K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2011, 00:58   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen de mennesker har jeg også ondt af, jeg har ondt af alle sammen. Både de gode og de onde.
Selvom mennesker er så onde som han tilsyneladende har været, så synes jeg stadig også det er synd for ham.......og kan på ingen måder nyde de billeder jeg ser af hans sidste minutter.

Men ok, jeg er jo også psykisk syg, så det er nok derfor mit hjerte og min hjerne ikke tåler nogen former for drab, uanset om det er på gode eller onde.

Min familie gloede også på mig, da jeg sad og hulkede over Saddams hængning, og indrømmer jeg også kneb en tårer over Gadaffi. Ligesom jeg også græd over deres gerninger.

Totalt underlig mig. Følsom. Ekstremt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 12:40   #12
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Ja Gadaffi er død, og på den mest brutale måde.Gadaffi fortjente ikke at dø på den måde,nu kommer alle islamisterne frem i lyset,de islamister som Gadaffi holdt nede.

@Hexi
Er skuffet over din holdning til Gadaffi.

@Helene
Syrien har mange støtter rundt omkring,Iran og Rusland bla.Det er ikke bare lige sådan at overtage dem.Assad i Syrien er en tyran af værste skuffe,der kan Gadaffi ikke være med.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 14:07   #13
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
"Men ok, jeg er jo også psykisk syg, så det er nok derfor mit hjerte og min hjerne ikke tåler nogen former for drab, uanset om det er på gode eller onde"

Det har ikke noget at gøre med at du er syg, det viser bare du kæmper imod den formørkelse og kynisme som nogen kalder for virkligheden.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 14:09   #14
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
@Hexi
Er skuffet over din holdning til Gadaffi.
Ja det er jo ikke så godt at skuffe folk

Men ikke desto mindre synes jeg han var en forbryder med så grusomme og frygtelige handlinger bag sig at han fortjente det værste der kunne komme til ham.... og der findes flere af de selvbestaltede diktatorer der holder sig ved magten ved mord og tortur rundt i verden jeg gerne ser gå sammen vej...

De der Hitlertyper fortjener det værste når de mishandler et land og dets befolkning...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 14:19   #15
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Jeg synes ikke det er passende for os danskere at vurdere retfærdigheden i
Gadaffis henrettelse. Det tilkommer alene hans folk, og i særdeleshed dem, som
har mødt hans retfærdighed. Men de er vist ikke istand til at tale.

Vi har selv for ikke sååå mange år siden, haft et opgør efter 5 års besættelse.
Gadaffi herskede i over 40 år.

Personligt ville jeg også gerne leve i et paradis, men desværre ser virkeligheden ikke sådan ud.

Synes han slap for let.

Tilbage står vores ynkelige vestlige ledere med deres olie/blod-dækkede hænder med et forklaringsproblem.

Håber nu bare at de andre diktatorer lærer, at penge og tortur ikke kan hjælpe dem i det lange løb.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 16:00   #16
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Er det ikke med vold og totur at Nato og resten af forbryderbanden holder sig ved magten? hvad er forskellen på dem og Gadaffi?

Hvis man endelig skulle måle hvem af dem der er den værste,så slå Nato og forbrydersyndikatet Gadaffi med lysår.

Men jeg kan da godt se at det er skønt at libyen nu får en sharia regering som samtidigt er åben overfor vestens store firmaer der kan tjene penge på at opbygge det land de har smadret.

Gadaffi betalte erstatning til ofrene fra Lockerbie,så den regning er betalt.Hvad er det som gjorde Gadaffi til så ond en mand? Hvor mange gange har vi hørt om undertrykkelse i Libyen andet end den nødvendige undertrykkelse der skal til for at holde islamisterne nede?
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 16:32   #17
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Er det ikke med vold og totur at Nato og resten af forbryderbanden holder sig ved magten? hvad er forskellen på dem og Gadaffi?
Ingen forkel.



http://www.zimbio.com/photos/Muammar...it/RvJO0TZ1kWX
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 17:19   #18
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Hvis man endelig skulle måle hvem af dem der er den værste,så slå Nato og forbrydersyndikatet Gadaffi med lysår.

Gadaffi betalte erstatning til ofrene fra Lockerbie,så den regning er betalt.Hvad er det som gjorde Gadaffi til så ond en mand? Hvor mange gange har vi hørt om undertrykkelse i Libyen andet end den nødvendige undertrykkelse der skal til for at holde islamisterne nede?
Ja måske skulle du spørge dem der bor i Libyen hvorfor de ville af med ham hvis han var sådan en venlig og sød fyr...

Jeg foretrækker nu Nato og resten af forbrydersyndikatet...selv med en Anders Fogh på posten som generalsekretær

Hvis det at slå uskyldige mennesker ihjæl ved terrorbomben ved Lockerbie er ok bare man betaler erstatning til ofrene...så kan jeg godt forstå dine andre synspunkter... jeg synes ikke det er ok at sprænge uskyldige mennesker i luften selvom de får erstatning...

Forhåbentligt får de frie valg i Libyen efter Gaddaffi er væk...og hvis de har frie valg er det vel op til dem der stemmer hvad der kommer fremover....so be it...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 17:29   #19
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
...
Forhåbentligt får de frie valg i Libyen efter Gaddaffi er væk...og hvis de har frie valg er det vel op til dem der stemmer hvad der kommer fremover....so be it...
http://www.youtube.com/watch?v=pQuj_uDPQZc
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 17:42   #20
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Er det ikke med vold og totur at Nato og resten af forbryderbanden holder sig ved magten? hvad er forskellen på dem og Gadaffi?

Hvis man endelig skulle måle hvem af dem der er den værste,så slå Nato og forbrydersyndikatet Gadaffi med lysår.

Men jeg kan da godt se at det er skønt at libyen nu får en sharia regering som samtidigt er åben overfor vestens store firmaer der kan tjene penge på at opbygge det land de har smadret.

Gadaffi betalte erstatning til ofrene fra Lockerbie,så den regning er betalt.Hvad er det som gjorde Gadaffi til så ond en mand? Hvor mange gange har vi hørt om undertrykkelse i Libyen andet end den nødvendige undertrykkelse der skal til for at holde islamisterne nede?
Tunesien melder om over 90% stemmedeltagelse!
Stik den Danmark, Gadaffi, osv
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension