K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2013, 14:41   #1
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Væksthuset

Hvad er Væksthuset og hvad er deres formål ?
Væksthuset i Odense..
__________________
Jeg er lige nu i en lang proces med at acceptere situationen, men håber på sigt ...at lære at leve med det og bruger tid på at lære at acceptere mine smerter..
Førtidspensionist pr. 1 Juli 2011
¸•♥*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*♥•.

Sidst redigeret af Dinky67; 10-09-2013 kl. 18:32.
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2013, 14:58   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg har været afprøvet via noget der hedder væksthuset, i københavn.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2013, 08:59   #3
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dinky67 Se meddelelser
Hvad er Væksthuset og hvad er deres formål ?
Væksthuset i Odense..


Hej

Dette er deres hjemmeside, tag et kig indenfor:

http://www.vaeksthuset.dk/om-vaeksth...-vaerdier.aspx
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2013, 10:42   #4
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Det er åbenbart en virksomhed hvad enten det er København eller Odense, eller hvor det måtte være.

Min konsulent var meget fleksibel, og indordnede sig under mine behov i praktikken.

Jeg fik en rapport der til punkt og prikke beskrev hvad der foregik/ikke foregik, under praktikken.

Havde i perioder daglig telefonisk kontakt, hvis jeg behøvede det.
Hun fandt et praktiksted der lige nøjagtigt passede mig og kunne rumme mig... eller i hvert tilfælde kunne beskrive hvad der blev for besværligt når man skulle hjælpe mig i arbejdssituationen.

Jeg havde to fremmødedage/uge i praktikken, og hver 3. Fremmøde kom konsulenten og var med og se hvad jeg lavede, og skrev og skrev.
Jeg fortalte i mindste detalje om mine opgaver og hvor jeg ikke magtede dem og hvad jeg gjorde for at kompensere for det.

Jeg lavede aftaler om at møde sener hvis jeg slet ikke kunne findenud af at komme afsted en dag.
Ja ALT blev tilpasser mine behov.

På 7 uger, og omkring 10 møder med konsulenten kom der en 9 sider rapport ud i den anden ende som sagde der stort set ikke var noget der mindede om arbejdsevne tilbage.

Under forløbet blev jeg så presset at min sygdom blev forværret virkelig meget.... men jeg var i samråd med min psykiater indstillet på at gennemføre... også selvom jeg hverken fik ordentlig mad eller lignedne i perioden.
Det førte jo til at enhver kunne se at det med arbejde, det duede bare ikke.... og det var væksthuset også meget opmærksommpå at få med.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension