K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2009, 17:55   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kan udmærket følge dig, og kan godt se at en førtidspension kunne give ro og lappe huller, både mht problemstillingerne med børnene og ikke mindst økonomien!
Men det fungerer desværre ikke på den måde i virkeligheden, det er desværre ikke den slags der udløser en førtidspension...

Din sagsbehandlers ide med en hjemmevejleder er faktisk god! Og igen, det er korrekt sagsbehandling. En hjemmevejleder kan virkelig hjælpe dig og din familie, og hjemmevejlederen kan endvidere hjælpe dig videre til nogle 'afdelinger' der igen kan hjælpe dig endnu mere.
Din sagsbehandler sidder i én afdeling, og der hvor hjælpen skal hentes, er somregl i andre afdelinger. Der kan hjemmevejlederen meget bedre handle på kryds og tværs af teams, modsat sagsbehandleren der er mere grounded i afdelingen...

Ja, jeg kan godt fornemme at jeg er den eneste der synes sagsbehandlingen er korrekt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Efter besøg hos lægen... Susanne2412 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 02-08-2010 19:10
Besøg af kommunen.. Cat 72 Hjælpemidler til handicappede 5 28-02-2010 13:08
Rigsrevisionen har være på besøg..... phhmw Alt det andet 5 08-01-2010 21:49
sagbehandler på besøg?? santos Alt det andet 8 28-07-2008 11:52
500.000 unikke besøg zuza Politik og Samfund 2 14-08-2007 19:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension