K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-12-2011, 02:25   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Venstrefløjen gør det nu ellers også godt!

Synes efterhånden den ene er lige så røget, som ham der er speget.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 13:34   #12
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Det er ikke en naturlov, men det hjælper
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 14:19   #13
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Thumbs down

Citat:
Oprindeligt indsendt af bodil77 Se meddelelser
jeg har observeret at jo længere man kommer ud på højerfløjen, jo mere hjernedøde politikere er der.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Venstrefløjen gør det nu ellers også godt! Synes efterhånden den ene er lige så røget, som ham der er speget.
Ja.... men det gør mere ondt (på mig) når det er venstrefløjpolitikere, der afgår ved hjernedøden. De første 100 dage har påvirket også den yngre generation her i huset. Nu hedder det sig at politikere er professionelle løgnere og professionelle intrigemagere, og at politik og demokratiet er afløst af fastlåst teknokrati, kun interessegrupper har indflydelse på, mens den brede befolkning lades magtesløs mellem valgdagene.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 15:19   #14
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Tante Ana

Det forbavser mig ikke at læse, at de yngre i dit hus (som jeg går ud fra du har haft et vist medansvar af deres dannelse, herunder ogå politisk), at de leverer en klar analyse af også venstrefløjen (hvis man kan kalde det venstrefløjen)første 100 dg. manglende mod til at sige sandheden og handle derefter.

Men opfrodringen er vel til alle unge, som vi også kan se tendenser til rundt omkr. i verdenen, saml jer og kræv demokratiet tilbage, stil politikerne til ansvar for såvel ord som gerninger, blive aktive på græsrodsplan ect.

Godt nytår til dig og dine

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 16:32   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Ja.... men det gør mere ondt (på mig) når det er venstrefløjpolitikere, der afgår ved hjernedøden. De første 100 dage har påvirket også den yngre generation her i huset. Nu hedder det sig at politikere er professionelle løgnere og professionelle intrigemagere, og at politik og demokratiet er afløst af fastlåst teknokrati, kun interessegrupper har indflydelse på, mens den brede befolkning lades magtesløs mellem valgdagene.
Men man kan da sige at de så ikke er HELT virkelighedsfjerne.

Min voksne søn ser det gennem nøjagtig samme briller. Og jo, det gør ondt.

Dog blev der reddet et par point, efter han havde set dokumentaren om Svend Auken, og da han i slutningstalenen på Rådhuspladsen sagde, at en fremmed er en ven man ikke har mødt endnu, kunne jeg se han måtte synke en ekstra gang.

Så der er håb endnu.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 12:54   #16
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Tak Gunvor, og i lige måde.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Min voksne søn ser det gennem nøjagtig samme briller. Og jo, det gør ondt.

Dog blev der reddet et par point, efter han havde set dokumentaren om Svend Auken, og da han i slutningstalenen på Rådhuspladsen sagde, at en fremmed er en ven man ikke har mødt endnu, kunne jeg se han måtte synke en ekstra gang.

Så der er håb endnu.
Auken er væk, Lykketoft er gammel... hvem er tilbage af socialdemokratiske giganter i forgrunden? Foruden Henrik Dam Kristensen - ingen. Men de unge ved udmærket, at lige så snart Dam Kristensens rolle som prygelknabe, der skal tage skraldet for indførelse af skatte-betalingsringen er udspillet, når Ringen er indført - ryger også han på en passiv, politisk aftægt, i folketingsgruppens bageste pladser.

Der er ingen, der kan gennemskue de tomme politiske skaller i de nye socialdemokratiske politikere, så grundigt som andre unge. Effekten er allerede tydelig, og at dømme efter løse kommentarer her i huset og blandt unge i omgangskredsen, gider de kerneidealistiske unger end ikke sætte tid af til at lytte til B-statsministerens nytårstale d. 1. januar 2012. Og frankly, my dear, gider jeg heller ikke.

Godt Nytår til alle på K10
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 16:17   #17
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja det er sørgeligt

En flok banditter og svindlere er skiftet ud med intetsigende nikkedukker der har travlt med at gemme smøgerne for folk...for det er det eneste de kan overskue...


Godt Nytår til alle
Hilsen fra det Bulgarske hvor vi stadig kan finde billige smøger på hylderne...frit fremme
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 16:33   #18
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Kræv demokratiet tilbage...

Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Tante Ana

Det forbavser mig ikke at læse, at de yngre i dit hus (som jeg går ud fra du har haft et vist medansvar af deres dannelse, herunder ogå politisk), at de leverer en klar analyse af også venstrefløjen (hvis man kan kalde det venstrefløjen)første 100 dg. manglende mod til at sige sandheden og handle derefter.

Men opfrodringen er vel til alle unge, som vi også kan se tendenser til rundt omkr. i verdenen, saml jer og kræv demokratiet tilbage, stil politikerne til ansvar for såvel ord som gerninger, blive aktive på græsrodsplan ect.

Godt nytår til dig og dine

Gunvor
Det er vel også det folk har forsøgt sig med - ved at stemme på rød regering.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan en "moderne" politiker være et godt menneske? Tante Ana Politik og Samfund 1 06-12-2011 22:01
leg politiker for en dag... buster Politik og Samfund 2 07-10-2009 15:33
Udfordringen - mød en politiker Peacock Politik og Samfund 0 01-11-2007 12:14
En politiker Stella Politik og Samfund 8 16-09-2007 17:40
Endnu en politiker bloq.. Stella Politik og Samfund 9 30-08-2007 14:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension