K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2010, 22:57   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Arbejdsløse tvunget ud i sneen!

"Arbejdsløse skal møde op i A-kassen - uanset hvor meget det sneer. Mette Petersen fra Falster nægtede, og det var tæt på at koste hende dyrt."

http://www.tv2east.dk/artikler/tvunget-paa-snetur

Hm, hvem sagde smidighed, regler eller ej!

(frygter når de første grumme historier dukker op om borgere iført dropstativ mm bliver tvunget afsted til Jobcentrene )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 00:16   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dertil kommer alle problemerne for dem der ikke har fået deres post rettidigt pga snevejret.....og dermed overskrider nogle svarfrister.

Morer mig dog lidt over ''den gyldige grund'' enhver kan jo se det vælter ned fra himlen, endvidere har det ikke været tilrådeligt at køre ud med mindre det var strengt nødvendigt....

Sidst redigeret af Ninja; 04-02-2010 kl. 00:18.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 00:24   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
pga snevejret
så nyhederne hvordan folk var sådan set lgieglade med om deres fortorv var ryttet eller ej sel vores kærestatsminister har ikke ryder hans fortorv mener det var klokken 11.00 de havde tjekke det.og nyhederne spurte en på komunen og hvordan reglerne var de sagde man skal ryde ens fortorv 3 gange morgen og når man kommer hjem og inden man går i seng ligemeget om du er statsminister eller ude og rejse eller almindelige borger.men komunerne har fået mange klager men vil/har ikke tiden til at give bøder/gøre ngoet ved det men statsministerne skulle jo have sat et exsepel.bare komme ned og handle er et problem og køre 81 km i snevejr er sgu sygt det er med livet som indstats ved godt det med dne rydningen er off topic men kunne ikke ladeværd
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 00:27   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Joo, men statsministeren kan vel dårligt skrabe sne - han vender jo først hjem fra ferie næste uge.
Og svært at bestille nogen til at skrabe sne, når vejret var fint da han rejste.

Sååå, for en gang skyld holder jeg med ham. Hehehehe...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 01:15   #5
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hmmm, statsministeren har åbenbart svært ved at kommunikere(stakkels DK)... -alle med deres normale fornuft i behold, havde nok fået sine nabo'er(eller familien) til at sørge for at skovle fortovet
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 01:16   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja men loven er klar statsminster eller almindelig borger på ferie skal fortoves rydes 3 gange om dagen det er din fligt at have nogen der kan gøre det om der er sne eller ej.men han er vel over loven .og som hende damen sagde man har altif familien nabo osv der kna hjælpe.og da sne sasong først slutter i omkring marts er der ingen undskyldninger

Sidst redigeret af superkok; 04-02-2010 kl. 01:20.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 01:20   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo og omvendt, er man en god nabo, så napper man vel lige skovlen og tager tørnen for naboen de ved er på ferie.

Eller er det kun i København vi gør sådan??

Jeg har fjernet sneen så min egen nabo problemfrit kan køre sin bil i parkeringsbåsen når han kommer hjem i morgen tidlig fra skiferie.

Det er da sådan man gør!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 01:27   #8
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nu kommer jeg fra landet og flyttet til byen og kan sige i byen er der ikke så meget hjælp at hente men ved gik jeg over til min nabo sagde har dårlig ryg er på ferie så havde de taget mit fortorv jegh avde enda glemt en pæn del af fortorvet det tog hun helt af sig selv.men stadig han skal vise at han følger loven længer er den ikke.det er da godt du havde overskuet til det.for jeg har kun lavet plads til min ejen bil pgs hvorfor skal jeg rytte så andree kan holde der hvor jeg har rydet sne bare forde de er for doven til at ryde selv.og enda blokore min indkørelse så jeg ikkek an komme ud,og han ved også godt snerydninger sesong førrs stopper og 1-2 måneder

Sidst redigeret af superkok; 04-02-2010 kl. 01:30.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 01:37   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ej nu stopper du!

Han skal bede naboerne om hjælp skriver du, for sådan er loven, sneen skal fjernes, selv under ferie.
Og så skriver du efterfølgende,, hvorfor skal man rydte sne for andre???

Så stakkels statsminister, ikke en venlig nabo i miles omkreds, folk rydter kun foran deres egen dør. Underligt, når nu man véd at hans naboer også er gode personlige venner.

Hader det der med at man skal BEDE andre om at gøre en en tjeneste. Jeg mener folk kan vel tænke lidt selv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 01:43   #10
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Hader det der med at man skal BEDE andre om at gøre en en tjeneste. Jeg mener folk kan vel tænke lidt selv.
nej hvorfor skulle jeg stoppe når loven er klar er den side ikke for at de skal overholde loven ?? eller har jeg misforstået noget.loven er 3 gange om dagen om du er på ferie eller ej der er ingen undskylning.
Citat:
Og så skriver du efterfølgende,, hvorfor skal man rydte sne for andre???
jeg vil da ikke abre ryde snen hvis den ikke var blvet ryde uden at blive spurt har også problemer med bare at få ryde mit ejen fortorv
Citat:
Hader det der med at man skal BEDE andre om at gøre en en tjeneste. Jeg mener folk kan vel tænke lidt selv.
jeg vil ikke bede om noget hvis jeg kunne undgå det
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg men tvunget til raskmelding? Frøken syg Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 25-08-2013 12:50
tvunget til operation østerbro Politik og Samfund 5 02-06-2013 15:31
Fleksjobbere tvunget på Jobnet ??? mik16 Spørgsmål ang fleksjob 18 28-02-2011 18:14
Kan man blive tvunget på førtidspension? Kirsten68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 24-01-2010 22:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension