K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2011, 22:48   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Borgerlige førtidspensionister under 40 år

Jeg vil rigtig gerne vide, og vil faktisk blive rigtig glad for, hvis der er nogle borgerlige førtidspensionister under 40 år, for det må jo betyde, at de borgerlige slet ikke er så farlige som jeg går og tror de er.

Her tænker jeg på førtidspensionister under 40 år som har stemt på Venstre, Konservative, LA eller DF ved valget 2011 eksklusivt Radikale.

Kom så ud med det. Berolig mig.

Hvad er du for en slags person? Hvorfor stemte du på et borgerligt parti?
Hvad tror DU er de borgerlige partiers holdning til de svageste i samfundet?

Sidst redigeret af logikeren; 17-09-2011 kl. 22:56.
logikeren er ikke logget ind  
Gammel 17-09-2011, 23:34   #2
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
min kæreste er FP fra før 2003 hun stemte DF jeg er flexjobber ledig stemte også DF

vi stemte DF PGA mest nok udlaning politik.vores mening hvis hun/de ikke har noget at sige vil DK blive for slappe med regler som BLA 24 år reglen vi har også venner der er tyrker polakker tyskere iraner osv så det er ikke rasistisk

tja hvad deres holdning er til de svageste ærligt aner det ikke og troer sgu ikke de ved det selv
extra er ikke logget ind  
Gammel 17-09-2011, 23:35   #3
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Helt ærligt, kan du ikke blive i en af de mange tråd du har om det samme emne ?
emks er ikke logget ind  
Gammel 17-09-2011, 23:41   #4
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
hehe logikeren er i panik og det har han være siden han fandt k10
extra er ikke logget ind  
Gammel 17-09-2011, 23:54   #5
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
hehe logikeren er i panik og det har han være siden han fandt k10
jow,og det skal han da også have lov til at være.

Men vi kan jo ikke give ham andre svar, end alle dem han har fået i et af de utallig andre tråde han har lavet, at der sker ikke noget med hans ftp.

Men er da trælst at han har det som han har, men det nytter jo ikke noget at stille det samme spørgsmål igen og igen bare omformuleret lidt, svaret bliver jo det samme som sidst, at der sker ikke noget med hans ftp, medmindre han ved det mirakel skulle blive rask, og det er der jo desværre ikke noget der tyder på
emks er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2011, 00:02   #6
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
først vil jeg lige tilføje mente intet personligt med det jeg sagde før.

Citat:
Men vi kan jo ikke give ham andre svar, end alle dem han har fået i et af de utallig andre tråde han har lavet, at der sker ikke noget med hans ftp.
helt enig og vi ahr snart prøvet at forklare ham det lige siden jeg kom her på siden for snart 1 års tid siden.

Citat:
Men er da trælst at han har det som han har, men det nytter jo ikke noget at stille det samme spørgsmål igen og igen bare omformuleret lidt, svaret bliver jo det samme som sidst, at der sker ikke noget med hans ftp, medmindre han ved det mirakel skulle blive rask, og det er der jo desværre ikke noget der tyder på
som jeg har sagt før til ham lad vær med at tro høre på alt hvad du høre rundt omkring du ahr FP der sker intet med at den bliver fjernet osv.snart eneste råd er opsig hans internet.

jeg har virkeligt ond af han har det som han har.desvære intet vi kan gøre.andet en håbeh an får det bedre men han skjal starte med sig selv se i øjnene at harh ar FP den fjernes ikke osv.det kaldes hjælp til selvhjælp
extra er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2011, 00:06   #7
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 16
Falkes er ny på vejen
Jeg synes da netop det er noget helt andet Logikeren spørger ind til her. Netop, hvad der kan få folk på førtidspension eller som syge og på vej til førtidspension, til at stemme på en borgerlig regering.

Det har da intet med Logikerens ængstelse omkring fratagelse af ftp at gøre.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hans bekymring og jeg kan sagtens forstå at han spørger ind til det. Det er da ret interessant at høre. :--)

Desværre kan jeg ikke svare på logikerens spørgsmål, da jeg selv stemte enhedslisten - hvilket jeg i øvrigt også gjorde, inden jeg blev syg.
Falkes er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2011, 00:07   #8
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
I må altså ikke blive sure på mig
logikeren er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2011, 00:09   #9
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
nu er det jo social der har magten so ikke så vigtig om de borgelige ligept med mindre helle tvinges til afgang.eller der laves aftaler uden om hende og på det områder sker det nok ikke.

men hans spørgsmål er generalt det samme oanik er noget **** dont do it!

sure haha er vi ikke kun på den gamle ****e regering og ligept den ****e siden regering men det er min personlige mening.for intil videre er det gået som jeg har sagt her og til andre desvære også derfor jeg stemte på DF

man burte jo heller ikke kunne blive sure på en/nogen man ikke kender vel

men du skal ladevæ med at bekymre dig så meget du er heldig at have fået FP nyd det slap af gør et eller andet der gør dig glad

Sidst redigeret af Webmaster; 18-09-2011 kl. 00:27. Årsag: 2 indlæg med 1 minut imellem lagt sammen til 1...brug nu den REDIGER funktion for tilføjelser...
extra er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2011, 01:00   #10
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sinderella Se meddelelser
Jeg synes da netop det er noget helt andet Logikeren spørger ind til her. Netop, hvad der kan få folk på førtidspension eller som syge og på vej til førtidspension, til at stemme på en borgerlig regering.

Det har da intet med Logikerens ængstelse omkring fratagelse af ftp at gøre.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hans bekymring og jeg kan sagtens forstå at han spørger ind til det. Det er da ret interessant at høre. :--)

Desværre kan jeg ikke svare på logikerens spørgsmål, da jeg selv stemte enhedslisten - hvilket jeg i øvrigt også gjorde, inden jeg blev syg.
sådan læser vi jo åbenbart tingene forskelligt

ja bider bare mærke i dette her,

"Kom så ud med det. Berolig mig."

Og der skal skam mere til før jeg bliver sure på folk

Men når man selv kæmper for en ftp, så kan det godt blive lidt "meget" at en der er godkendt, bliver ved med at bekymre sig om, om den skulle blive frataget ham.

men nok bare mig og skriver ikke det her for at gøre Logikeren ked, slet ikke
emks er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Den borgerlige propagandamaskine i klasselokalet Tante Ana Politik og Samfund 2 13-11-2011 16:38
Borgerlige: Brems mængden af Forbud! buster Politik og Samfund 3 19-07-2011 19:52
Borgerlige førtidspensionister? logikeren Politik og Samfund 16 14-10-2010 09:42
Borgerlige klar til ventetidsloft buster Politik og Samfund 2 27-09-2010 17:07
Indbydelse til de borgerlige brugere af K10 Razmo Politik og Samfund 2 19-04-2009 06:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension