K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2010, 12:07   #11
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Generelt mener jeg, at man sammen med indstillingen, dvs. før behandlingen bør oplyses navne, således at det netop er muligt at råbe vagt i gevær, hvis en person kunne betragtes at være inhabil.

Og ikke en noget man på nåde måske el. måske kan få oplyst, el. selv bruger oceaner af tid på nettet for at finde, måske endna ikke finde. Samtidig kan jeg tænke mig uden at vide det konkret, at disse udvalg og nævn ikke har samme personer hele tiden.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 23:15   #12
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Se dette link.......

http://www.ballerup.dk/get/52151.html
under pkt.7. nævnes:

Pensionsnævnets sammensætning

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 03:44   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af cosy Se meddelelser
Er der nogen som ved om man må/kan få navne på dem som sidder og afgør ens sag i kommunen?

Og hvis.....kan man så få oplyst hvordan der er stemt ??

knus cosy

Prøv at se det her http://polweb.nethotel.dk/Produkt/Po...olland&ID=7208

Ved ikke om det hjælper noget for som jeg læser andre ting fra lollands kommune så er det også oppe og vende her i 10 at nævnet skal nedlægges og der i stedet skal laves et råd og det formoder jeg så de har gjort og ved så ikke om det er de samme der nu sidder i rådet som i nævnet ..

Du kan også læse mere om det her

http://polweb.nethotel.dk/Produkt/Po...lland&ID=41593

jeg har ikke læst det hele igennem (skal i seng ) men det var det jeg umiddelbart kunne finde og jeg forstår til fulde dit ønske jeg vil også gerne vide hvem der sidder og afgøre min fremtid og ikke mindst deres kvalifikationer til at foretage denne afgørelse

Hvis ordlyden er den samme (tror de bruger standardbreve og så lige skriver noget kort ind for hver enkelte ) så kan jeg ikke sige andet end læs det nøje og sammenlign og husk ALTID at anke det hvis det ser forkert ud er det som reglen forkert
  Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 11:34   #14
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Nu begynder den gamle at forstå.....

da problematikken har været på dagsorden før.

Jeg mener at det er en spændende tråd at holde øje med. Når vi har fået styr på de nye love kan vi hurtigt sætte "nye" ind i hvordan ens sag forløber fra A til Z.

Læs denne tråd:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=13218

Så denne og ovenstående tråd kan belyse det hele. Men Hejdiens tråd er af nyere dato........så der sker snart noget på området. Vi holder øje.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 26-12-2010 kl. 11:51.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ombudsmanden: ret til aktindsigt i ansattes navne v. behandling af din sag gunvor Den nyttige viden vi alle har 3 19-12-2011 13:44
mon det er navne-sammenfald!!! lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 03-09-2011 17:13
Åbendebat - Sagsbehandling og navne 5dia Skal kommuner ikke overholde loven? 7 13-04-2011 17:10
FP alt afprøvet og mindst 11 forskællige medicin navne LUM Politik og Samfund 5 24-03-2011 10:25
Navne beskyttelse hvorformig Dit og Dat 11 06-03-2011 08:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension