K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2022, 14:20   #1
Melika
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2016
Indlæg: 7
Styrke: 0
Melika er ny på vejen
Fra flex til pension

Jeg er ikke på førtidspension endnu men arbejder på sagen.
Jeg har brug for lidt støtte og råd og håber der er nogen her i dette fora der kan hjælpe
…. Jeg er ansat i et flexjob og er lige gået ned i tid i foråret fra 6 til 2 timer hvoraf jeg er produktiv i 40 min. Jeg har slidgigt, fibromyalgi , mange smerter efter et bryskræft forløb og nu også psykiske problemer. Symptomer som ved PTSD. Er ved at blive udret …. Jeg har verdens bedste kollega , chef mv. og har det som blommen i et æg. Trods det magter jeg ikke mere og overvejer om jeg skal søge og om jeg overhoved er berettig pension og hvordan søger jeg, skal det gå igennem egen læge og/ eller jobkonsulent 🙏🏻😀
Melika er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2022, 22:52   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Melika Se meddelelser
Jeg er ikke på førtidspension endnu men arbejder på sagen.
Jeg har brug for lidt støtte og råd og håber der er nogen her i dette fora der kan hjælpe
…. Jeg er ansat i et flexjob og er lige gået ned i tid i foråret fra 6 til 2 timer hvoraf jeg er produktiv i 40 min. Jeg har slidgigt, fibromyalgi , mange smerter efter et bryskræft forløb og nu også psykiske problemer. Symptomer som ved PTSD. Er ved at blive udret …. Jeg har verdens bedste kollega , chef mv. og har det som blommen i et æg. Trods det magter jeg ikke mere og overvejer om jeg skal søge og om jeg overhoved er berettig pension og hvordan søger jeg, skal det gå igennem egen læge og/ eller jobkonsulent 🙏🏻😀
Umiddelbart vil jeg tro du er berettiget til førtidspension.

Jeg er ikke up to date med pensionsreglerne, men i den lovgivning der gjaldt da jeg blev tilkendt fp, i 2010, skulle arbejdsevnen være nedsat til det ubetydelige før man var berettiget til fp.

Det skal gå igennem jobcenteret.
Din læge kan du bruge til, at sørge for, at der er styr på div. diagnoser og undersøgelser, som er i hans/hendes regi.

Jeg vil anbefale, at du allerede nu skriver dagbog i en periode på 2-4 uger. Du kan se her hvordan det kan gøres: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Dagbogen er din dokumentation på hvad du kan, og ikke kan.

Hvis kommunen vil have dig i en ny arb.prøvning/praktik vil jeg på det kraftigste anbefale dig, at skrive dagbog, som du sender til sagsbehandler/konsulent hver uge, så denne ikke kan påstå, at have været uvidende.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2022, 17:04   #3
Hut
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2017
Indlæg: 89
Styrke: 8
Hut er ny på vejen
Det afhænger jo af hvad din udredning viser
Hut er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2022, 09:26   #4
yunshimao
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2022
Indlæg: 1
Styrke: 0
yunshimao er ny på vejen
In this same village, another little dog, who was not quite as happy as the first one, decided to visit the house. He slowly climbed the stairs and hung his head low as he looked into the door. When he saw the 1000 unfriendly looking dogs staring back at him, he growled at them and was horrified to see 1000 little dogs growling back at him. As he left, he thought to himself, "That is a horrible place, and I will never go back there again."
yunshimao er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension