K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-06-2010, 16:54   #21
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
total dårlig dag i dag- jeg har selvfølgelig ringet ned og sagt jeg ikke er klar før tidligst mandag. både til jobcentret og til kc. og jeg optog alle samtaler.

så ringede jeg til motionscentret også for at sige at jeg også var fraværende i dag- og så begyndte han at spørge hvad der lige skete- HALLO!! jeg har ondt i ryggen og nakken fordi jeg har arbejdet i en skidt stilling for 3 uger siden! (det sagde jeg godt nok ikke på den måde men jeg er så træt af den mand , som tror han kan træne min skade væk)
jeg sagde at jeg jo havde været til fys, og han svarede- var det ikke i mandags ( jeg havde en fys til mandag i SIDSTE uge) og jeg sagde at jeg havde været til fys i går også.
så ville han vide navnet på hende- sikkert for at kunne ringe ned og indhente oplysninger- og så sagde han at jeg skulle komme derned på mandag- om ikke så bare for at ligge på deres massage briks (som forøvrigt koster 35 kr pr 13 minuter- som man selv skal betale) snak lige om at presse folk til noget de godt ved er skidt. det hjælper ikke at sige fra overfor den mand- han skal nok trumfe sin vilje igennem.

jeg har værettil en undersøgelse i dag for sådan nogle sene knuder jeg har på begge håndled, under og overside, og lægen fandt så 2 andre ting jeg kunne have: sådan noget tunnel syndrom, og det var ikke sikkert det kun var afklemning af nerverne i hænderne men muligvis også en afklemning af en nerve i nakken- for hulan hun trykkede til- så nu har jeg det rigtig elendigt med mega hovedpine (migrenelignende) og skidt tilpas. øv. men hun ville have en mr scanning- som vi muligvis kan tage samtidig med den jeg skal have taget af ryggen- så lidt godt var det da der er 90 km tur /retur til sygehus for mig.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 00:42   #22
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du møder vel ikke op før du har talt med sagsbehandler om det videre forløb?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 09:06   #23
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
uanset hvad jeg siger og gær - så accepterer den mand bare ikke at man siger fra. jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre??n jeg tager derned- men hvis han vil hav mig til at betale for den der briks- så har han et problem, for mine penge for denne måned står allerede i nul. har kun lige til benzin til at komme derind. ( og de penge er lånte)

hvis man ikke er syg, så blir man det sku når man havner i systemet.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 19:37   #24
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Det må være karpaltunnelsyndrom de taler om i dine hænder - det kan de heldigvis "fikse" "FORHOLDSVIS nemt!" - men det hjælper jo så bare ikke på din ryg, men måske på din nakke - det kunne da være "fedt" hvis du kunne slippe af med det!

Og godt du kan se noget godt ved besøget hos lægen - og håber bare at du kan få alle scanninger på èn gang.

Sådan en spade - hvornår mon han fatter at du ikke kan trænes rask... og hvis det var mig, ville jeg i de slemme periode ikke kunne tåle at ligge på den der massagebriks - jeg har nemlig massagefunktion i min egen seng (skønt) men det er ikke hver gang jeg kan tåle at den er startet - og det tror jeg der er mange der ikke forstår... - Du får lige et eller flere
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 20:52   #25
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Jeg ville se rødt, hvis jeg skulle tvinges til træning som gør mig mere syg og så ovenikøbet at skulle betale for det..

det lyder sygt... og urimeligt.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 21:53   #26
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej kandelsdorff

Hvis du har ubalancer i nakken, er det meget vigtigt, at du ikke gør noget, der forværrer dine smerter og ubehag.

Kan du ikke få din læge til at sygemelde dig, så du ikke skal plages mere end nødvendigt?

Hvis nervetrykket kommer fra nakken, kan du lære en træningsteknik, der tager fat om problemet inde fra det inderste ledbeskyttende muskellag. Måske kunne du spørge ind til sådanne øvelser, som i begyndelsen ikke er rigtige øvelser med bevægelsesudslag, men øvelser, hvor du i tankerne lader som om, du udfører dem. På den måde kan du genoptræne de ledstabiliserende muskler, der i en periode ikke har været udholdende og stærke nok til at holde dit hoved på plads.

Jeg tænker - når du alligevel skal ligge på briksen. Bare et forslag, og pas godt på dig selv.

Jørgine
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 23:48   #27
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
ja de er meget urimelige. jeg har sovet det meste af dagen væk, kun lige været vågen de timer hvor børnene skulle hentes og til de kom i seng. jeg føler mig stadig træt som havde man arbejdet et dobbeltskift.

men der sket noget fantastisk! min mand har fået arbejde- efter over 2 år som arbejdsløs- det er squ opløftende

jeg glæder mig t il at få taget den mr scanning om ikke så længe, det kan være det gir svar på nogle ting.

jeg tager af sted på mandag- om ikke andet så kan jeg benytte deres varmtvands bassin derude- og er der brok, ja så tager jeg hjem.

der er også nu arrangeret en bisider til det møde jeg har på onsdag- så det er godt. men jeg syntes alt dether dræner mig for energi. energi jeg burde have brugt på mine børn.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 13:24   #28
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
så kom næste overraskelse- min kære træner, har noteret mig for udeblevet en dag hvor, aftalen var at jeg skulle bruge dagen på at finde ud af hvordan busser og tog gik til kc, de dage jeg står uden bil.

han har ydermere noteret at han ikke har snakket med mig den dag- se nu har han et problem, for jeg kan via min opkaldsliste bevise at han både har ringet til mig og jeg har ringet tilbage til ham. ud over det har jeg samme dag talt med min sagsbehandler vedr dette, og hun sagde at jeg havde gjort som aftalt om fredagen.

ydermere er der indleveret nogle fraværslister som vi skal skrive under på- som jeg aldrig har set. findes der sådan en med min underskrift på- ja så er den forfalsket! det grænser til personligt hetz efterhånden.

jeg orker ikke at slås mere, jeg har ikke mere energi at give af. sådan en lille ting som dette, vælter hele min verden.

Sidst redigeret af kandelsdorff; 28-06-2010 kl. 13:28.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 13:29   #29
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
og oven i det, så skulle jeg jo møde nede ved min træner i dag- og gæt hvad- han var der ikke!

men jeg har bevis for at jeg har været der!
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 13:35   #30
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Superflot at du sørger for at have beviserne i orden, fortsæt på den måde, så kan det ikke gå helt galt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg orker ikke mere af den her mølle kandelsdorff Alt det andet 21 21-03-2012 19:09
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
kender i det at man ikke orker livet mere ? henningv Alt det andet 45 11-09-2011 13:02
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Jeg orker ikke mere. anitaelisabet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-03-2011 19:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension