K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2014, 17:22   #1
katrine Debell
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2014
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
katrine Debell er ny på vejen
Borgere med psykiske problemer i beskæftigelsesforvaltningen

Jeg er studerende på kandidatuddannelsen i socialt arbejde på Aalborg universitet,i gang med at skrive speciale og søger informanter til interview.

Specialets problemformulering er: Hvordan erfarer og oplever borgere med psykiske problemer det sociale arbejde i beskæftigelsesforvaltningen?

Jeg undersøger om borgere med psykiske problemer erfarer og oplever at de bliver mødt med en anerkendende tilgang-bliver inddraget og har indflydelse på vurderinger og beslutninger med mere og om deres situation bliver forbedret eller forværret når de har kontakt med beskæftigelsesforvaltningen.
Det er selvfølgelig meget kort fortalt.

Jeg har tavshedspligt og oplysninger der vil kunne føre til genkendelse af informanten eller andre personer nævnt i interview vil blive anonymiseret.

Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at deltage i interview

Skriv til:[email protected]
eller ring 31935144

Venlig hilsen
Katrine Debell
katrine Debell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2014, 17:44   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg tror at alle bliver mødt lige respektløst som os med psykiske lidelser.

Og...