K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2012, 16:05   #11
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Jeg har desværre selv været ude for at noget post kom hjem til mig og noget gjorde ikke, jeg flyttede fra valby for ca. 9 år siden, jeg boede 1 år i sundby og så flyttede jeg så til Tårnby, da jeg søgte akt indsigt hos Tårnby kommunen, for 1 lille år siden, opdagede jeg den var helt galt, da jeg "elsker" GAB min kommune, får jeg lige pludselig at vide at dem fra Handicap og Psykatri centret (var til møde med dem) At alt den post de havde sendt til mig det sidste år var kommet tilbage til dem, jeg fatter intet og viser dem post fra et andet centre fra Tårnby kommunen, som jeg havde modtaget der hjemme. Jeg finder så ud af der faktisk ligger en hel del gammelt post hos borgerservice (kun fra kommunen) Snakker så med postvæsnet der mener det er fordi jeg ikke meldt flytning fra Valby til Sundby ??
Så jeg meldte flytning engang til selvom det mange år siden, nu det kørt et lille år som sagt, men jeg aner da ikke om jeg får alt min post alligevel ????
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klager Ninis Alt det andet 3 02-09-2012 10:26
Hun klager over alt Maj-Britt Dit og Dat 10 20-05-2010 08:09
hvor klager jeg ulla31 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 05-12-2009 14:59
Hvor klager man over revalidering og jobcenter?? Dorthemusen Dit og Dat 4 24-04-2008 14:22
hvem hvor klager man til baldur Dit og Dat 16 27-02-2008 00:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension