K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2014, 07:22   #1
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
aktindsigt

"sag der trækker sig over 4 år"

Jeg har langt om længe fået den aktindsigt som jeg har bedt om, men den fortæller ikke hvad der er snakket om til div møder, og kan ikke komme med
indsigelser fra div møder da bare bliv snakket løs og fast, men har sidenhen tænk at der var noget jeg gerne vil "banke" jobcenter i hoved med (udtalelser som er direkte løgn) nu har jeg ingen beviser, ak man bliver kloger, så har lært af mine fejl (viste jo ikke det var en modstander jeg var oppe imod, men derimod en hjælp! )

Men som alting er læser jeg noget af min aktindsigt jeg har fået sendt, og der dukker pludselig sider op om en anden borger midt inde i de ca 200 stk papier jeg har fået, først tænker jeg nå, en fejl men hvad nu hvis den borger har nogle af mine papier som er ret følsomme...

Orker ikke bølv pt skal til rehab,møde om ca 14 dage og vil bare vidre..
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension