K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2009, 13:53   #21
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
kan kun sige, det er en sorgens dag for dk og dets handicappede indbyggere.

Så også debatten og må da lige tilføje at jeg umiddelbart syntes oppositionen stillede nogle gode skarpe spørgsmål.
Dog ikke at det ændrede på udfaldet(må tilstå, det havde jeg heller ikke forventet)

Hvis udfaldet havde været et andet, ja så skulle -specielt- KJ jo vedgå sig diverse ulovligheder -og det tror jeg ikke hun er "parat" til

DF -hm, ja, hende kan man da vist roligt kalde landsbytossen. Hvor f.... finder de dem henne?
Synes ærlig talt at det var mere end pinligt den måde hun opførte samt udstillede sin uvidenhed på!

Næ kort sagt, vi får dem jo nok ikke til at indrømme at syge og handicappede ser de helst var forsvundet fra jordens overflade!

Meeen omvendt rundt kan jeg ikke lade være med at tænke: hvad er de så bange for?
Kan det tænkes at det snart er UMULIGT for dem at overhøre os og oppositionen?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 14:49   #22
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
hvad er de så bange for?
Ja, Buster... det vidner k10 jo om.

Jeg tror, de har monster travlt med at skulle ændre næsten alle de love, de har lavet siden 2001, som i den grad forskelsbehandler ALLE... syge, indvandrere osv. osv.

Det ville give et RAMASKRIG i visse lande, hvis det kom frem, hvad der egentlig sker i den danske lovgivning... i praksis.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 11:39   #23
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down Karens kamp mod muslimer.

så er Karen ude igen og råbe NEJ...hvorfor vil hun ikke ? Det er ufatteligt...


Citat:
Velfærdsminister Karen Jespersen (V) afviser at give danskere, som føler sig diskriminerede på grund af handicap, mulighed for at klage til en international overvågningskomité i FN- regi.

At give overvågningskomitéen, hvor der kan sidde blandt andet muslimske lande, myndighed i Danmark vil være at give udemokratiske kræfter medbestemmelse.
Nååååååååååå...det er fordi der " blandt andet" kan sidde muslimske lande med ....

Jamen Karen tror du ikke det er din Muslimfobi...der kommer til at dominere emnet...og Karen er du demokratisk når du vil forhindre handicappede i at have et FN klageorgan ?

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...ndicappede?rss
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 18:31   #24
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden


Altså... nu fatter jeg ikke en meter mere.

Hvad med handicappede? De skal altså have IKKE ligebehandling, fordi der findes muslimer?

Sikken argumentation for at spare skattekroner.

Handicappede har altså IKKE lighed for loven - UDEMOKRATISK BESLUTNING - fordi der findes muslimer, som heller ikke må have lighed for loven.

Hvilken del af ovenstående er demokratisk?

Citat:
Begrebet "Demokrati"
Demokrati er en styreform som betyder at det er befolkningen, der har den fulde politiske magt, og hvor beslutningerne bestemmes ved afstemning og folkevalgte repræsentanter. Det danske demokrati, folkestyret, er grundlagt på tanker, der blev udviklet i løbet af 1700-tallet i Europa. Det var en reaktion af det kongelige enevælde, som indskrænkede borgernes frihed. Idéen gik ud på at magten ikke skulle udgå ovenfra, men at det skulle udgå nede fra folket. Alle mennesker er født lige og de har ret til at bla. deltage i valg. Folkestyrets fundament er den frie valgret. Et andet vigtigt træk ved folkestyret er, at borgerne afgiver deres medbestemmelse direkte i statens styre, men de gør det også indirekte gennem valgretten. Borgerne accepterer samtidig at de skal betale skat, pligt til at overholde lovene, yde værnepligt osv.

Demokrati blev for første gang brugt af grækerne i 400-tallet f.Kr. da de i forvejen talte om at de ville have retten til at tale i den styrende forsamling og lighed for loven. Folket samledes i en forsamling, for at drøfte offentlige spørgsmål. Det var oftest på over 5000 mand. Det blev opfattet som den suveræne myndighed og derefter blev ordet ”demokrati” betegnelsen for et nyt styreform. Dem der havde ret til at deltage var de athenske statsborgere over 20 år som ikke var slaver, kvinder eller fremmede statsborgere. Hvis en mand var over 30 år, kunne han blive valgt som embedsmand eller en nævning. I op til midten af 1800-tallet, blev ordet ”demokrati” opfattet som noget negativt, så derfor betegnede meget få sig som ”demokrater”.
http://da.wikipedia.org/wiki/Demokrati

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor underminerede Danmark åbenhed om ACTA? Webmaster Politik og Samfund 8 27-04-2012 00:31
Hvorfor må man ikke selv søge FP? Evaave At søge førtidspension 38 03-07-2011 23:56
Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver.. N.N Din historie 21 03-03-2009 16:56
Chefen skal ikke underskrive feriebeviset Webmaster K10 Nyheder 0 25-02-2009 01:50
Hvorfor er jeg pludselig ikke berittiget? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 16 28-10-2008 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension