K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2013, 12:39   #11
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Jamen så ser jeg ikke så mange andre muligheder end at du følger det kommunen finder på... tror din læge du har en psykisk lidelse har kommunen jo pligt til at undersøge det... du kommer tilbage fra psykiater med besked om at du ikke har en psykisk sygdom, så står det jo højt og flot.

Har du på skrift at kommunen tolker du ikke har "mcs" eller er det en formodning du har ?
De ringede Desværre til mig ...
Så fik det ikke optaget, de sagde til mig De tolkede min læges udtalelse sådan..

De sagde selv tolkede....

Og problemet med at kommunen sender mig til psykolog er at de så kan vælge en Term psykolog..

Dvs en psykolog som mener bækkeløsning/piskesmæld/mcs/irriteret Tyktarm/me/fibromyalgi osv er psykiske sygdomme..

For så vil jeg pludselig stå med et papir der siger jeg er Svært psykisk syg også kan de pludselig kræve jeg skal tage psykofarmika som kan ændre min hjerne kemi...

Piller som jeg ikke kan tåle, da jeg pga de af mine sygdomme er resistemt og mere overfølsom overfor alt kemisk i pillerne..........

Så der kan de rigtig ****e mig op...

Jeg har selv en tid til psykiater hos en som jeg VED anderkender fibromyalgi osv som rigtig sygdomme...


Og jeg ville rigtig gerne til En neuroPsykolog men ingen vil sende mig afsted..

Hverken egen læge eller sagsbehandleren..

Da jeg har Rigtig mange hukommelses problemer osv.. hans svar var at sende mig til en neurolog...

Men der er jeg jo lige vidt da de ikke tjekker hukommelsen at all...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 13:17   #12
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Mht til tlf-samtalen om tolkningen af lægens papir skal du nu skrive en mail til din sagsbehandler og høre om det du har forstået er korrekt... Derved har du det på skrift.

Din psykiater kan vel støtte dig i at du har brug for en undersøgelse hos en neuro-psykolog? Det var jo netop min vej til undersøgelsen.

Jeg tror ikke at du pludselig står med et papir hvorpå der står at du er svært psykisk syg og skal tage en masse medicin, hvis der ikke er noget om snakken. Jeg ville roligt tage til div undersøgelser for at få enten be- eller af-kræftet og derved nå et skridt nærmere en afklaring.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tværfagligt møde FibroMcs Alt det andet 2 18-07-2013 21:01
fastholdelses team i ask Randerspigen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 30-05-2013 09:08
Rehabiliterings team FibroMcs Alt det andet 8 25-02-2013 17:41
Forlængelse af sdp/ nyt team Diablo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 04-09-2011 11:38
Tværfagligt team baldur Dit og Dat 5 17-06-2008 01:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension