K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2009, 11:33   #21
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ja, det kostede os ikke en 'rød reje' at sende bud efter den, andet end telefonopkaldet

Jeg ved så ikke hvor længe man kan få den.

Nej, annasen, jeg tror ikke der er nogen, som er ligeglade med at du har travlt, for du har, om NOGEN, bidraget så flot til K10

Jeg har nu også tænkt mig at smide sammendraget på Vipers blog, når jeg er blevet færdig, så jeg må hellere til at komme igang
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2009, 11:37   #22
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Tusind tak Hyanna. Det varmede helt ned i storetæerne.
Jeg har ikke selv fået CD,en så hvis du sætter den på Vipers blog, vil det være rigtig dejlig.

Annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2009, 13:19   #23
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Ang; samrådet.

hej allesammen.
Jeg er lidt ked af ikke at have givet jer svar, men jeg kom desværre ikke derind, der kom noget i vejen for mig.
Jeg har talt med hyanna og Viper i tlf, og syntes det er en rigtig god ide de skriver sammendraget fra samrådet, ---de har sågar sendt mig cden, per, post, men jeg kan ikke afspillle den pga, på min egen comp, så jeg er meget taknemlig over de giver et referat over mødet som bliver lagt på Vipers blog.

annasen, nej jeg er ikke ligeglad om du har travlt, du har da gjort om nogen så meget godt her på k10 med hele den undersøgelse du stod for, og travlt , puhaaa , sådan har jeg det selv lige nu hvor min behandling for ptds lige er startet på BBH,
Så mange tak til Viper og Hyanna for at skrive ref, jeg kan desværre ikke overskue det lige nu.

De bedste hilsner Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2009, 14:49   #24
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Post Samråd på Vipers blog

Så kan I endelig få et lille indblik i samrådet, som det foregik.

Jeg (Hyanna) tror nok jeg vil prøve at finde tid til at tage et ordret uddrag til, fordi det handler om en kræftsyg medarbejder i Hjortens ministerium, og det er jo meget fremme også hèr på sitet, så jeg synes det er ret så relevant.

Det smider vi så også på Vipers blog.

Viper og Hyanna
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Ankestyrelsen har travlt med telefonerne Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 11-07-2013 10:50
Tyske grænsebutikker får travlt. ekseleven Politik og Samfund 60 18-11-2011 19:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension