K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2010, 20:39   #31
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Godt klaret

Så er det jo bare at vente!
Der er 10 arbejdsdage til at aflevere dine akter, så indtil da skal du have tålmodighed, derefter skal du være stædig og pågående
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 15:51   #32
Devi
Føler sig hjemme på K10
 
Devis avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2010
Lokation: Randers
Alder: 51
Indlæg: 25
Styrke: 14
Devi er ny på vejen
Lige en lille opdatering.

I dag er min sagsbehandler tilbage fra ferie og jeg har faktisk i 3 dage haft det mere og mere fysisk dårligt fordi jeg forventede at have hende i telefonen meget tidligt på dagen...

Jeg har ikke hørt en lyd - heller ikke pr. mail.

Så enten har hun travlt med at pløje igennem mit partshøringssvar (og alt det andet jeg ved ligger efter 2 ugers ferie) eller også er hun syg...
Devi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 13:45   #33
Devi
Føler sig hjemme på K10
 
Devis avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2010
Lokation: Randers
Alder: 51
Indlæg: 25
Styrke: 14
Devi er ny på vejen
Så er det tid til en opdatering herfra igen. Efter seks dages mavekneb, hovedpine og tvangstanker og 5 minutters nær-døds-oplevelse fra en telefonbesked blev hørt til sagsbehandler ringede igen, er der endelig nyt i min sag.

Jeg bliver ikke overført til kontanthjælp, men får lov at fortsætte min revalidering med mere praktik, hvor længe og hvor meget ved jeg ikke endnu, men jeg skal mødes med en af kommunens jobkonsulenter på onsdag og så må vi se.

Og så fik jeg opklaret lidt af hvorfor min sagsbehandler og jeg tilsyneladende har snakket forbi hinanden længe.

Hun forstod ikke hvorfor jeg hele tiden skrev om raskmelding og spurgte om jeg var blevet sygemeldt af min læge. Siger så at jeg har da været sygemeldt hele tiden, det var ligesom det min sag gik ud på.

Og så fortæller hun at det er jeg altså ikke, for man kan ikke komme på revalidering som sygemeldt...

Det kan godt være min hjerne ligner en schweitzerost og jeg husker som en si, men det har jeg med garanti aldrig fået at vide. Jeg har hele tiden opfattet mig selv som sygemeldt og undret mig over mange af de udtalelser jeg fik fra kommunen.

Nu venter jeg så lige til jeg har talt med jobkonsulenten på onsdag med at overveje om jeg bør kontakte min læge og få en sygemelding igen. Som jeg så forstår det, vil en sygemelding afslutte min revalidering?

Under alle omstændigheder vil jeg ikke kalde mig selv rask. Jeg er tilknyttet bostøtte med 1 besøg om måneden, det blev for 14 dage siden sat op til 2 gange om måneden og i dag har jeg så lige fået at vide at de næste 4 uger bliver det 1 gang om ugen, da de bedømmer jeg har brug for hjælp inden hjemmet sumper til og jeg lukker mig helt inde igen.

Det kan jeg så bedre forstå min sagsbehandler ikke har kunnet forholde sig til når hun ser mig selv som rask
Devi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 13:50   #34
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Din jobplan - revalideringsplan - skal "bare" tjekkes hvert halve år.

Man kan godt blive syg, mens man er under revalidering.

Bliver man syg, så revalideringsplanen helt må opgives, er det en helt anden sag, for så skal der laves en ny plan for fremtiden.

Husk at få opdateret din ressourceprofil.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 13:59   #35
Devi
Føler sig hjemme på K10
 
Devis avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2010
Lokation: Randers
Alder: 51
Indlæg: 25
Styrke: 14
Devi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Husk at få opdateret din ressourceprofil.
Takker for svaret.

Ressourceprofilen er opdateret, jeg har haft den til partshøring og kommenteret og venter nu på at modtage den opdaterede retur så jeg kan godkende.

Mine kommentarer må da have battet noget, når det rent faktisk fik sagsbehandler til at ændre hendes vurdering.
Devi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring om ressourceprofil Alpen At søge førtidspension 11 12-07-2012 01:28
Revalidering/Kontanthjælp Mcavforfanden Alt det andet 7 12-07-2010 15:24
Ressourceprofil Partshøring Sandie75 Alt det andet 12 07-06-2010 00:11
Fra revalidering til kontanthjælp Charnov Din historie 18 18-05-2010 13:12
ressourceprofil i partshøring, HJÆLP! Marolle Alt det andet 19 27-03-2009 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension