K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2011, 09:46   #21
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Smile

ÅÅÅH dog!!!!

Jeg var slet ikke klar over at jeg havde fået så mange svar.
Jeg kan slet ikke overskue dem alle lige nu.

Jeg skal nok prøve at svare jer alle i løbet af weekenden, men jeg kan ikke holde til at sidde ved PC'en så længe ad gangen. Derfor får I alle lige nu et stort samlet tak fra mig Håber I alle får en dejlig weekend.

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2011, 11:33   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fibbie Se meddelelser
ÅÅÅH dog!!!!

Jeg var slet ikke klar over at jeg havde fået så mange svar.
Jeg kan slet ikke overskue dem alle lige nu.

Jeg skal nok prøve at svare jer alle i løbet af weekenden, men jeg kan ikke holde til at sidde ved PC'en så længe ad gangen. Derfor får I alle lige nu et stort samlet tak fra mig Håber I alle får en dejlig weekend.

Knus Fibbie
Du tager det bare stille og roligt.

De fleste af denne sides brugere har noget at slås med.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2011, 15:06   #23
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det lyder som om du får god hjælp af din fagforening SUPER *ss*
Vil de ikke deltage som bisidder? spørg dem *ss*

Dine spørgsmål omkring ledighedsydelse kan jeg ikke hjælpe dig med, men ved der er andre der kan.

Mht din klage, så fortvivl ikke *ss* du anker naturligvis, du behøver ikke skrive en hel masse i den anke, det er jo allerede skrevet ned ved hjælp af din fagforening, det eneste der springer mig i øjnene er den skrivelse de har fået, med afslag den skal du sørge for kommer med videre ved anken.

Først får man mulighed for at blive hørt
Så falder der en afgørelse (det er der du er nu)
Så kan du anke, der ser kommunen så på sagen igen.
Kommunen kan her inden fastholde og sende sagen videre til et ankenævn, eller give dig helt eller delvis medhold.

Fastholder kommunen, deres afslag, vil du efter lidt tid modtaget et brev fra ankenævnet om at de har modtaget din sag og at der vil gå x antal uger hvor efter de så vil komme med deres afgørelse.
Efter modtagelse af det brev søger du aktindsigt, og mangler der nogle sagsakter sender du det til ankenævnet, hvor efter du så venter på deres afgørelse.

Giver kommunen delvist medhold, så anker du det kommunen ikke har givet medhold i, det er en kendt sag at kommunerne ynder at give delvis medhold i et forsøg på at undgå en anke, det skal du naturligvis ikke falde for

Får du 100% medhold, er det jo bare super dejligt.

Det lyder langt mere indviklet end det er, at skrive en anke behøver så men ikke bestå af mere end ordene at man ønsker at anke, og i dit tilfælde forventer at en kopi af brev a xx/x-11 bliver vedlagt sagen (du vedlægger selv en kopi til din anke)
Og så er den prut ellers slået.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2011, 09:11   #24
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkNorden Se meddelelser
Du har ikke brudt nogle regler (ikke fler end vi andre også gør)...

Vi vil gerne hjælpe, vi skal bare vide lidt mere om din sag før vi kan komme med idéer...

Grav dig ikke ned. Vi blir alle dybt frustrerede - og med rette - ind imellem. Og det er der også plads til herinde....
TAK

Citat:
Oprindeligt indsendt af Fonze Se meddelelser
Måske er jeg galt afmarcheret her, men hvis du er visiteret til fleksjob får du vel automatisk ledighedsydelse.
Hej Fonze

Jeg har fået et skema til at ansøge om ledighedsydelse. Det sker ikke bare automatisk.

Mit problem er at jeg ikke vil have ledighedsydelse, hvis det betyder, at jeg skal stå til rådighed for et fleksjob på 14 timer pr. uge, for det kan jeg slet ikke magte.

Knus Fibbie

Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Fibbie

Ked af at høre du har været udsat sådan en behandling.

Men lige for at tingene på plads kan det være svært (og ikke mindst dyrt) at rejse en injuriesag via en advokat/domstol, så dette bør overvejes om vrede går frem for pengepungen, desværre, men måske kan du bruge din vrede til at klage over sagsbhehandling ect.

Her fra den store danske omkr. ærekrænkelse/injurie:



Kilde: http://www.denstoredanske.dk/Samfund...kr%C3%A6nkelse

Du har jo også en mulighed for at skrive herinde omkr. det skete og få luft for noget af din vrede/krænkelse.

Håber du får en rimelig weekend trods dette.

Gunvor

Hej Gunvor

1000 tak for dit svar. Du har ret. Det hjælper at få luft sin vrede så den ikke kommer til at fylde alt for meget og forhindrer én i at bruge den smule energi man har på noget konstruktivt.

Jeg har bare svært ved at få ind i min skal at SB'ere og LK'ere ikke på nogen måde kan straffes når de forvridder tinge til ukendelighed.

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2011, 09:50   #25
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Fibbie

Forstår dig udmærket, da vi alle støder hovedet mod denne mur i en el. anden variant.

Men der kan jo klages over sagsbehandlingen, ligesom du kan bede om en anden SB pga. du ser fremtidig kommunikationen umulig pga. ..., det er ikke et krav man kan stille, men noget jobcenter skal invilge i. Men det er jo også en måde, klart at tilkendegive, at der foregår x som ikke er i orden.

Og jeg skulle mene, hvis vi alle gjorde dette, så ville man på den måde få udpeget og ledelsen ville til sidst have vanskeligheder med at tildele dem borgere medmindre de ændrede adfærd.

Hvis der er skrevet noget som ikke passer, og du vil have dette ud af dine sagsakter vil jeg gøre opmærksom på flg. link, som jeg har sat ind:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=17891

omhandler, hvordan man via Persondataloven kan løfte af få rettet el. slettet ukorrekter i ens sagsakter. Alle kommuner har indgået en aftale m. Datatilsynet skåret eft. en skabelon, hvorfor de er underlagt denne lovgivning på netop dette område.

Hvis kommune ikke vil imødekomme rettelser el. sletning, ja, så kan man sevl via Datatilsynets hjemmmeside melde kommune til denne, som så vil undersøge sagen.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2011, 10:08   #26
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Hej Gunvor

1000 tak for dit svar. Har nedenstående prøvet at besvare dine spørgsmål så godt jeg kan. Min hjerne er, desværre også idag, lidt tåget og jeg har mange smerter der også påvirker mig, så det er lidt af en udfordring for mig, at være med her i dette dejlige forum, men som sagt jeg prøver efter bedste evne.

Har først lige set, at du også har en anden tråd, som jeg har svaret på.
Har jeg to tråde

Selvom du skriver en længere indlæg her, mangler der nogle konkrete oplysninger for at kunne give råd.

Dette kunne evt. gøres i en oplistet kronologiks form a la:

xx.xxårtal.: godkendt fleksjobbevis fra kommune
sept. 2007: første fleksjob
xx.xx.årstal: første sygedag
xx.xx.årstal: fyret pga. sygdom

ect.

Skal prøve at få det gjort i løbet af de nærmeste dage, men det kommer til at tage mig lidt tid da jeg har det meget dårligt.

Samtidig kan det virker, som du har haft hjælp til indsigelse i forud for partshøring el.? Og har denne været tilfredsstillende?


Jeg har heldigvis haft hjælp til partshøringen, godt 18 sider med indvendinger og spørgsmål til min SB. Og efter min ringe evne til at vurdere, så var den tilfredsstillende.

Og hvad siger denne part til svaret?
Jeg forstår ikke helt hvad du mener



Nu er jeg ingen ørn i fleksjob og lovgivningen for denne, og da der mangler dato for begivenheder er jeg i tvivl om hvor længe du har gået sygemeldt fra fleksjob el. du er arbejdsledig fleksjobber pga. fyring?

Jeg blev sygemeldt fra mit fleksjob d 2/10 2009 p.g.a. nogle meget ubehagelige begivenheder på min arbejdsplads og fratrådte mit job d. 30/9 2010. Jeg er stadig sygemeldt og har lige mistet mine SP efter 52+36 uger.

Mener forvøvrigt, at det ikke er i orden, at din RP, herunder helbredsdel ikke har de diagnoser med, som du lider af. Helt hen i vejret med deres svar.

Der er kun medtaget det kommunen har ønsket der skulle tages med. Hvorfor mon?

mange hilsner
Knus Fibbie

Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
Hej Fibbie

Jeg har været ude for en arbejdsulykke, havde job med løn under sygdom, og blev fyret efter 11 mdr sygdom - jeg havde 3 mdr opsigelse



Jeg er blevet forkert vejledt af min kommune omkring alt, derfor er jeg nysgerrig.

Fik bl.a. af vide at mine feriepenge ville blive modregnet i ledighedsydelse (det har de gjort tidligere i mit fleksforløb) Det var først da jeg selv fandt §'er at de trak på smilebåndet og gav mig ret.

Derfor har jeg ikke den store tillid
Hej tumnus

Jeg er glad for at du kunne banke dem oven i hovedet med nogle §

Jeg kan godt forstå, at du har mistet tilliden, min er også røget forlængst. Jeg har altid fået at vide af mine forældre, at man har pligt til at være en god samfundsborger!

Til gengæld skulle jeg også vide, at hvis jeg blev syg eller blev arbejdsløs ville der være et sikkerhedsnet til at gribe mig.

Så nu er det svært for mig at forstå at jeg måske bliver tvunget fra hus og hjem fordi jeg har tilladt mig den forbrydelse at blive invalid.

Er det dét man kalder et sikkerhedsnet


Knus Fibbie

Hej allesammen.

Er nødt til at holde inde med at svare for nu, men jeg skal nok svare alle det tager bare lidt tid.

Jeg ønsker Jer en rigtig god søndag

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2011, 12:48   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fibbie Se meddelelser

Mit problem er at jeg ikke vil have ledighedsydelse, hvis det betyder, at jeg skal stå til rådighed for et fleksjob på 14 timer pr. uge, for det kan jeg slet ikke magte.

Knus Fibbie
Hvis du ikke søger om ledighedsydelse står du vel uden indtægt?

Jeg synes, at du skal søge om ledighedsydelse.

I det øjeblik der evt. dukker et fleksjob op til dig, så plejer der at blive aftalt en måneds praktik forud for en evt. etablering af et fleksjob, altså ansættelse.
Denne måneds praktik er netop beregnet til at afstemme skånebehov og arb.tid.

Hvis fleksjobbet ikke respekterer dine skånebehov er du ikke forpligtet til at tage det, dette er en af de få legale grunde til at afslå et tilbud om fleksjob.

Og hvad skånebehov angår kunne du måske få din læge, eller en spec.læge, til at hjælpe med at formulere disse, og derefter få dem lagt i din journal.

Fleksjob handler jo netop om skånebehov, hvoraf nedsat tid blot er et af mange skånehensyn.

Og vigtigt, uanset hvad du vil aflevere til kommunen, så bør du aflevere det ved skranken i jobcenteret og bede om en kvittering på, at de har modtaget det.
Ellers er der en vis sandsynlighed for, at det forsvinder.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2011, 13:28   #28
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Hej LUM

1000 tak for dit svar

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Det lyder som om du får god hjælp af din fagforening SUPER *ss*
Vil de ikke deltage som bisidder? spørg dem *ss*

Jeg har haft en bisidder med fra fagforeningen.

Det har ikke ændret noget ved, at kommunen sender mig i det sorte hul nu, men det skal ikke forstås sådan, at det er min bisidders skyld! Det er kommunen, der efter min opfattelse med accept og tilskyndelse fra regeringen, konsekvent bryder loven, for ikke at skulle udbetale penge til deres syge borgere. Det værste er for mig at se at kommunen ikke risikerer noget som helt ved det de gør, de får måske en næse for dette eller hint og så fortsætter de som det passer dem uden at blive dragettil ansvar for deres misgerninger.


Dine spørgsmål omkring ledighedsydelse kan jeg ikke hjælpe dig med, men ved der er andre der kan.

Det er jo netop det der er så dejligt ved dette forum

Mht din klage, så fortvivl ikke *ss* du anker naturligvis, du behøver ikke skrive en hel masse i den anke, det er jo allerede skrevet ned ved hjælp af din fagforening, det eneste der springer mig i øjnene er den skrivelse de har fået, med afslag den skal du sørge for kommer med videre ved anken.

Først får man mulighed for at blive hørt
Så falder der en afgørelse (det er der du er nu)
Så kan du anke, der ser kommunen så på sagen igen.
Kommunen kan her inden fastholde og sende sagen videre til et ankenævn, eller give dig helt eller delvis medhold.

Fastholder kommunen, deres afslag, vil du efter lidt tid modtaget et brev fra ankenævnet om at de har modtaget din sag og at der vil gå x antal uger hvor efter de så vil komme med deres afgørelse.
Efter modtagelse af det brev søger du aktindsigt, og mangler der nogle sagsakter sender du det til ankenævnet, hvor efter du så venter på deres afgørelse.

Giver kommunen delvist medhold, så anker du det kommunen ikke har givet medhold i, det er en kendt sag at kommunerne ynder at give delvis medhold i et forsøg på at undgå en anke, det skal du naturligvis ikke falde for

Får du 100% medhold, er det jo bare super dejligt.

Det lyder langt mere indviklet end det er, at skrive en anke behøver så men ikke bestå af mere end ordene at man ønsker at anke, og i dit tilfælde forventer at en kopi af brev a xx/x-11 bliver vedlagt sagen (du vedlægger selv en kopi til din anke)
Og så er den prut ellers slået.
Jeg får heldigvis hjælp til at skrive anken, men jeg har gennem min tid i systemet lært, at man ikke bare kan lade andre overtage ansvaret for én, man er også nødt til selv at være OBS på hvad der sker.
Derfor var jeg meget glad, da jeg for ikke så længe siden, fandt K10 på nettet ved et tilfælde. Stor ros til alle herinde for den hjælp, støtte og opmuntring I deler ud på trods af de vanskeligheder I hver især kæmper med.


Forstår dig udmærket, da vi alle støder hovedet mod denne mur i en el. anden variant.

Men der kan jo klages over sagsbehandlingen, ligesom du kan bede om en anden SB pga. du ser fremtidig kommunikationen umulig pga. ..., det er ikke et krav man kan stille, men noget jobcenter skal invilge i. Men det er jo også en måde, klart at tilkendegive, at der foregår x som ikke er i orden.

Og jeg skulle mene, hvis vi alle gjorde dette, så ville man på den måde få udpeget og ledelsen ville til sidst have vanskeligheder med at tildele dem borgere medmindre de ændrede adfærd.

Hvis der er skrevet noget som ikke passer, og du vil have dette ud af dine sagsakter vil jeg gøre opmærksom på flg. link, som jeg har sat ind:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=17891

omhandler, hvordan man via Persondataloven kan løfte af få rettet el. slettet ukorrekter i ens sagsakter. Alle kommuner har indgået en aftale m. Datatilsynet skåret eft. en skabelon, hvorfor de er underlagt denne lovgivning på netop dette område.

Hvis kommune ikke vil imødekomme rettelser el. sletning, ja, så kan man sevl via Datatilsynets hjemmmeside melde kommune til denne, som så vil undersøge sagen.

Hej Gunvor

Dette er helt klart et råd jeg vil prøve at bruge til noget.
Jeg bliver udstillet som en pjækkerøv af min SB og det vil jeg ikke uden videre finde mig i.

Knus Fibbie der nu atter må ned og ligge


Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Ja tror altså også vi bedre kan hjælpe hvis vi får din sag serveret, så godt du nu kan *ss*

Dog mht at SB´er ikke vil svare dig på spørgsmål, så skriv til SB´er, i det hele taget hold dig fra mundtligt, alt det du kan, du skal selvfølgelig deltage i møder, men telefonen er der ingen der kan tvinge dig til at tage.

Gå ALDRIG til et møde uden en besidder (din afdøde grand tante er fino, pointen er at der er et ekstra sæt øre)
Optag møderne, det er fuldt ud lovligt så længe den der holder optageren selv deltager i mødet, du behøver ikke fortælle SB´er at du optager, så kan denne heller ikke sige at du ikke må

Skriv referat af møderne og få evt besidder til at skrive under på det også var hvad denne hørte, og forlang at få det lagt ind i din sag, formuler det meget gerne som spørgsmål hvor du forlanger at få en skriftlig reaktion, hvis SB´er er uenig, ellers vil du opfatte det som samtykke.

Giv dig selv klage frister *ss* det gør du ved at skrive at hvis du intet har hørt inden den xxx (normalt er en frist på 14 dage til 3 uger passende) opfatter du det som xxx (det kan være afslag)
Har du intet hørt skriver du at du beklager at SB´er har glemt at reagere og du derfor giver en ny frist på xx (en uge 14 dage er rimeligt, alt efter hvad det drejer sig om)
Har du stadig intet hørt skriver du en klage, den sender du til hele mulitøjsen, dvs SB´er jobcenter chefen borgmester og kommunalbestyrrelsen. Er det en anke (altså et afslag på noget du har søgt, hvilket du gerne må opfatte et manglende svar som) så er det jobcenter chefen der skal have den, også der giver du en tidsfrist, kommer du ikke i gennem med overnevte metode der heller så er det en klage til samtlige over manglende reaktion.

Det behøver du ikke gentage ret mange gange, før SB fanger den, og begynder at opføre sig ordentligt.
De er i det hele taget ikke særlig begejstret for skriftlig dok. på deres fejl og mangler (og især ulovligheder) derfor er det bedste du kan gøre for din sag at sørge for at få så meget som muligt ned på skrift, få det dokumenteret, især når SB´ern siger et og så skifter mening.

Fint nok der skiftes mening, men det er bare ikke okay at gøre det hele tiden og så igen.
Dette er et råd jeg vil benytte mig af fremover TAK for det.

Som jeg skrev, (kan ikke længere huske til hvem ) vil jeg prøve at lave et stikordsforløb, så det bliver lettere at bevare overblikket. Men kan ikke klare mere i dag.

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 14:56   #29
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Hej Vovse

Undskyld jeg ikke har svaret dig før nu, men jeg havde overset dit indlæg i mængden.

Hvis du ikke søger om ledighedsydelse står du vel uden indtægt?

Jeg har en lille pension på 8.600 kr før skat, så hvis jeg ikke får ledighedsydelse bliver det meget svært at undgå tvangsauktion m.v.

Jeg synes, at du skal søge om ledighedsydelse.

Jeg har søgt ledighedsydelse i går, så må jeg se hvad der sker.Brugte det meste af dagen i går på dette, så jeg er totalt smadret.


I det øjeblik der evt. dukker et fleksjob op til dig, så plejer der at blive aftalt en måneds praktik forud for en evt. etablering af et fleksjob, altså ansættelse.
Denne måneds praktik er netop beregnet til at afstemme skånebehov og arb.tid.

I mit tilfælde taler kommunen om at oprette en hjemmearbejdsplads. Er der mon nogen der kender reglerne omkring dette. Jeg har ikke meget lyst til at skulle bruge mit hjem som arbejdsplads, da jeg frygter, at det vil stresse mig i ekstrem grad ikke at kunne forlade min "arbejdsplads" og "gå hjem" og koble fra.

Hvis fleksjobbet ikke respekterer dine skånebehov er du ikke forpligtet til at tage det, dette er en af de få legale grunde til at afslå et tilbud om fleksjob.

Hmmm. gad vide om det jeg lige skrev vil være gyldig grund til at sige nej tak?

Og hvad skånebehov angår kunne du måske få din læge, eller en spec.læge, til at hjælpe med at formulere disse, og derefter få dem lagt i din journal.

Har talt med min læge i dag. Jeg skulle selv formulere mine skånebehov så ville han gerne kommentere dem hvis jeg bestiller en tid.

Fleksjob handler jo netop om skånebehov, hvoraf nedsat tid blot er et af mange skånehensyn.

Og vigtigt, uanset hvad du vil aflevere til kommunen, så bør du aflevere det ved skranken i jobcenteret og bede om en kvittering på, at de har modtaget det.

Det har jeg gjort længe.

Ellers er der en vis sandsynlighed for, at det forsvinder.[/QUOTE]

Det var netop årsagen til at begyndte med at bede om en kvitterring.

Til sidst skal også du have 1000 tak for dit svar

Knus Fibbie


Hej allesammen

Vil bare lige sige, at hvis der er nogen, der ikke har fået svar på deres indlæg, så er det ikke ond vilje. Jeg er bare så stresset over hele min situation, at jeg lynhurtigt bliver udmattet og mister overblikket.

Skulle det, selvom jeg har prøvet hårdt at få ALLE med, være sket så giv mig lige et blidt spark

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 15:09   #30
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fibbie Se meddelelser
Hej allesammen

Vil bare lige sige, at hvis der er nogen, der ikke har fået svar på deres indlæg, så er det ikke ond vilje. Jeg er bare så stresset over hele min situation, at jeg lynhurtigt bliver udmattet og mister overblikket.

Skulle det, selvom jeg har prøvet hårdt at få ALLE med, være sket så giv mig lige et blidt spark

Knus Fibbie
Fibbie... har du set det link jeg har skrevet om i en anden tråd.. overskriften er Dansk Fibromyalgi Forening...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
det sorte register jobmasta Politik og Samfund 9 16-11-2012 21:19
De(t) sorte får Andepigen Politik og Samfund 3 29-04-2012 07:46
De svage er de nye sorte. Gerbilwoman Politik og Samfund 4 30-01-2012 18:03
det sorte hul Zara Alt det andet 20 22-09-2011 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension