K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2016, 17:15   #11
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Mundtlige beskeder

fra en sagsbehandler, kan du ikke bruge til noget. Desværre ses det tit, at en sagsbehandler slynger noget ud, der baserer sig på vedkommendes egen vurdering og dovenskab.
Derfor skal alle afgørelser meddeles skriftligt.
Et krav om skriftlig dok. for en afgørelse, har til tider ændret afgørelsen i den positive retning, så tøv aldrig med at anmode om dette.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2016, 11:07   #12
Rebecca.And
Hjemmevant på K10
 
Rebecca.Ands avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2014
Lokation: Frederiksberg
Alder: 58
Indlæg: 239
Styrke: 10
Rebecca.And er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TLH Se meddelelser
Jeg vil desuden bede om at få en skriftlige afgørelse angående afvisningen af revalidering på den baggrund, så jeg har mulighed for indsigelser. Oppe i Distriktet fik jeg af vide, at det kunne tage op til et år, og hun synes jeg skulle i ressourceforløb i stedet, fordi det var administrativt nemmere.
Har du søgt skriftligt om at få en revalidering?
Det er meget vigtigt, at du afleverer en skriftlig ansøgning til jobcentret, hvori det begrundes, hvorfor en virksomhedsrevalidering er nødvendig.
Kommunen er forpligtiget til at behandle din ansøgning om revalidering og give dig et skriftligt svar. Hvis du er utilfreds med kommunens afgørelse, er det muligt at klage.
Ansøgningen afleveres ved skranken i jobcentret, og husk at få en kvittering på at de har modtaget den.

Ressourceforløb er jobcentrenes syltekrukke. Ressourceforløbet skal have et helt konkret formål. Forlang derfor en skriftlig begrundelse fra jobcentret.
__________________
Rebecca.And stikker sit næb i alt
Rebecca.And er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension