K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2009, 17:46   #11
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
eller skriv om forløbet til ombudsmanden.
Jeg har hørt fra tæt hold, at tingene pludselig kan gå hen og gå meget fordelagtigt hurtigt.

- Mella
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 17:47   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mumle_mund Se meddelelser
Køges kommune er fløjtende ligeglad.. Hun holder nemlig fuldt ud lige så stædigt på at Agens Danmark IKKE er anden aktør.. vi har allerede haft et møde med hende..
Hvor vildt... !
Hvad så med at klage til Inger støjberg (beskæftigelsesministeren) ??
En borgmester i Køge Kommune som ikke vil overholde en Ankestyrelses pegefinger er virkeligt for dårligt !! Så burde hun fyres !

Hvis det kommer i medierne og der er vrede over det, kan det være politikerne går ind og undersøger sagen - de skal høres!! Man ser det engang imellem, at politikerne bliver forarget over noget som ikke fungerer.

Sidst redigeret af curls; 06-08-2009 kl. 17:49.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 19:56   #13
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Du kan også kontakte Det Uvildige Konsulentråd, de har sagsbehandlere,
som giver gratis rådgivning.

Står der I dine lægepapirer at lidelserne anses som varige,
og er det kommunens lægekonsulent som mener det modsatte?

Sidst redigeret af Tanja; 06-08-2009 kl. 20:02.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 20:01   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, linket er her:


www.dukh.dk

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 23:35   #15
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanja Se meddelelser
Du kan også kontakte Det Uvildige Konsulentråd, de har sagsbehandlere,
som giver gratis rådgivning.

Står der I dine lægepapirer at lidelserne anses som varige,
og er det kommunens lægekonsulent som mener det modsatte?
Læge konsulenten har givet en vag og halv sandhed omkirng mine lægeoplysninger.. Dertil har han udtalte sig ulovligt. Agnes Danmark har vagt "undskyldt" dette men bruger STADIG udtalelsen i deres afgørelse
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 23:59   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mumle-mund prøv Køge onsdag send evt et brev til dem hvori du beskriver Køge kommunes holdning til det at overholde gældene lovgivning for det er en helt anden holdning når det er dem selv der ikke kan finde ud af det men borger de har sq at makke ret ..

hvis ikke de er intresseret i at bringe noget (kan jo tænke i forhold til deres reklame penge ) så prøv med et læserbrev de følges nøje i avisen i disse dage (op til valget )

Bladchef Jan Gløët
Tlf.: 56 67 12 08

Redaktør Arne Egaa
Tlf.: 56 67 12 19

hvis du kigger her http://koege-onsdag.dk/

så kan du rulle ned af siden og se et sted hvor der står tip os og der kan du også fortælle din historie ..

Lorry har også haft historier om Agnes og folk der er tosset over at være ved agnes bare fordi de har et ulige personnummer og nu ved man så åbenbart ikke ved kommunen om agnes er privat firma eller en del af kommunen ..

Kenneth Flex har jeg for nogle år siden haft en diskussion med om hvorvidt agnes er private eller en del af kommunen, nu ved vi at de er private det ved kommunen bare ikke og de ønsker ikke at efterkomme det ..

Har du ringet til den socialeankestyrelse og hørt dem om anken til dem fra kommunen er kommet det kan jo være en måde at holde dig hen på ..

Maria Stærke ja hende er der ikke meget godt at sige om , fatter ikke hvad hun laver på posten ikke andet end at hun jo arvede sit erhverv lige som Løkke gjorde hun er ikke valgt af nogen og man kan håbe at hun heller ikke bliver det igen ...

Man skal lige huske på alt det makværk Stærke har lavet i den tid hun har siddet og alle de svar hun ikke har givet når valget kommer, jeg håber at i finder ud af noget og at nogen kan give noget konstruktivt problemet er jo at trænge igennem til nogen der kan og vil gøre noget ..

Jeg prøver lige at tygge lidt over den vi må kunne finde på et eller andet du kan gøre ....

I første omgang så skriv til køge dagblad Køge onsdag kenneth flex og alle i kommunalbestyrelsen , det kan ikke være rigtigt , men hold da op hvor kan man se at vi har fået reguleret i tilkendelse af flex via økonomi, nu kan kommunerne ikke længere få refusion hvis ikke man skaffer folk i job og derfor visitere man ikke til fleks job mere men lader folk hænge på kontanthjælp uden nogen fremtid føj
  Besvar med citat
Gammel 07-08-2009, 00:17   #17
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
mumle-mund prøv Køge onsdag send evt et brev til dem hvori du beskriver Køge kommunes holdning til det at overholde gældene lovgivning for det er en helt anden holdning når det er dem selv der ikke kan finde ud af det men borger de har sq at makke ret ..

hvis ikke de er intresseret i at bringe noget (kan jo tænke i forhold til deres reklame penge ) så prøv med et læserbrev de følges nøje i avisen i disse dage (op til valget )

Bladchef Jan Gløët
Tlf.: 56 67 12 08

Redaktør Arne Egaa
Tlf.: 56 67 12 19

hvis du kigger her http://koege-onsdag.dk/

så kan du rulle ned af siden og se et sted hvor der står tip os og der kan du også fortælle din historie ..

Lorry har også haft historier om Agnes og folk der er tosset over at være ved agnes bare fordi de har et ulige personnummer og nu ved man så åbenbart ikke ved kommunen om agnes er privat firma eller en del af kommunen ..

Kenneth Flex har jeg for nogle år siden haft en diskussion med om hvorvidt agnes er private eller en del af kommunen, nu ved vi at de er private det ved kommunen bare ikke og de ønsker ikke at efterkomme det ..

Har du ringet til den socialeankestyrelse og hørt dem om anken til dem fra kommunen er kommet det kan jo være en måde at holde dig hen på ..

Maria Stærke ja hende er der ikke meget godt at sige om , fatter ikke hvad hun laver på posten ikke andet end at hun jo arvede sit erhverv lige som Løkke gjorde hun er ikke valgt af nogen og man kan håbe at hun heller ikke bliver det igen ...

Man skal lige huske på alt det makværk Stærke har lavet i den tid hun har siddet og alle de svar hun ikke har givet når valget kommer, jeg håber at i finder ud af noget og at nogen kan give noget konstruktivt problemet er jo at trænge igennem til nogen der kan og vil gøre noget ..

Jeg prøver lige at tygge lidt over den vi må kunne finde på et eller andet du kan gøre ....

I første omgang så skriv til køge dagblad Køge onsdag kenneth flex og alle i kommunalbestyrelsen , det kan ikke være rigtigt , men hold da op hvor kan man se at vi har fået reguleret i tilkendelse af flex via økonomi, nu kan kommunerne ikke længere få refusion hvis ikke man skaffer folk i job og derfor visitere man ikke til fleks job mere men lader folk hænge på kontanthjælp uden nogen fremtid føj
Jeg vil prøve de lokale dagblade først.. Helt klart... Men hvordan formulere sådan noget så det er kort og præcist? Hvis der noget jeg ikke er god til er det at fatte mig i korthed..

Heidien jeg er rigtig glad for dit svar og du kan tro vi vil skrive til alle som muligt. Min mand læser med i disse indlæg og husker det jeg glemmer. Jeg er så træt af dette og mister derfor hurtigt overblikket og mister også overskuddet til at gøre noget som helst.
Hvis nogle herinde har haft skrevet til pressen før vil jeg gerne se hvad i har skrevet (privat selvfølgelig) hvis det var iorden. For at få lidt inspiration...

Jeg er dybt chokeret over køge kommune og deres øverste hoveder. Vi talte med en sekretær (tror jeg hun var) som var FULDSTÆNDIG enig med os. Men desværre er hendes overordnet af en anden opfattelse og det er jo ham som har stået for det her sidste ballade de laver.

Jeg har virkelig lyst til at skrive hele historien med citater og navne på diverse personer! Skal der navne på i mit brev til pressen?

Social demokrat eller ej... Køges Borgmester fatter jeg heller ikke helt noget af.... Det var spild af tid at side der oppe og fortælle om ens situation (som desuden er MEGET personlig).

For dælen.... Jeg håber ikke her er mange som har det lige som mig med Agens og køge kommune. Jeg håber ikke andre har en sag så fyldt med overfladisk arbejde og ulovligheder som der er i min sag!
Dertil så er der gået princip i det for mig. Jeg vil have fastslået det her med søm skruer og reb, så andre ikke skal hele denne mølle igennem.

Forhåbenligt kommer det her til at gå hurtigt så vi ikke ender på gaden....
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2009, 02:00   #18
hjernet
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2007
Indlæg: 76
Styrke: 17
hjernet er ny på vejen
Citat fra køge kommuness hjemmeside: http://www.koege.dk/300655/

" Det private firma Agens Denmark A/S overtager pr. 1. april 2008 betjeningen af halvdelen af borgerne i Jobcenter Køge. Projektet vil vare 2½ år."

Dermed kan det vel antages at omtalte firma er at betegne som "ANDEN AKTØR" og det har ankenævn retteligt forholdt sig til.

Mit bud er : få en fra retshjælpen ( en advokat) til at se på sagen og agere. Det kan betale sig at gøre og det kan spare ens blodtryk, og det er vigtigt at man har en proffessionel person til at hjælpe. Der kan nemt være ting man selv får overset i farten.
hjernet er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flytning til anden kommune, skal man melde det udover borger.dk som ftp? bakken Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-06-2013 13:12
politiet ; 0) misse Politik og Samfund 6 18-02-2013 17:13
Kommune meldt til politiet for børnevold Brus83 Politik og Samfund 3 03-06-2012 11:42
Melde fra DR- Igen at melde fra, jeg tør ikke... Enteneller Alt det andet 3 11-12-2010 11:24
Kommune hjælper politiet zuza Det er da strengt ! 13 18-03-2008 12:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension