K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2010, 16:22   #21
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
I reglerne står der at du skal bruge dette link.


http://www.k10.dk/showthread.php?t=22
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2010, 16:46   #22
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Kære SoLost

Du skriver (så vidt jeg ved) en personlig besked til Webmaster, og beder ham om at slette din tråd.
Okay, tak. Det må jeg prøve så
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 11:14   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Efter hvad jeg ved så bliver det 26 uger indne man er berettiget til dagpenge men har ikke kunne finde noget om hvor længe det er inden man kan få sygedagpenge og loven træder i kraft den 1 Juli men har kun kunne finde lov arbejdet (har ikke ledt så længe men skal se om jeg kan finde det ) og jeg ved ikke om jeg forstår dig ret ...

Jeg kan ikke finde ud af om det er en gammel sag du henviser til for du skriver at du ikke ved om du skulle have været på sygedagpenge i stedet for kontanthjælp ..

MEN hvis du var sygemeldt fra din arbejdsplads fik sygedagpenge blev fyret pga sygdom så vil du skulle fortsætte på sygedagpenge og afklares derfra ..

Hvis du siger op pga sygdom ja så er jeg ikke sikker for så er du selvforskyldt ledig men i min verden ville de så stadig skulle afklare dig ,. men kan ikke sige andet end sig aldrig op ...

Hvis det er en gammel sag så kan den være umådelig svær at få taget op igen men man skal klart prøve, mine sygedagpenge blev stoppet ulovligt og jeg kendte ikke loven, og der droppede den advokat som kiggede på det sagen fordi der var gået over 4½ år og jeg var kommet videre og var blevet flekser og kommet i job , så han mente at det var en dyr og ulig kamp, men du skal huske den grænse på fem år hvis du vil have taget en sag op igen ...

kan ikke give dig nogen lov henvisninger for jeg må indrømme at jeg opgav den kamp der var så mange andre at jeg ikke lige på det tidspunkt overskude en til ...

ved ikke om jeg har forstået dig rigtigt ellers må du lige prøve igen ...

Men i og for sig er det ligemeget hvem der betaler sygedagpenge for det er loven der skal følges og der har det ikke så meget at gøre med hvem der betaler hvad, jeg fik sygedagpenge og blev fyret under sygdom (det var pga sygdom men de kaldte det pga nedskæringer ) og mine sygedagpenge fortsatte som om intet var hændt ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge, raskmeldt - sygedagpenge igen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-02-2012 01:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension