K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2011, 08:40   #21
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Den værste af dem, der var inde over min sag brugte titler som sagsformidler og diplomsagsformidler.

...ja, utroligt, hvad der findes af luftige titler :-)

Derimod var det en kontoruddannet sagsbehandler der afsluttede min sag.

...undtagelsen, der bekræfter reglen!

"Godt ord igen", Vovse - det er bare desværre min erfaring gennem 10 år, at de to, der var handlekraftige og kompetente var socialrådgivere!

Men min grundindstilling er den, at har man faglig stolthed og udfører sit job med omhu, så er det ligegyldigt om jobbet er rengøringsassistent eller forsker - dyb respekt for begge!
Ønsker dig en god morgen :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2011, 18:27   #22
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Carmen - 1000 tak for rosen..

Og jeg har skam også tidligere tjent til dellen på maven, ved at sætte bogstaver sammen.
- det er desværre gået ned ad bakke i sagsmishandlingsårene, men som du måske ved fra min Reva-tråde er jeg så småt på vej tilbage - og så kan de denondelynemig vente sig - Systemvogterne!

Jeg SKAL simpelthen igennem den uddannelse, for at kunne skrive et par bogstaver efter mit navn, som vil gøre det sværere for magtmisbrugerne at afvise mig og mine argumenter.

Og selvom turen gennem den Danske udgave af Guantanamo (Systemets kærlige, altfavnende arme) er præcis hvad jeg vil ønske for mine værste fjender, så vil det om ikke andet blive en kende svært for 'mine modstandere' at sige, at jeg ikke ved hvad jeg taler om, til den tid - ikke sandt?!

Alle de personer og deres historier, jeg har mødt på k10, er ikke alene blandt dem der skal kæmpes for bedre forhold for, men er også i allerhøjeste grad meget værdifulde bidragsydere, til min indsigt i en verden jeg ALDRIG selv i min vildeste fantasi, havde forestillet mig at havne I, for få år tilbage.

Derfor er det ret praktisk, at indlæggene bliver stående i flere år - det bliver/er min guldgrube af dokumentation, på tingenes REELLE tilstand, i 'Verden lykkeligste land'.

Gud bevare os allesammen - hvis hun gider!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er rasende - Jeres bedste råd? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 25 12-12-2010 19:22
Jeres bedste råd mod ondt i ryggen?? Ninja Alt det andet 36 27-09-2010 22:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension