K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2013, 10:58   #1
misse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
misse er ny på vejen
kritik af k10 ; 0)

Som ny bruger af k10 har jeg selvfølgelig været inde og læse nye og gamle spørgsmål, jeg har rodet lidt rundt på må og få. Jeg har også læst noget kritik af siden.
Kritik er altid af det gode, fordi den kan man lære af og blive bedre, men mener også at den kritik der givet, er fra en der ikke er i den situation som vi som brugere af siden er i eller har været i, og så taler man jo noget man ikke ved noget om.
Jeg syntes at siden er fantastisk, netop pga det som den bliver kritiseret for. Det er jo den stemme som vi alle har brug for at ytre og i sidste ende er vi jo alle med til at sparre samfundet for en masse mandetimer.
Jeg vil ikke vide hvad det system som vi er i, ville sige til, hvis vi skulle have de svar fra dem som vi får fra siden, skulle de besvares hos dem, så ville det hele bryde sammen.
Jeg oplever, at det ofte er svært at få besked og får ofte modsatrettede beskeder og skal ringe fra Herodes til Pilatus, for selv et lille problem.
Jeg oplever også at det er som om at man bliver betragtet som besværlig, hvis der ringes for ofte. Det er da også mange gange små, måske lidt tåbelige spørgsmål, men ikke for den der stiller det.
Her på siden kan jeg få svar på lige det spørsmål, som jeg har brug for og på det tidspunkt det passer mig........mon der andre steder at vi kan gøre det kl 22.10 lige efter badet?
Det kan jo også være lige meget med at ringe, for det skal jo alligevel kontrolleres om man har fået det rigtige at vide.
Jeg er helt klat, blevet mere klar i mælet og syntes at det er en befrielse, at der et sted hvor jeg ikke føler mig fordømt og hvor selv de små ting gælder.
Jeg syntes at siden er sobert og har sin berettigelse, så kritik, ja kom med den, det gør bare os andre bedre ; 0)
misse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 11:06   #2
vulkankit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2012
Indlæg: 35
Styrke: 12
vulkankit er ny på vejen
Smiler...nikker, er helt enig.

:-)
vulkankit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 11:15   #3
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Ja det kan da vist ikke siges mere rigtigt.

Jeg har faktisk oplevet,på et af de utallige "kurser" som kommunen har sendt mig på, at fordi jeg i en helt almindelig debat,gjorde opmærksom på over for de andre kursister, at det var godt at bruge sin sunde fornuft og ikke bare tro på alt hvad der kom ud af en sagsbehandlers mund.
Efterfølgende stod der i mine papirer,at jeg havde virket stærkt negativ

/steff
Teletrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 11:54   #4
ingehelene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2013
Indlæg: 30
Styrke: 12
ingehelene er ny på vejen
meget meget enig Misse
ingehelene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 12:29   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Når man står med sin sag, er man ofte ganske alene - ikke alle ens nære kender systemet, eller ens problemstilinger og det kan også være svært at tale om.

Her er alle på bølgelængde (som regel), og man kan stille sine spørgsmål som de tikker ind på lystavlen velvidende, at der sidder nogen på den anden side og forstår ens frustrationer - man er ikke længere alene med det hele. Og det føles bare rigtig rart at vide.

Så helt enig.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
socialrådgiver- kritik af systemet østerbro Politik og Samfund 6 10-11-2012 20:04
Radikal kritik af skattereform Risa Politik og Samfund 7 02-07-2012 22:45
Voldsom kritik af seniorførtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 15-11-2011 12:00
Beskæftigelsesministeren afviser kritik Vej86 Politik og Samfund 41 09-10-2011 16:26
kritik af jobcentre frida Nyt om loven 1 28-04-2009 01:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension