K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2009, 21:50   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kommer der nogen til mødet herinde fra?

Jeg har netop tilmeldt mig mødet ang Café sygemeldt d 30 Oktober kl 13 og vil i den forbindelse bare høre om andre herfra også skal med?

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2009, 22:20   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
HVAD???!!!! Har ikke fået at vide at der skulle være møde på fredag, og jeg har ellers været tilmeldt Cafe Sygemeldt temmelig længe ....

Åh, pyyyh, var ovre i min mail, troede de havde glemt mig, det havde de ikke

Skriver til dem, da jeg har en aftale med min læge kl.15.00 på fredag, fordi jeg skal have gjort et eller andet ved de smerter, som for alvor er ved at tage livet af mig, nu efteråret er sat ind, og de biiiiib-dololer gør mig så sløv at jeg falder i søvn, samtidig med jeg får kvalme af dem!

Samtidig slås jeg med blærebetændelse, så jeg skulle liiiige igennem den sædvanlige kur, før vi kan tage fat på mine smerteproblemer, så jeg kommer desværre ikke denne gang
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2009, 22:51   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- også blærebetændelse her, igen-igen- og igen!!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2009, 22:53   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helene jeg har skrevet til Andreas om mødet og nej jeg kommer ikke det er lige den dag der er møde på mit arbejde du ved sådan et møde med reva og hvad skal der ske og hvad anbefaler de...og ja der kan du nok gætte at jeg skal med ikk He he


Men har skrevet til Andreas at jeg er frisk når jeg lige er kommet lidt ovenpå igen (derfor jeg ikke har så meget at sige herinde heller ) og han har skrevet tilbage at de meget gerne ser folk fra K10 både på fredag OG SENERE hvor jeg så er frisk men han har så også skrevet at hvis vi kunne tænke os at komme en gruppe fra K10 så kan jeg skrive til ham og vi kan så finde ud af noget en tirsdag efter cafe sygemeldt (ved 13 tiden ) jeg er sikker på at vi også er velkommen i cafeen hvis vi har lyst til det ...

Jeg er helt sikkert frisk på et møde , en tirsdag trejde eller fjerde uge i november er der andre der er det ?

Så skriv lige her så kan vi tage derind i samlet flok det kunne nok være meget rart at komme ind og høre hvad de tænker og hvad de mener og hvad de har fundet ud af , jeg sætter lige mail fra Cafe sygemeldt ind i tråden her http://www.k10.dk/showthread.php?t=10133 og der kan vi jo så også vær i sær skrive lidt om hvad de siger ved mødet og komme med referat hvis det er ., men skriver lige lidt mere om det i den anden tråd ...
  Besvar med citat
Gammel 25-10-2009, 23:00   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tager med til mødet denne gang, da det bliver afholdt hos Andreas og ikke i Skindergade. Og han bor tilfældigvis tæt på min søns skole, så jeg kan lige være med et par timer inden han skal hentes....

Men ellers er jeg også frisk på møder hvor vi kan komme i samlet flok!!!, hehe.

Dette er et meget stort skridt for mig pga diagnoser, så jeg er meget spændt på det hele (fremmed mennesker, fremmed sted mm)....gys.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 08:08   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
beklager, men er på Køge sygehus denne dag så det kan ikke lade sig gøre, men synes da det lyder som en rigtig go ide om vi kan mødes derinde et sted, alle os fra k10

Helene, det vil være mig en ære at møde dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 08:50   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hihihi Buster, så kan du se hvem du har noteret i 'den lille sorte'

Håber alt går vel på sygehuset!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 09:42   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Blærebetændelser

Hejsa,

Jeg kommer ikke til mødet, jeg har nok at se til med at passe min eksmands og børns vaske tøj og nusse om nogle dejlige heste på min datters ride skole. Jeg ville bare lige komme med et indput omkring blærebetændelse, håber det er ok her, da jeg kan se at der er et par der døjer med dette.

Jeg har selv lidt af kronisk blærebetændelse i ca. 17 år. og et par gange ligeledes døjet med nyrebækkenbetændelse. Jeg har været til kikkert undersøgelser, har været på 3 måneders pencilin kure også. For 3 år siden da jeg blev skilt og stoppede på arbejdsmarkedet stoppede jeg også med at have blærebetændelserne. Det er stadig meget uvirkeligt for mig. De var klart et mega stress tegn og jeg kan stadig mærke at det niver i og svier i blæren hvor tingene går får stærkt.

Mit bud til jer er først og fremmest naturligvis at få checket om det kan have noget at gøre med jeres partner, nogle mænd provokere dette mere end andre. Derudover kan jeg anbefale at sørge for at få nogle rolige perioder i løbet af dagen, hvor I bare sidder og slapper af. Sæt hænderne på jeres mave og mærk kroppen slapper af. Sørg for at der er ro og gå ind i jer selv. Jeres krop og psyke vil elske jer for det. Jeg kan simpelt hen mærke min krop slapper af og blodet i maven og blæren får lov til at cirkulere. Det er en stor trænings opgave at sidde stille og ikke surfe på nette eller se fjernsyn samtidig, men virkelig slappe af. Jeg har en cd. med mindfull meditaion som jeg lytter til, det gør at jeg ved at det varer 10 - 20 min. og det ved min krop og psyke også. I starten kan det nemlig være svært ikke at sidde og tænke på alt det vaske tøj der skal ordnes og den chat man lige skal have checket osv.

Jeg kan kun anbefale ro og afspædning og meditation på det kraftigste, jeg har ikke tal på de 100 vis af sulfa kure og det der er stækere jeg har været på, nu har jeg ikke længere de forfærdlige blærebetændelses smerter og kan undvige angrebene via meditation. Desværre har stressen så sat sig til kroniske smerter i nye regionerne, kroppen har jo være vant til smerte her, men det må jeg leve med fordi jeg i så mange år har overhørt stress signalerne hvor blære betændelserne helt sikkert var en en del af dem.

Held og lykke og godt møde på café sygemeldt.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
rehabiliterings mødet?? superman Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 61 15-06-2013 21:01
Forberedelse til mødet med SB Torben Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 19-11-2011 13:24
Er der nogen af jer herinde... Kjersti At søge førtidspension 4 19-11-2008 11:52
Mødet med min sagsbehandler fredag d 14-03-08 Mads&Camilla Din historie 8 17-03-2008 19:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension