K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2010, 01:10   #1
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Flex-job eller førtidspension

Hej allesammen.

Jeg skriver mit indlæg her fordi jeg ved ikke lige hvor den passer ind.

Det er langt tid sinden jeg sidst har skrevet herinde.

Men nu vil jeg lige fortælle lidt om hvordan min situation er.

Jeg er starte i et afklarnings forløb på reva center hvor jeg er i deres medieværksted hvor jeg laver nogel forskellige ting på computeren også laver jeg nogel forskellige krevative ting og begge tingene er noget som jeg godt kan lide at lave.
Jeg møder kl. 10 og har fri kl. 13 , men jeg har ikke kunnet holde til mere ind en til to timer hverdag og derefter er jeg så også bare smadret resten af dagen . Men selvom det er meget hårdt synes jeg det er godt at være derude

Det var lidt nyt fra mig Annemette
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012

Sidst redigeret af Annemette; 22-02-2010 kl. 01:23.
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 01:32   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nu husker du at skrive dagbog, ikke?

Men dejligt du ellers er glad for at være der, i det omfang det nu kan lade sig gøre!

Hvordan går det elles med dine søvnproblemer, er det ved at være overstået??


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 02:33   #3
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nu husker du at skrive dagbog, ikke?

Men dejligt du ellers er glad for at være der, i det omfang det nu kan lade sig gøre!

Hvordan går det elles med dine søvnproblemer, er det ved at være overstået??



Hej Helene.

Jo jeg husker at skrive dagbog.

Ja det er jeg også rigtig glad for .

Hvor er det sødt at du spørger om det. Men nej de er langt fra overstået for satdigvæk kun mellem 1 til 3 timers søvn hver nat og det kan jeg ikke blive ved med at holde til
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 08:37   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Har du prøvet sådan nogle indslumringspiller? Det skulle ikke være sovepiller, men mere sådan nogle så man får lettere ved at døse hen....
Ved ikke om dét kunne være en mulighed, eller om de passer til resten af din medicinindtagelse....hmmm. Har lægen ikke en god ide?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 11:34   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Nu husker du at skrive dagbog
hvad menes der helt med det og er det en guide skal nemlig starte idag i aktivering på ledighedydelse undskyldj eg lige bryde ind i din tråt
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2010, 23:59   #6
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Har du prøvet sådan nogle indslumringspiller? Det skulle ikke være sovepiller, men mere sådan nogle så man får lettere ved at døse hen....
Ved ikke om dét kunne være en mulighed, eller om de passer til resten af din medicinindtagelse....hmmm. Har lægen ikke en god ide?

Hej igen Helene.

Hvad er helt præcis indslumringspiller?


Min læge ved ikke rigtig hvad han skal prøve at give mig mere fordi jeg er så ung og for så meget stærkt medicin i forvejen og det ødelægger min mave.

__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2010, 00:07   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg ved ikke helt hvad det er

Jeg faldt bare over det ved et tilfælde, det her faktisk..fandt det lige igen. Din læge må kende til det og må kunne fortælle om det er noget for dig, ller ej...

http://debat.sol.dk/show.fcgi?catego...osting=1238608

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2010, 00:10   #8
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
hvad menes der helt med det og er det en guide skal nemlig starte idag i aktivering på ledighedydelse undskyldj eg lige bryde ind i din tråt

Hej superkok.

At skrive dagbog imens man er i aktivering er en rigtig god ide for at hjælpe sig selv.

For migt eget vedkommende handler min dagbog om. Hvordan min dag er gået på reva hvad jeg synes der har været godt og skidt.
Og om hvordan mine smerter har været og om hvordan jeg har holdt dem ud .
Også om jeg har haft brug for at tage mere medicin når jeg kom hjem fra reva og om jeg har kunnet holde til at lave noget eller bare været totalt smadret når jeg er kommet derude fra.

Det skal du bestemt ikke undskylde for vi er her jo til for at hjælpe hinanden.

__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2010, 00:13   #9
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg ved ikke helt hvad det er

Jeg faldt bare over det ved et tilfælde, det her faktisk..fandt det lige igen. Din læge må kende til det og må kunne fortælle om det er noget for dig, ller ej...

http://debat.sol.dk/show.fcgi?catego...osting=1238608

Tusind tak for linket , det vil jeg lige læse noget om og få snakket med min læge om det så mange tak helene.

__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2010, 10:29   #10
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Annettemette,

Du lyder lidt som mig da jeg var i arbejds prøvning " helt smadret når jeg kom hjem". Lige over på sofaen og håbe på at børnene kommer senere hjem, eller måske spiser ude eller endnu bedre sover ude.

Åhh det var hårdt. Man skulle bare igennem de dage og den uge, men det var jo godt at være afsted som du siger, det gav den der dejlige fornemmelse af at have været "med".

Men smerterne, de var der, nogle gange på arbejde kunne man ikke mærke dem, men det kom dælme også tilbage i dobbelt styrke når man kom hjem igen. Nogle gange kunne jeg sidde og græde af smerte når jeg kom hjem og måtte bruge resten af dagen til at få hvilt og være klar til den næste.

I dag betaler jeg prisen, jeg kan ikke så meget før jeg må over på sofaen og slappe af. Jeg søger nu førtidspension, men troede egentlig at jeg skulle have haft et fleksjob, for 2 - 3 timers arbejde om er jo "ingenting" for normale mennesker, der ikke lider af angst, smerter osv.

Jeg ved ikke hvad dine lidelser er, men jeg kan læse ud fra dit indlæg at du har problemer med at få smerter og arbejdstid til at hænge sammen. Du skal tænke på at det arbejde du ender ud med at vise at du kan til et evt. fleksjob, det skal du kunne mange måneder og år frem i tiden, kan du det ??

Jeg håber det for dig, men du er nødt til at være ærlig overfor dig selv så du ikke bomber dig længere tilbage i din sygdom.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex eller ej.? CasperR23 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-02-2012 10:00
Har jeg chance for enten flex eller førtidspension??? malenemuz Alt det andet 9 22-03-2011 00:35
Mulighed for fp eller flex ? Physen Alt det andet 3 07-09-2010 19:43
hvor er jeg arbejde,flex eller førtidspension? fru hansen Din historie 11 23-01-2008 20:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension