K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2010, 18:55   #31
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
det burde ikke være nødvendigt med beviser. desværre er det jo sådan at man nærmest skal optage alle samtaler og be om alt skrifteligt for ikke at blive trådt på eller at de bruger det imod en.

de skulle skamme sig!
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 19:09   #32
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Du har fuldstændigt ret.. det burde ikke være nødvendigt med beviser.. optage på bånd osv osv..

Da jeg først læste de forskellige indlæg her på siden fik jeg godt nok et chok.. jeg fattede ikke at vi kom fra samme land.. det virkede jo som om alle dem som blev behandlet sådan ... hovsa ... kom fra et andet og ikke så vel udviklet land..
Jeg kan ihvertfald se at jeg har været utrolig heldig med alle de forskellige sagsbehandlere jeg har haft i de 5 år jeg har været i systemet..

Så det er smadder godt at du har beviserne i orden.. og at du kan hente energi ved at få læsset af herinde...
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2010, 23:33   #33
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
jeg er fandme nervøs for i morgen. for jeg har ikke mere energi at tage af. er helt brugt op. heldgvis så er min bedste veninde og min mand med som bisidder til mødet.

jeg har skrevet alle mine spørgsmål ned, så jeg ikke glemmer nogle. jeg får moralsk støtte hjemmefra og har 2 bisidere med.

hvis ikke der findes en løsning jeg kan leve med i morgen- så må jeg have en advokat med i billedet. for det ender med at jeg skal have psykologhjælp når de er færdige med at køre mig ned dernede.

kryds fingre for mig i morgen- og jeg skal nok opdatere jer med resultatet.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2010, 23:44   #34
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
pøj pøj.... spytter lige efter dig
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 01:07   #35
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Også pøj pøj herfra! Jeg håber det bliver et positivt møde.
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 20:50   #36
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
ja positivt det var det- efterfølgende knapt så spændende.

min¨sagsbehandler var meget sød i dag- mon det var fordi min veninde var med og tage notater for mig og manden sad uden for og ventede??

men alt i alt kunne hun godt se mit helbred var skidt, og jeg skulle bare sygemelde mig en uge af gangen indtil jeg var okaý igen. og alle de 100 spørgsml jeg havde dem svarede hun så godt hun nu kunne på.

alt i alt skal jeg tilbage til kc når jeg er klar igen, for at få en udredning til det ene eller det andet. der er ingen vej udenom. mht til min skrappe træner, skulle jeg bare ringe ned nr jeg var syg- og hvis han brokkede sig måtte jeg sige :shit happens du! sådan er det bare. han skulle kun vejlede i at træne og resten det kom ikke ham ved.( det sagde min sagsbehandler) jeg skulle ringe div steder hen( 3 forskellige for at sygemelde mig) og det skulle jeg bare gøre en gang om ugen og tage de sygedage jeg behøvede.
ligeledes med de ting jeg skal til som jeg før har fået at vide at de skulle ligges uden for "arbejdstid", ja dem skal jeg bare tage fri til nu.( som hun sagde , det er jo noget hun har bedt om, div undersøgelser og sådan.) det var hende selv der sagde det til sidste møde hvor jeg blev overrumplet- og denne gang siger hun det modsatte.

kommer der flere uenigheder ja så har hun et problem-. for det hele optog jeg på bånd!

min træner her ligeledes skrevet til komunen at der var 2 dage jeg havde været fraværende som jeg skulle trækkes for- selvom at jeg den ene dag havde et møde op kc op opstart og jeg den anden dag havde en aftale med min sagsbehandler og kc og min træner. han siger at han slet ikke har talt med mig den dag- men han har et alvorligt problem- for hans tlf nr figurerer på min opkaldsliste både som indgående og udgående!!
og de mødesedler de skal skrive, og sende til kommunen, som skal godkendes og underskrives af os, ja de er indsendt uden underskrifter.

da jeg konfronterede hende i dag ( vores anden træner) blev hun faktisk rigtig ubehøvlet og sagde at hun altså ikke også skulle gøre deres arbejde vedr. partshøring! helt ærligt- så kan de bare skrive vi ikke har været der og så har vi ikke noget at sige til det? jeg skal have indsendt en klage. det er helt sikkert. for der er flere dage deres maskine til at give en kvitering ikke har været iorden!og så har de bare skrevet os op til at vi har været der.men det har de ikke styr på dernede overhovedet åbenbart.



har været ved fys i dag og hun frygter lidt atjeg har fået endnu en diskusprolaps.jeg skal scannes på torsdag og har ogs været til undersøgelse for seneknuder. lægen fandt istedet for karpal tunnelsyndrom, og hun var meget i tvivl om det kom fra håndledene eller om det kom fra nakken af. skal til strømtest og mr scanning af nakken.( mr af nakken ville de se om de kunne tage sammen med ryggen pp torsdag- kryds fingre for mig- det ville være skønt at få overstået af een gang)


jeg kan ikke overskue noget i øjeblikket- jeg har det rent af ******* til med ryggen, men min lunte er blevet næsten ikkee ksisterende, har let til tårer og kan ikke tagemig sammen til noget som helst.

har en økonomi der ikke hænger sammen i forvejen , selvom jeg har kæmpet hårdt for det de sidste 2 år. heldigvis er min mand nu i arbejde fast( hurra for det!) jeg kan ikke overskue stakke af vasketøj, og papirer og ubned ebreve hober sig op. min energiniveou er lig nul. jeg har været 2 dage om at skrive denne tekst. tiden flyver fra mig og jeg glemmer aftaler og datoer selvom jeg skriver det op.
føler mit hoved er ved at sprænges fordi det er fyldt op med alt dette. har ikke overskud til familien eller mig selv.

måske jeg snart skulel tage og snakke med en psykolog, for har dte virkelig skidt.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 21:50   #37
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
K-dorf....

min kære ven.... ja til psy-hjælp, og det kan kun gå for langsomt, jeg ved godt det koster lidt mønt (meget).... men følgeskaderne ,, efter en "systemtur" kan gå hen og blive permanente, skadevoldere...

jeg tænker her på ægtefælle, venskaber, sociale sammenhænge,

kort sagt, jeg taler af erfaring.......

godt nok ikke fra mit sidste møde med systemet for da var jeg BEREDT.... men de forrige gange jeg har været i konflikt med dette "uvæsen"......

har jeg hver eneste gang måtte iklæde mig en facade de næste mange mdr: (noooo spøjs).... nej få noget prof-hjælp på, så snart økonomien tillader det....

og forbliv endelig ved med og lav bevis matr:.... og jeg håber din veninde og gemalen stadig vil gå til møderne med dig (jeg tror du føler dig stærkere, for det første når du er velforberedt, samt når du ikke er i sovsen alene)

slige venskaber er GULD værd......

mvh eders ace dk.....

ps og husk,,, du har jo også kæææææi number ten....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 22:58   #38
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Gør nu brug af din mulighed for at sygemelde dig!

Kære kandelsdorff

Du skal gøre brug af at sygemelde dig, og bruge tiden på de ting der gør dig glad. Hold dig fra alt det der gør dig ked af det og udtrætter dig. Du skal hele dig selv. At gøre det er også at tage ansvar for din familie. Det er ikke antallet af nullermænd, og vasketøjsbunkernes størrrelse der betyder noget for din familie. Det er din evne til at smile til dem og vise dem den kærlighed som du har til dem. Jeg kender godt til frustrationen over at der ikke bare er lidt orden på hjemmet, og det bekymrer mig at jeg lærer min datter at det er ok at lade tingene stå "til senere", men omvendt kan jeg pt. leve med det, fordi jeg ved at hun har mere brug for at jeg viser hende interesse og at hun ved gud er vigtigere for mig... og så gør det mig glad at se og mærke at hun trods det hele trives og har det godt.

Hvis du tager ansvar for at der hver dag er noget der gør dig glad så tager du ansvar for dig og din families trivsel. Det behøver ikke være store ting. Effekten det efterlader i dit sind er den samme, når bare du ved dagens ende kan konstatere at der var noget der føles rigtig. Det negative skal nok trænge sig på i vores sind, men det kræver en lille indsats at bemærke sig det der gik godt. Det betaler sig over tid aktivt at flytte fokus bare en anelse. Det ændrer ikke på din sag, men det påvirker din selvopfattelse i en positiv retning. Du skal starte med dig selv når du vil gøre noget for andre.

De bedste tanker
empowerment
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg orker ikke mere af den her mølle kandelsdorff Alt det andet 21 21-03-2012 19:09
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
kender i det at man ikke orker livet mere ? henningv Alt det andet 45 11-09-2011 13:02
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Jeg orker ikke mere. anitaelisabet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-03-2011 19:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension