K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2011, 14:32   #21
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Kære Maja-bell.
Sygdom har desværre intet med alder at gøre. Jeg var i starten af 20´erne da jeg mistede synet.

Altså når du har det sådan, så skal du ikke tage nogen chancer. Tag på skadestuen i aften (efter at din læge har lukket). Fortæl dem om din situation, og pynt evt. lidt på "nyopståede" symptomer - så der er en årsag til at du henvender dig på skadestuen.
Jeg vil klart anbefale dig skadestuen på OUH, og ikke lægevagten. Her kan du risikere at blive sendt hjem igen. Det samme på andre sygehuse hvor der ikke er tilknyttet akut øjenskadestue. Insister på at du vil undersøges af en rigtig øjenlæge.

Da jeg fik mine første symptomer, fik jeg bare besked på at ringe til en øjenlæge, og at jeg godt kunne vente lang ventetid. Det blev katestrofalt. Var jeg kommet til øjenlæge akut, ville de kunne have reddet mere af mit syn. Bare ærligt sonny-boy. Det er patienten der sidder tilbage med ****en - og hvad ved bønner om agurkesalat. Jeg er forlængst holdt op med at være den godtroende patient, der følger lægens anvisning. Så ville jeg i øvrigt også gå rundt blind lige nu.

Så bare afsted på skadestuen nu.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2011, 15:07   #22
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Jeg holder med velcro - se at komme afsted på skadestuen
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2011, 20:38   #23
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Jeg holder med velcro - se at komme afsted på skadestuen
Fuldstændig enig. Held og lykke med det og lad os vide efter flg.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2011, 14:15   #24
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Hej Maja-bell.

Hvordan går det med dig?

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2011, 14:26   #25
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Tænker også på dig maja-bell....

Håber du tog på skadestuen....

Lad os høre, hvordan det går med dig....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 08:59   #26
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Hej Maja-bell.
Håber at intet nyt er godt nyt. Men håber alligevel at høre hvordan det går dig.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 09:55   #27
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Vi er flere der lurer på om "INTET NYT ER GODT NYT "......
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 21:50   #28
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Du får lige en stime - håber du er i bedring !
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 22:31   #29
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Red face

Hej Maja-Bell

Jeg håber for dig, at det er noget, de kan gøre noget ved meget snart, så du ikke mister synet permenent.

Jeg oplevede for knap 2 år siden, at vågne op en morgenmed dobbeltsyn, nedsat syn, øjenbetændelse og en øjenvirus, hvilket også resulterede i, at øjet var hævet, rødt og sveg, dog havde jeg ikke smeter.

Det var en synsnervebetændelse, og det viste sig at være et sclerose attak. Jeg fik heldigvis synet 100% igen. Jeg fik også et attak igen i 1. marts, som er ved at være væk nu, dog bliver symptomerne stadig forstærket når jeg bliver træt, denne gang var/er det både syn og balance der er påvirket.

Jeg håber ikke, at det er det der er galt med dig, godtnok har jeg mit syn igen, men denne sygdom er ikke noget jeg ønsker, andre skal få, man ved jo ikke om eller hvornår det går helt i den gale retning.

fra Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2011, 09:25   #30
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
tak for alle de søde tanker i har sendt mig..

jeg tog ikke på skadestuen. grunden den lange transport. og ikke at vide hvordan jeg så ville kunne komme hjem til mine unger. er enlig..

men tog til øjenlægen igen i torsdags. og skældte ham ud.. havde en mega migræne. fortalte ham hvordan jeg havde det med en trykken i bække øjne nu. og var ikke indtrasseret i at miste synet på det andet øjen også..

så han ville skrive til sygehuset igen og bed dem om at de fandt en haste tid.. fordi at øjenlægen havde lige fået sendt besked om at den tid jeg havde fået lå d.22 juni.. og det ville jeg på ingen måde vente på.. havde ikke selv får det brev. men kom fredag..

men som jeg sagde til ham havde jeg haft en forsikring så ville jeg komme forrest i køen..og det system er årsagen til at vi uden forsikring bliver sat bagerst hver gang..

så nu venter jeg på ny tid.. og som jeg sluttede med at sige til han inden jeg gik var at hvis det her skulle forværres. så tog jeg på skadestuen og ville droppede et yderligt besøg hos ham.. var godt nok gal..

men den viden havde jeg kun fordi jeg havde set det nævnt her i svarene.. tusinde tak..

Sidst redigeret af maja-bell; 28-05-2011 kl. 09:39.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har mistet min motivation ! hboegelund Dit og Dat 10 07-03-2013 01:46
Mistet hørelsen i det ene øre. Abraxus Dit og Dat 15 14-02-2013 22:22
mistet ret til ledighedsydelse bamsemor Spørgsmål ang fleksjob 6 21-10-2012 00:10
mistet sygepenge jolle Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 17-04-2012 07:52
Mistet Ledighedsydelse. Hejdien Spørgsmål ang fleksjob 2 21-11-2005 21:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension