K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2009, 07:28   #1
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 51
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Læserbrev om Erik Simonsen OD.

Læserbrev

It`s hard to be Rådmand Erik Simonsen

I bedste the julekalender stil kunne man i mellem jul og nytår læse om hvor hard it is to Rådmand Erik Simonsen.

Man kunne her bla læse at levebrødspolitikeren Erik Simonsen var bange for at han ikke ville blive genvalgt pga manglende fokus på hans forvaltning.

Men sagen er den at Erik Simonsen skal være glad for den pro liberalistiske avis FS ikke ønsker at bringe for kritiske artikler om det borgerlige bystyrer.

Men jeg vil gerne bidrag til den fokus Erik Simonsen føler han mangler.

I forbindelse med min sygedagpenge sag skrev jeg flere gange til Erik Simonsen og klagede over den behandling og sagbehandling jeg modtog i hans forvaltning.

Gang på gang blev alt afvist af Erik Simonsen.

I september fik jeg medhold i en anke ved Statsforvaltningen Syddanmark. Men på trods af dette forsøgte udviklingschef på et møde hos Erik Simonsen at løbe fra nederlaget.

Men det værste af alt er at Erik Simonsen sidder som Rådmand for social og arbejdsmarkedsforvaltningen og acceptere at en teamleder har krænket min retssikkerhed og manipuleret med en dato i min sag.

Jeg har blot kunne konstatere at teamlederen ikke har modtaget så meget som en påtale omkring den sagsbehandling hun har lavet i min sag.

Den pågældende teamleder blev i efteråret 2005 fyret som leder af sygedagpenge afsnittet efter dårlig sagsbehandling.

Man kan vel på den baggrund konkludere at Odense Kommune er et fristed for fyrede sagsbehandler og videreførsel af deres krænkelser af borgernes rettigheder. Med andre ord. Erik Simonsen blåstempler lovløshed.

Henrik B. Pedersen
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Læserbrev maybeline2you Alt det andet 43 16-02-2011 14:36
Erik Simonsen ser Odense som Danmarks socialpolitiske foregangsby Odenseaneren Politik og Samfund 2 17-11-2009 15:26
Rådmand Erik Simonsen TinaB Dit og Dat 8 09-07-2009 21:36
Politisk oprør mod Erik Simonsen Odenseaneren Politik og Samfund 2 04-03-2009 11:42
Læserbrev. annasen Alt det andet 0 08-01-2009 13:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension