K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2010, 22:21   #21
Vibs
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2007
Indlæg: 19
Styrke: 18
Vibs er ny på vejen
Nå - så kan jeg da i det mindste se, at vi er i samme båd, eller i det mindste på vej samme vej


Jeg er fp fra 2005 og manden har været stærk siden, dog med denne diagnose hængende over hovedet..


Orker snart ikke tanken om endnu en kamp med kommunen... derfor kunne det være så rart at have nogle paragraffer at forholde sig til..
Syntes den med skøn er noget gyseligt noget, for skønner de nu godt eller skidt for os


Det gør helt ondt i maven at tænke på, hvad vi står overfor
Vibs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 22:31   #22
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
uf ja, kan sagtens forstå dig/jer!

Tja, jeg må ærligt sige at jeg aner ikke om jeg havde haft min fulde forstand hvis ikke jeg havde k10 at kunne søge oplysninger men helt sikkert også støtte hos -det var uvurdeligt.

(altså, nu får du så -også - lige linket til artiklen i Politikken om os:
http://politiken.dk/indland/article733797.ece)

-som du kan læse var vi helt derude hvor vi ikke så anden udvej end at engagere en advokat, skønt der INGEN tvivl var om at man fra Sorø Kommunes side handlede -endda- meget ulovligt(meget laaaaang historie)

Såå...kan kun "anbefale" dig/jer at komme herind når der er brug for vejledning men også støtte -det er de eminente til

Ps, hold fanen højt og syns at du/i allerede er godt på vej med at forberede jer til hvad fremtiden kan bringe og dét er simpelthen det bedste man kan gøre
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 22:40   #23
Vibs
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2007
Indlæg: 19
Styrke: 18
Vibs er ny på vejen
He he - min dejlige far bor i samme by som du


Super godt, at det lykkedes for jer, man bliver godt nok meget tyndhudet, af at være i klemme i det system.


Jeg orker ikke tanken, at vi kan stå i det igen. Syntes det er SÅ hårdt, og rent faktisk, så har jeg ikke vænnet mig til at få breve fra kommunen, trods jeg sluttede bøvlet med dem i 2005 - nok også derfor, at tanken om at stå der igen

Men - vejret må trækkes ned i maven og vi må i gang...
Vibs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 23:05   #24
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, halløjsa, verden er lille -måske er han endda min nabo

Jeg er sikker på at i nok skal stå igennem, blot i står sammen, så er man altid stærkere ikk´

-men jo, desværre er systemet og lovgivningen i dag indrettet på: den stærkeste overlever

Du/i får lige vores motto fra dengang, til trøst og inspiration :
"vi overgir os aldrig og vi tar ingen fanger!" -og vi mente det

Håber og ønsker inderligt at du/i må opleve en ordentlig menneskelig behandling -uanset lovgivningen og tro mig, har det præcis som dig, når blot jeg ser byvåbnet!

Omvendt rundt er jeg/vi også nået så langt i det hele at nej, dælme mig om "de" skal bestemme over mit liv såå...jeg knejser med nakken når jeg ind i mellem er i byen for at handle -og tilfældigt møder det menneske/sagsbehandler/kludetæppesyerske -som nær havde kostet os alle livet!

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2010, 23:13   #25
Vibs
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2007
Indlæg: 19
Styrke: 18
Vibs er ny på vejen
He he - det kunne være sjovt, om min dejlige far var din nabo

Jo vi skal nok stå sammen - og sammen er vi stærke. Dog finder jeg det grusomt, så mange som i årevis har det dårligt over den behandling de har fået af div kommuner.

Men helt rigtigt, de skal ikke have lov at tro, at de kan få os ned med nakken, det er de sku ikke værd...



Vibs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2010, 00:28   #26
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
sådan, skal det lyde

Suk, ja, for min mands vedkommende varede dette "cirkus" i knapt 8 år, så jo, det var en "oplevelse" som jeg end ikke ønsker for min værste fjende!

-meeen vi overlevede og kom stærkere ud på den anden side, skulle jeg mene og har -trods den økonomiske gæld kommunen pådrog os -fået vores liv tilbage, sådan føles det.

Pøj pøj til jer og husk, kom herind og find hjælp, om i har brug for yderligere.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2010, 09:32   #27
Vibs
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2007
Indlæg: 19
Styrke: 18
Vibs er ny på vejen
Super flot, at i har fået det vendt til noget godt - det kræver faktisk også en stor styrke..


Kender til flere, som er brækket totalt ned, men her har det også - inden kommune sammenlægningen, været mere normalen - at sager tager over 10 år, sgu ikke fair at holde folk fanget i SÅ mange år....

Jeg husker K10 findes - dejligt med et sted, hvor man kan få hjælp og støtte...

Vibs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontanthjælp efter spilleafhængighed Jesper25 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 10-11-2015 11:17
Modregning i kontanthjælp efter erstatning khas Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 22-04-2013 18:01
bliver sat på kontanthjælp efter arbejdsprøvning kirsten01 Alt det andet 26 31-03-2010 12:32
er det kontanthjælp efter virksomhedspraktik? V_Brask Alt det andet 7 05-01-2010 17:37
Kontanthjælp efter de 60? benteh Alt det andet 8 15-08-2009 10:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension