K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2011, 15:47   #11
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Hej Gunvor.

1)Tak for dit svar omkring afspændingsøvelsen, men hold da op jeg ville nærmste dø af bare smerter hvis jeg skulle lave den øvelse , jeg laver forskellige slags øvelser også afspændingsøvelser som er styret af min fysio- og kropsterapeut .

2) Det en osteopat gør er rigtig mange af de samme ting som min fysio- og kropsterapeut arbejder med, har gået ved hende fast i 6 år og inden jeg gik hos hende havde jeg gået ved rigtig mange fysioterapeuter og andre slags behandler uden at det hjalp på smerterne, men hendes behandling lindrer på smerterne så jeg bedre kan holde dem ud.

3) Den udspænding af hele set up omkr. iskias via endetarmen har jeg også selv prøvet for en del år siden på sygehuset, og det var meget smertefuldt og det hjalp desværre heller ikke.

Jeg siger ihvetfald tusind tak fordi du har gidet at bruge så lang tid på at svare på spørgsmålet og komme med dine fif
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2011, 16:07   #12
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Hej Buster.

Tak for dit svar.

Ja jeg kan ikke være mere enig , og ja vi kan altid håbe på det.

Jeg har fået lavet stivgøring operationer med skrueinstrumentering først fra 2. Lændehvirvel til 3. Lændehvirvel.
Også fornyet stivgøring med skrueinstrumentering fra 12. Brysthvirvel til 3. Lændehvirvel , fik så pille materialet ud 7 år efter da man troede det var det som gad mig så stærke smerter men næh nej .

Tak for linket det vil jeg helt klart læse.

Din personlig holdning kan jeg sagtens føle dig i , og du har da også helt ret i det.
Ja det må man sige hun har ret i.

Ja lige præcis det er jeg helt enig med dig i , og kender selv alt til det.

Ja lige præcis, og ja det kan vi kun håbe på den bliver.
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 10:58   #13
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Huldra: Ang. pkt. 1, hvor jeg beskriver en udspændingsøvelse jeg ikke kender navnet på, men derfor bliver nødt til at beskrive den. Samtidig forudsætter jeg selvfølgelig, når man som dig går i behandling, at man lige vender den hos disse inden man udøver en sådan øvelse. Alle alm. øvelser forudsættes at kunne udføres af raske mennesker, hvorfor alle der ikke er rask altid bør konsultere fagskab på området inden udførelse. Det tog jeg som givet -

Annemette: har tænkt på om du kender flg. site: http://www.patientslikeme.com/

Her er det muligt, at søge patienter m. samme problematik, som én selv, og ikke mindst udveksle erfaring, nogle er faktisk yderst kyndige, netop pga. at selvstudier og det netværk de opbygger herinde, herunder erfaringer der opbygges. Måske findes der blandt dette større forum i modsætning til lille DK andre med lign. overvejelser, som dig.

Bare en ide.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 17:22   #14
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Hej Gunvor.

Nej kender ikke lige til den side, men vil da kigge og læse på siden.

Så tak for linket
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension