K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2013, 01:17   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja lige præcis!

Men der bliver også reddet mange, netop via mund til mund metoden, internet søgninger osv....synes k10 kommer op uanset hvad man efterhånden søger, når man har en sag ved kommunen. Jeg bliver altid så glad når det sker.

Da jeg selv havde en sag ved kommunen, hang jeg også altid sådan en k10 lap på div opslagstavler, og engang i mellem var der nogen der havde gjort det før mig - det lunede også, hehe....

Men der vil jo altid sidde nogen som man ikke kan nå, enten fordi de ikke har computer eller internetadgang, eller fordi de simpelthen helt har opgivet kampen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 01:23   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er også det der kan gøre en så harm....for det burde jo ikke være sådan....

Folk burde jo kunne stole på deres sagsbehandlere og kommunerne....ja og BAN....men men det kan man altså ikke altid....desværre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 01:48   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, det er ikke altid syge borgere får den korrekte sagsbehandling, desværre. Mange er jo lette at vælte omkuld fordi de ikke har så mange ressourcer, og mange er også autoritetstro og tror virkelig på, at det sagsbehandleren siger, passer til punkt og prikke.

Selvfølgelig skal det også nævnes der sidder SUPER dygtige sagsbehandlere derude, som vitterligt tager borgerne og dennes problemstillinger dybt seriøst og yder den bedste hjælp de kan under lovgivningen.
Man har bare sådan ide om, at de skal takkes og værdsættes ud over alle grænser, netop fordi, der også sidder så mange ekstremt brodne kar i mellem, at de dygtige nemt bliver overset. De er for få.

ALLE burde jo have en super sagsbehandler!
Men sådan er det desværre ikke, man kommer ind på kommunen og trækker et lod i posen, og man aner ikke om det er en med gevinst, eller om man har trukket en nitte......ren tilfældighed!!
Og så er der de kommuner, der har flere nitter i posen end andre.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 07:32   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
og tror virkelig på, at det sagsbehandleren siger, passer til punkt og prikke.
Sådan burde det jo være.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 09:43   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, men det er langt fra tilfældet......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 11:54   #16
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja fint TV2 sætter fingeren på pulsen. Men vi kan jo ikke bruge ensidige beskrivelser til så meget. Lad os få nogle nuancerede billeder.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 16:34   #17
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Vejle kommunes holdning er også KUN svær hjerneskade og LIVSTRUENDE tilstande hvor du næsten er død. Sådan noget pjat som smerter og grotesk søvn behov kan de altså virkelig ikke give pension for.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 22:31   #18
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Det største problem er når de som hende i indslaget fejler flere ting....

Det er at de glor på dem enkeltvis og siger ja for sig selv er de ikke invaliderend og derfor kan du sagtens arbejde...

Det er nøjagtig det samme de gør ved mig, for ja man kan sikker godt leve med disse sygdomme for sig selv, men tilsammen går de op i en flot højere enhed som gør at man ikke udholder noget som helst, men det finder du ikke en læge der vil skrive under på..

Du finder kun for den enkelte sygdom og det er tit ikke nok for kommunerne der vil have at alle lægerne de siger det Samlet om alle sygdomme og det vil de ikke...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 23:28   #19
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Det er jeg helt enig med dig i FibroMacs
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2013, 23:04   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Det største problem er når de som hende i indslaget fejler flere ting....

Det er at de glor på dem enkeltvis og siger ja for sig selv er de ikke invaliderend og derfor kan du sagtens arbejde...

Det er nøjagtig det samme de gør ved mig, for ja man kan sikker godt leve med disse sygdomme for sig selv, men tilsammen går de op i en flot højere enhed som gør at man ikke udholder noget som helst, men det finder du ikke en læge der vil skrive under på..

Du finder kun for den enkelte sygdom og det er tit ikke nok for kommunerne der vil have at alle lægerne de siger det Samlet om alle sygdomme og det vil de ikke...
De kan god kende en lav arbejdsevne fordi man har flere ting at slås med,men syntes også at man ikke vil skrive det ind i profilen,selv får jeg af vide at nå det og det bytyder ikke så meget der står jo det du er visiteret på det det vigstiste .
Det kan man så godt få e læge til at skrive om i en tilstands report, eller hedder det noget andet,men det kan måske være svert at få sagsbehandleren til at be om en erklæring fra lægen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nægtet kontant hjælp. Oline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 05-08-2013 23:38
nægtet arbejdsprøvning Randerspigen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 09-07-2013 13:41
Nægtet sygedagpenge nokken Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 09-04-2012 13:02
Nægtet bisidder. Pingu Alt det andet 2 21-11-2010 10:50
sagsbehandlerskift - nægtet!!! lena Hjælpemidler til handicappede 10 11-04-2008 11:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension