K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2011, 00:35   #1
jpi101210
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
jpi101210 er ny på vejen
Thumbs down Til grin for systemet.

Hvorfor skal jeg straffes for at mit handlingsforløb ikke blir beskrevet ordentligt i detaljer, for så, at få afvide ,at jeg skal på endnu en tur, i arbejdsprøvning, nr 3. i rækken + at Job.center,s lægekonsullent siger at jeg er uarbejdsdygtig.
Jeg føler i den grad at jeg blir straffet, så det skriger til guderne. Jeg er syg af slidegigt i begge skulder,2 diskuspolapser i nakken, mindre grad af spinalstelnose og fik indoperedet en protese i højre skulder og må dessværer gå med krykker.
Der er sikkert mange andre der har det værer end jeg , men jeg forstår det ikke. Er vi... syge mensker bare et produkt, der blir brugt til at betale til skat.... samfundet, for derfra og blive slidt ned og smidt i en kasse for sig, hvor der står..! BRUGT SMID UD EL. GEM LANGT A HELVED.T...
Jan.
jpi101210 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2011, 08:58   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jan jeg er ikke god til § men det er der mange andre der er,jeg kender bestemt godt fornemmelsen af at være godt brugt og en brik i det store system,med en hulens masse regler ,regler der er der ikke for vores skyld men for kommunens kasse skyld.

Men hvis du vil have hjælp må du nok uddybe noget mere om dine afprøvninger,så kan andre bedre råde dig,for det lyder jo til at noget er gået galt for dig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2011, 10:05   #3
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Kære Jan

Jeg tror vi er mange der føler med dig - og i den grad kender følelsen af at være udsat for den ene ydmygelse efter den anden - at blive presset rundt på en losseplads af mærkværdige paragraffer - og at det kan være rigtig svært at holde fast i sin egen anstændighed og værdighed !
Jeg er heller ikke en af dem der har styr på paragraffer og klageskrivelser - men som cleo skriver : hvis du uddyber din situation lidt mere så er jeg sikker på der står folk klar til at hjælpe dig herinde!

I mellemtiden får du lige en kærlig tanke fra mig
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2011, 10:38   #4
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
her i huset er der begået overlagt dokumentfalsk imod os i alt 3 gange....de 2 af gangene er kommunaldirektøren direkte impliceret.........vi er ikke et produkt eller en ting...vi er "kun" deres levebrød - hvis ikke vi var her ville de jo heller ikke være her ....vel ?

tænk på hvor mange der ville blive ledige hvis vi blev behandlet efter loven, det går jo ikke..........
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gør de grin med mig.... Star Alt det andet 34 05-11-2013 21:23
Partshøring til grin mynthe Alt det andet 8 27-11-2012 17:43
For dem der trænger til en grin :) sane Alt det andet 6 07-11-2009 09:11
et søndags grin buster Dit og Dat 0 02-08-2009 15:39
Helt til grin! Hammershus Politik og Samfund 18 30-04-2009 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension