K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2011, 19:12   #11
dasq
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Indlæg: 42
Styrke: 14
dasq er ny på vejen
hjælp

Hej, Lone
jeg har nu læst om dine bekymringer ang bopæl
og har været igennem samme tur..

Jeg har fået medhold i, igennem statsforvaltningen omkring opholdserklæringer

det er tilstrækkeligt at din "ven" underskriver en erklæring på tro og lov om at han opholder sig i kommunen og at han vil kontakte kommunen hvis at dette ændre sig
kommunen har nemlig IKKE ret til at vide helt præcist hvor han opholder sig i kommunen, men kun at han er der, netop for at fastslå hvilken kommune der skal betale hans hjælp
kan godt finde lidt sags numre osv.. hvis at det er nødvendigt ydermer må de ikke stoppe hans hjælp uden at give ham besked herom først...

hvordan og hvorledes med hans post.? det har jeg nemlig haft rigtig store problemer med min kommune om..
og også en del klager som jeg nu har vundet
-DASQ
dasq er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2013, 13:55   #12
Mille75
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Mille75 er ny på vejen
Vil du uddybe dette og hvor kan jeg evt se eller læse om dette? Jeg står og skal flytte ud til et vennepar og vil gerne være på forkant med div..
Mille75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Boligløs. FrkSilverfox Alt det andet 3 21-09-2013 18:54
boligløs og på kontanthjælp bloklyset Dit og Dat 4 16-08-2013 07:10
Førtidspensionist, flytte sammen med kontanthjælpsmodtager? C.M Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 26-08-2012 11:52
midlertidig boligløs. boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-03-2011 16:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension