K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2015, 15:05   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Super reumatolog med forstand på skulder-nakke problematikker søges

Hej.

Jeg har fået henvisning til reumatolog på grund af et meget gammelt nakke-skulder problem, - muligvis med forbindelse til skævt bækken. Problemerne har ligefrem afbrudt ønskeuddannelsen.

Med bækkenet har jeg været hos nogle, der ikke gad og nogle, der med kamp skulle overbevises om, at jeg overhovedet selv har anelse om, hvad jeg taler om.

Er der nogen her, der kender en stjernegod reumatolog, som også vil høre på ens egne erfaringer? Helst omkring København-Storkøbenhavn.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 15:13   #2
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Bente Danneskiold-samsøe , hun bor kort gåtur fra svanemøllen st.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 15:59   #3
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ja, hun har godt nok kvalifikationerne i orden! Har lige haft kontakt med klinikken: 3.000 kr for én konsultation.
Der kan jeg ikke følge med.

Er der nogen, der kender en anden god én?
Jeg har fået henvisning til privat reumatologklinik. Er der betaling på dem alle?

Sidst redigeret af mukke; 16-03-2015 kl. 16:45.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 16:51   #4
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej Mukke, ja øv jeg glemte lige at skrive at hun koster 3000. det er mange penge.

ved ikke om man kan blive henvist til hende på Frederiksberg Hospital, måske andre ved dette.

Håber du finder en god en, og slipper for at betale

held og lykke.
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 18:29   #5
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jo, jeg kan godt HÅBE på at finde hende der, men det er ikke noget, der kan styres. Lægen henviste heller ikke til hospital, men til privat klinik.
Jeg har lige læst en ældre post, hvor nogen mener, at Malika Schaadt er god. Der er også en klinik i Roskilde.
Jeg vil bare have afklaret, hvorvidt min nakke spiller en rolle i mit skulderproblem, siden det vender tilbage i fuld styrke, uanset, hvad jeg gør ved det.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 18:57   #6
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Der ligger en på Frederiksberg Alle , lige i begyndelsen, han er ganske god og hverken gammel, forstokket eller skindød !

Jeg ville synes det var spild af penge at betale 3000 kr for hende den anden, så vidt jeg har forstået er det hende man går til hvis man gerne vil være sikker på at få en bestemt diagnose... men jeg ved jo ikke om det er det du har behov for ?

Hvad er iøvrigt dine forventninger til besøget ?
En ting er at vide om problemerne stammer fra det ene eller det andet, men hvis det ikke kan medføre en bedre behandling, hvad så ?
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 22:24   #7
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
men hvis du er henvist at din læge til en privat klinik skal du vel ikke betale selv?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2015, 11:13   #8
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Hanne Kunze Christensen på Frederiksberg. Hun er en ældre dame, men dermed også meget erfaring. Jeg har gode erfaringer med hende, dog en helt anden problemstilling.
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2015, 11:41   #9
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
inden vi nu skræmmer nogen mht. Bente Danneskiold( undskyld mukke at jeg lige tilføjer dette, ved det ikke er dette din tråd handler om), så kender jeg nu til flere som har positive erfaringer med hende. men tror der findes gode og dårlige erfaringer med alle læger.

Bente D kunne desværre heller ikke hjælpe mig og måtte ligesom Riget gi fortabt mht. min sygdom, Men tilgængæld fik jeg den mest grundige undersøgelse og reseach mht. at finde årsagen til min sygdom , jeg nogensinde har fået. og hendes lange og grundige journal notat indgik i min sag i jobcentret.

men som sagt der er gode og dårlige erfaringer med alle.

god dag til alle
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2015, 12:53   #10
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
men hvis du er henvist at din læge til en privat klinik skal du vel ikke betale selv?
Nej, lægen mente bare en klinik hos en, der også er tilknyttet det offentlige, som han ikke vil henvise til. Mange af de klinikker er jo alligevel tilknyttet sygesikringen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af pif Se meddelelser
Der ligger en på Frederiksberg Alle , lige i begyndelsen, han er ganske god og hverken gammel, forstokket eller skindød !

Jeg ville synes det var spild af penge at betale 3000 kr for hende den anden, så vidt jeg har forstået er det hende man går til hvis man gerne vil være sikker på at få en bestemt diagnose... men jeg ved jo ikke om det er det du har behov for ?

Hvad er iøvrigt dine forventninger til besøget ?
En ting er at vide om problemerne stammer fra det ene eller det andet, men hvis det ikke kan medføre en bedre behandling, hvad så ?
Så har man en mulighed for at afgøre, om det, man selv gør er rigtigt og tilstrækkeligt.
Jeg har en problematisk nakke, men har aldrig fåetnogen behandling eller rigtig undersøgelse, så jeg ved ikke, om mine egne træningstiltag er rigtige.

Der blev nævnt en Malika Schaantz i en ældre post. Jeg overvejer at tale med hende.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension