv genoptage flere sager pga. Fejlafgørelser.

Normalt tager en genoptagelse af en arbejdssakde i gennemsnit 200 dage (nogle hurtigere, andre langsommere)

Krydser fingere for at de snart afslutter din.

Min sag blev genoptaget til endelig afgørelse (efter i flere år at have modtaget midlertidig afgjort erhvervsevne erstaning) i marts 2014 og venter stadig på at de udregner den endelig erstatning.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2014, 23:05   #6
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Tak for jeres svar,
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension